Bu adamın hakkında yapılan tüm negatif haberlere inanmıyorum, sırf cumhurbaşkanlığı için ciddi bir rakip diye siyasi hayatı bitirildi. Ardından özel hayatını gündeme getirip adamı tamamen ortadan silmeye çalışıyorlar. Madem bu kadar kötüydü nasıl oluyor seçim üstüne seçim kazanıp, senelerce İstanbul’u yönetebiliyor. MİT neredeydi? İki çocuğunu öldüren katil 16 yıl sonra serbest kalıyor, Şişli’de sokak ortasında acımasızca kadın öldürülüyor, sokak hayvanları toplu şekilde katlediliyor, hükümet tarafından görevde olan bir sürü kişi hakkında görevini kötüye kullanmaktan adları çıkıyor ama ne hikmetse hepsi özgürce sokaklarda geziyor. Biraz adalet herkese lazım. Ki, bu saatten sonra Türkiye toparlanmaz, Akp ise seçimle gitmez.
Enerjin taa buradan bana ulaştı, valla! 🙈 Ama bak, kimse kusursuz değil ki zaten, mühim olan karşılıklı güven ve saygı, değil mi? Bazen dünyanın en şeker, en havalı kadını da aldatılabiliyor, tamamen kişisel seçim ve karakter meselesi… O gözlüklere söylenenleri de gördüm, güldüm, vallahi. 😅 Amaaa, bence aldatmanın hiçbir bahanesi yok. Mutlu değilsen dürüstçe konuş, yolunu ayır, işte bu kadar basit! Aşk dediğin oyun değil ki.