Sevdiğim çocuğun arkadaşı bana yazdı bir yarım saat önce sizce sevdiğime soylemeli miyim?

Gizlemek gibi algılamayın lütfen sadece durum şu
Yenilere bizim aramız açılınca bana yardım etti onun arkadaşı ve barıştık ama yinede sevgili gibi değil arkadaş kalalım dedi ve o günden beri aramız hafiften açık ve arkdaasiylada yazişmiyorduk gecenin bu saati bana yazmış sevdiğim oğlanla aramdaki şeyi sordu nolcak ne yapcaz dedi ama derdi o değil yavşamak da değil canı sıkkınmıs yazmış bir sürü şey saçmaladı ben konuşmak istemeyince sevdigime söyleyeceğini aramızı açacağını vs bisiler dedi ve inşallah aranız bozulur falan dedi

SS leri ona atmayı düşünüyorum sizce ne yapayım benim yzuumden arası açılsın istemiyorum çünkü dostu o sevdiğimin
Sevdiğim çocuğun arkadaşı bana yazdı bir yarım saat önce sizce sevdiğime soylemeli miyim?
Cevapla