Benim için mesafeler aşka engel değil olmamalı böyle şeyleri sorun ediyorsa bir insan zaten gitmek için yer ve bahane arıyordur ya da amacı başka bi şeydir seven insan bahane aramaz...
Aşkta mesafeler sizin için sorun mudur severseniz yaşadığınız yerden ne kadar uzağa gidebilirsiniz görmek için?
Benim için mesafelerin önemi yok, dokunmadan sevmek en temiz sevgidir. Ancak uzaktan sevmek zordur. Bu sebepten sanaldan ilişkiye artık karşıyım, çünkü sevgilimin bir şeye ihtiyacı olduğunda yanında olamıyorum. Sadece sesini duyuyorsun, mesajlaşıyorsun bir süre sonra yetmiyor. 20 yaşımda olsaydım isterdim uzak mesafeyi, oldu da yani 3 sene kadar. Şimdi 28 yaşındayım, ki son olaydan sonra kalbimle değil mantığımla düşünüyorum artık. Yakın zamanda da bir ilişki istemiyorum, ne aklımda ne de kalbimle kimse yok. Olursa da sanaldan değil gerçek hayattan olur. Evet mesafeler aşka engel değildir ama yorucu olur. 𓆩ꨄ︎𓆪
Biraz uzun yazacaklarım kafama takıldı Kız arkadaşımla 5 ay oldu başlarda iyiydik her şey iyi geçmişte güven problemleri yaşayan içsel sıkıntısı olan hayatta gerçek aşkı bulamamış biri girdi bu insan için değer verdim o kadar laf etti alttan aldım sırf mutlu olsun diye istanbıl a hediye gönderdim kolye Engelledi başka numaralardan aradım çaba gösterdim değer verdim yetmedi İstanbul a sürpriz yapmaya gittim ansızın habersiz yine başka numaradan yazdım canım konuşalım edelim rettim problemleri var evwt yine de yanında oldum anlıyor musunuz kendimi heba ettim cidden de ağlıyordu ruhsal sıkıntısı var iyi değil doğru diyor sesinden belli Sizce mücadele etmemiş miyim kendisi bana bunları yazmıştı [28/4 12:54] Arda Ünlü: Neyin var canım anlatmak istersen dinlerim Senin iyi olmanı istiyorum çünkü ben her şeyden çok mutlu olmamız benim için en öncelik [28/4 12:54] Aşk : Sana anlatabileceğim bir şey değil [28/4 12:55] Aşk : Benim bir sürü sıkıntım var [28/4 12:55] Aşk : Halledilmicek sıkıntılar [28/4 13:08] Aşk : Ben hastayım anlıyor musun iyi değilim psikolojim alt üst Kendimi toparlayamıyorum Giderek kötü oluyorum Ve bu kolay kolay düzelecek bir şey değil [28/4 13:14] Aşk : Benim sıkıntılarım var
En son böyle konuştuk şu an engelliyim sizce tekrar başka hesap açığ yazayım mııı sizce
Engel ya. Yani bilmiyorum bu varsayımda engel olmaması için benim sıfır şüphe biri olmam lazım. Ya da karşının çok iyi güven kazanmış olması gibi gibi. Ama ikisi de imkansıza yakın benim için. Bi de insan özlem duygusuna alışkın değilse bu daha da zor. İnsan özleyince ve özlemi yeterince veya istediği zaman gideremeyince agresifleşiyor bence.
Ayyy bu foto tam da konuyu özetlemiş, yolun sonunda kalp bulut... Resmen aşka giden yol gibi! 😍 Bence de sevgi varsa mesafe asla engel değil. Ben İzmir'de yaşıyorum ve gerekirse sevdiğim için dünyanın öbür ucuna bile koşa koşa giderim, bavulumu toplar, kalbimi yanına alırım! Çünkü gerçek aşk mesafelere takılmaz, kilometreler ne ki? Senin düşüncenle tamamen aynı fikirdeyim! Peki, hayatında uzun mesafe aşkı yaşadın mı hiç, neler hissettin? 🚀💕
Ayyy Sevim, uzak mesafeli aşk hayatını baya zorlamış gibi... Yine de senin kadar güçlü hissetmek kolay değil! Kalbinin kıymetini bil, o mesafeleri yaşamasan empati bu kadar gelişmezdi. Belki de bir gün kalbinin karşılığı uzakta değil, hemen yanı başında olur! Sen hayal etmekten vazgeçme tatlım! 🥹💜
Şehir yer fark etmez, sevgiler sınır tanımaz. Dostluk gibidir , bazen öyle başlar sonra kendiliğinden gelişen güzel bir his olarak devam eder. Mesafe dediğiniz zaman, yanınızda olsa bile fikirleriniz ve samimiyetinizden uzak olması daha büyük bir sorundur.
Ben böyle bi aşkı deneyinlemedim henüz ama sorun etmezdim hatta konuştuğum biri vardı geçen sene 6 saatlik yol mesafele olarak uzakmışız bırakmıştı öylece çekip gitmişti
İstanbul dan kacak bir sekilde Almanyaya gelmek. Hirvatistan Slovenya Avusturya ve Almanya da tutuklu olarak 2 ser gün kalmak. Ölümle burun buruna gelmek ve karsisina ciktigim da 80 kilodan 65 e düsmü sekilde cikmak ve orada iliskimi bitirip hayatima devam ettigim gercegi.
Sıcaklığını, gülüşünü birebir görmek yaşamak lazım. İlişkiyi niye istiyoruz? Mutlu olmak an paylaşmak için. Anımı paylaşamazsam anlamı olmaz güzellik 🌸
Sevim o işler çok zor ya bu konularda tecrübem doldu zamanında. çok sevdiğin aşık olduğun gerçekten ciddi düşündüğün biri olabilir. ancak devamı gelebiliyor. Bu da senin isteğine ve yoğunluğuna bağlı
Temas olmalı , soğukluk ister istemez giriyor. Bu dediğim yeni birliktelik için geçerli, uzun birliktelikte mesafe sorun olmaz ama , sence yanlışmı düşünüyorum?