Uzun süreli ilişkiden çıkanlara neden kötü gözle bakılıyor?

Benim umurumda olmaz açıkçası böyle 2 yıllık 5 yıllık kadar uzun ilişkim olmadı ama uzun dönem sayılacak ilişkim oldu mesela. Ama mesela atıyorum ilk defa öpüştüğümüz yerin üstüne peyzaj çalışması yapmışlar oradan geçtim oranın yenilenmesi aynı kalmaması hoşuma gitti çünkü geçmişte kalmadım, siz 1 aylık ilişkilerinizde bile çok büyük mü bağlanıyor arıyorsunuz eskinizi de, uzun süreli 5 yıllık ilişkiden çıkmışsa biri kötü gözüküyor. Ben önce bir sorardım ilişkinin toksikliğini öğrenir ona göre etkilendiğim biriyse konuşurdum etkisi geçtiyse konuşmazdım

Uzun süreli ilişkiden çıkanlara neden kötü gözle bakılıyor?
Cevapla