Eskiden ben böyle değildim her erkeği sevmiyordum, şu an şıpsevdi olmuşum neden sevgisizlik ten mi sizce?

Arkadaşlarım erkeklerle çıkardı alay ederdim çıkmak ne ya derdim ben muhattap olmazdım tek bı kişiye platonik oldum o da olmadı zaten son 2 yıldır herkezi seviyorum konuştuğum erkeği mesela ortaokul arkadaşım vardı bayagidir konuşuyorduk aradan 5 yıl falan geçti çocukla 2-3 gün konustuk wp den numaraları aldık yks için falan ben çocuğa karşı biseyler hissetmeye başladım sanki birilerinden sevgi bekliyorum gibi hissettim en ufak ilgide düsüyorum
Eskiden ben böyle değildim her erkeği sevmiyordum, şu an şıpsevdi olmuşum neden sevgisizlik ten mi sizce?
Cevapla