Artık bi erkeğin hoşlanıp hoşlanmadığını anlamaya çalışmaktan sıkılıp direkt sevdiğimi söyledim yanlış mı sizce?

Birine aşıktım her türlü belirti vardı. ama başka birini seviyor çıktı. Kaç ayım acaba hoşlanıyor mu yoksa hoşlanmıyor mu bunu neden yaptı neden böyle dedi diye düşünmeklr geçti ve çok sıkıldım. Ortak arkadaş aracılığıyla bi çocuktan hoşlandığımı söylettim sizce doğru mı yanlış mı
Güncellemeler
+1 yıl
Çocuk da şimdi konuşmak istiyor
Artık bi erkeğin hoşlanıp hoşlanmadığını anlamaya çalışmaktan sıkılıp direkt sevdiğimi söyledim yanlış mı sizce?
Cevapla