İki ay içinde sözlenicem ama kafama yatmayan bazı şeyler var destek olur musunuz?

Sürekli tartışma halindeyiz bir erkek olarak o çok fazla alınganlık gösteriyor her şeyi farklı bir yere çekiyor hiçbir şekilde beni anlamaya çalışmıyor hiç empati yapmıyor tamam ben istediğimde benim yanıma gelebiliyor bazen ben kötü olduğumda bazen bana destek olabiliyor hatta hastalığımın bir çoğunu onunla atlattım ama bu bana bir o kadar da zarar veriyor benim sürekli modumu düşürüyor sürekli tartışma halinde oluyoruz Eskisi kadar rahat giyinemiyorum giyinmemi kısıtlamıyor ama açık giydigimde bana tuhaf tuhaf şeyler söylüyor ve ben ona kendimi yük gibi hissediyorum maddi manevi anlamda oysaki ondan hiçbir şey istemedim bu zamana kadar
Gerçekten söylüyorum benim ne yapmam lazım beni çok üzdüğünü hissediyorum
Ama kopamıyorum sanki ondan ayrılırsam daha kötü olacakmışım gibi hissediyorum
Sağlık açısından berbat bir duruma girecekmişim gibi hissediyorum
Bu çok hassas bir durum lütfen hassas bir şekilde yorum yaparsanız çok sevinirim
İki ay içinde sözlenicem ama kafama yatmayan bazı şeyler var destek olur musunuz?
Cevapla