Ciddi olmayan ilişki yaşamak istiyorum ama konumum müsait değil?

Ortası yok burada ya çok abazanlar var ciddi değil dediğim an kafası bel altına çalışıyor ya evlilik peşinde olan çocuk adamlar, gelişmemiş ilçede yaşamamın sonucu böyle. Herkes de birbirinin tanıyor. Nüfus çok az değil ilçe gelişmemiş. Hala samimiyet var. Gece şu an çıkayım sorun yaşamam, öyle. Hani biriyle bir ilişkiye başlarsan 7 sülalesinin haberi olur sen bir beklentiyle başlamasan bile başkalarının beklentilerinin odağı olursun o yüzden izole kaldım

Ciddi olmayan ilişki yaşamak istiyorum ama konumum müsait değil?
Cevapla