Biri var. Kısa süreliğine çalıştığım yerden. İstek attım önce kabul etmedi 2 saate geri çektim sonraki gün tekrar attım, yazayım m?

Ben 1 2 haftalığına bir yerde çalıştım. Bu çocukla pek muhabbetimiz olmadı neredeyse hiç olmadı. Ben çok utangacim normalde. Ortaklara istek attıktan sonra 5 ortak kişiyle ben buna istek attım önce kabul etmedi 2 saate geri çektim sonraki gün tekrar attım kabul etti ama 4 5 gündür hiç bişi yok yazmamak için zor duruyorum. Fakat çocuğun sevgilisi var mı onu da bilemiyorum. Bu arsa 3 haftaya tekrar o işyerinde çalışmaya gidiyorum ne yapayım taktik verin. Daha önce sevgilim flörtüm olmadı

Biri var. Kısa süreliğine çalıştığım yerden. İstek attım önce kabul etmedi 2 saate geri çektim sonraki gün tekrar attım, yazayım m?
Cevapla