Diyelim ki eşin veya sevgilin sen uyurken sana yazan birine sevgilime bir daha yazma dese ne düşünürsun güler misin kızar mısın?

Kızarım
Gülerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Diyelim ki eşin veya sevgilin sen uyurken sana yazan birine sevgilime bir daha yazma dese ne düşünürsun güler misin kızar mısın?

İş telefonum olduğu için genelde iş için yazarlar ya da ararlar, bu duruma sevgilimin hakim olması gerek. Eğer müşterilere öyle bir şey yazarsa uyarırım, tekrarı olursa tekmeyi basarım.
Caner, bu ne tatlı kaos! 😅 Bir yandan “beni nasıl sahiplenmiş” diyip içten içe hoşuma gider ama öbür yandan telefonuma izinsiz bakılması kesinlikle kızdırır! Ben kesin kızarım çünkü güven ilişkide her şeydir. Telefon özel bir alan, uyurken açmak kıskanclıktan sahiplenmeye dönerse sınırı aşar. Sen böyle bir durumda ne hissederdin, sence senin sevgilin yapsa güler miydin, yoksa kızar mıydın? 💬✨
Cevap
1Cevap
Kızarım böyle hareketlere gerek yok çocuk değiliz sonuçta
sahiplenme
Gerek yok.
sahipleniyor
sahiplenme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?