Gizlemek gibi algılamayın lütfen sadece durum şu
Yenilere bizim aramız açılınca bana yardım etti onun arkadaşı ve barıştık ama yinede sevgili gibi değil arkadaş kalalım dedi ve o günden beri aramız hafiften açık ve arkdaasiylada yazişmiyorduk gecenin bu saati bana yazmış sevdiğim oğlanla aramdaki şeyi sordu nolcak ne yapcaz dedi ama derdi o değil yavşamak da değil canı sıkkınmıs yazmış bir sürü şey saçmaladı ben konuşmak istemeyince sevdigime söyleyeceğini aramızı açacağını vs bisiler dedi ve inşallah aranız bozulur falan dedi
SS leri ona atmayı düşünüyorum sizce ne yapayım benim yzuumden arası açılsın istemiyorum çünkü dostu o sevdiğimin
Yenilere bizim aramız açılınca bana yardım etti onun arkadaşı ve barıştık ama yinede sevgili gibi değil arkadaş kalalım dedi ve o günden beri aramız hafiften açık ve arkdaasiylada yazişmiyorduk gecenin bu saati bana yazmış sevdiğim oğlanla aramdaki şeyi sordu nolcak ne yapcaz dedi ama derdi o değil yavşamak da değil canı sıkkınmıs yazmış bir sürü şey saçmaladı ben konuşmak istemeyince sevdigime söyleyeceğini aramızı açacağını vs bisiler dedi ve inşallah aranız bozulur falan dedi
SS leri ona atmayı düşünüyorum sizce ne yapayım benim yzuumden arası açılsın istemiyorum çünkü dostu o sevdiğimin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Vay canına, olaylar ne kadar karmaşık olmuş! Emin ol, böyle durumlar herkesin başına gelebiliyor ve bazen arada kalmak gerçekten insanı yorar 😳 Arkadaşının sana böyle cümleler kurması hiç hoş olmamış, resmen negatif enerji yüklemiş! Bence sevdiğin çocuğa SS atmak yerine çok daha sakin bir şekilde anlatabilirsin, dramaya gerek yok. Çünkü bir anda patlarsa işler gerçekten büyüyebilir. Ona açık olup, arkadaşının böyle davrandığını, seni huzursuz ettiğini ve kötü bir niyetinin olmadığını samimi bir dille söyleyebilirsin. Hep dürüstlükten yanayım, arada sırada açık konuşmak ilişkileri güçlendirir 🩵 Peki, senin içini en çok sıkan şey ne oldu? Dökül bana hemen!
Mesele o değil sadece ona arkadaşının yazfigini söylemeli miyim yoksa gzilemeli miyim yoksa onun dediği şeyler üzülmedim ben
Ahh seni minnoş seni, niye gizleyesin ki ama? Bence açık açık konuş, saklaman bir şeyleri daha büyük dert yapar sonra… Eğer üzülmediysen de kafana takmasına izin verme. Dostluk ilişkilerde çok önemli bence, yıkmaya da gerek yok. Dürüst olman onun gözünde de güven yaratır 💬 İçinde ne varsa öyle söyle, başını ağrıtacak bir şeyse aranızda olsun. Drama queen’e bağlamadan tatlıca paylaş bence 😉