19 20 yasinda hiç sevgilisi olmamış insana niye degisik tepki veriliyor?

Bence en güzeli çünkü insan normalde de zaten yaratilis geregi yani hata yapmasi cok olasi ama ergenlik çağında bu extra fazla bir sey , ama yanlış anlaşılmasın sevgilisi olana asla bir şey demedim sonucta saygı sevgi çerçevesini karşı taraf için de asmadigin sürece gayet seviyeli iyi olabilir, ben de illaki aşık oldum ama insanlar niyeyse sorunca sevgilisi hiç olmamışsa çok tuhaf tepki verio
Güncellemeler
1 yıl
Extra bi şey daha sormak istiyorum, sizin daha omce sevgiliniz olmuş diyelim ki ama sevgilinizin ilk sevgilisisiniz onu saf slk olarak mı düşünürsünüz bu zamana kadar olmadıysa vs
19 20 yasinda hiç sevgilisi olmamış insana niye degisik tepki veriliyor?
Cevapla