Sürekli tartışma halindeyiz bir erkek olarak o çok fazla alınganlık gösteriyor her şeyi farklı bir yere çekiyor hiçbir şekilde beni anlamaya çalışmıyor hiç empati yapmıyor tamam ben istediğimde benim yanıma gelebiliyor bazen ben kötü olduğumda bazen bana destek olabiliyor hatta hastalığımın bir çoğunu onunla atlattım ama bu bana bir o kadar da zarar veriyor benim sürekli modumu düşürüyor sürekli tartışma halinde oluyoruz Eskisi kadar rahat giyinemiyorum giyinmemi kısıtlamıyor ama açık giydigimde bana tuhaf tuhaf şeyler söylüyor ve ben ona kendimi yük gibi hissediyorum maddi manevi anlamda oysaki ondan hiçbir şey istemedim bu zamana kadar
Gerçekten söylüyorum benim ne yapmam lazım beni çok üzdüğünü hissediyorum
Ama kopamıyorum sanki ondan ayrılırsam daha kötü olacakmışım gibi hissediyorum
Sağlık açısından berbat bir duruma girecekmişim gibi hissediyorum
Bu çok hassas bir durum lütfen hassas bir şekilde yorum yaparsanız çok sevinirim
Gerçekten söylüyorum benim ne yapmam lazım beni çok üzdüğünü hissediyorum
Ama kopamıyorum sanki ondan ayrılırsam daha kötü olacakmışım gibi hissediyorum
Sağlık açısından berbat bir duruma girecekmişim gibi hissediyorum
Bu çok hassas bir durum lütfen hassas bir şekilde yorum yaparsanız çok sevinirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer