Selam, seven insan kendinden ödün verir. Ödün vermeyen insan net sevmiyordur.

Selam, seven insan kendinden ödün verir. Ödün vermeyen insan net sevmiyordur.

Onu diyen oldu evet. Ama sonradan gelip kendi bildiğini okudu kendi bildiğini yaptı. Bana yapalım dediği şeyden kendi vazgeçti. Ben de böylece iki yüzlü olduğunu anladım ben de ondan vazgeçtim. Ben ona her şeyi yaparım senin dediğin olsun yeter ki dedim yapmayacağımı zannetti zarf attı sanırım ben de yapacağını söylediğimde geri vazgeçti. İnsanlar böyle iki yüzlü oldukça hiç gereği kalmıyorlar etrafımda durmalarının. Olmadıkları daha iyi yani. Bir şey kaybetmiyorsun hatta. En azından kafan rahat ediyor.
Aynen öyle
Oldu evet. Çünkü ben seversem o kişiyi ihanetim asla olmuyor, ve bu kişi beni kaybetmemek için çabalıyor genellikle. Giden veya sadakatsiz olan oldu mu oldu ilk fırsatta başkalarına koşan yere çakılan yine oldu. Gelip özür dileyen de oldu. Bu hayatta her şey oluyor ancak siz karakterli bir duruş sergilerseniz giden köpek gibi pişman oluyor ve ilişkisinde hep sizi arıyor.
Çok güzel söyledin abla. Ben hatamı daha iyi anlıyorum şimdi. :))
Karaktersiz kişileri sevmeyin vakit israfı cidden 😀
Hahah bilsem inan sevmezdim 😄
Ben önceden yaşadım dört yılıma mal oldu gelip bir kez görmedi dahi bundan soğudum değmiyor dgvhhh
Hahaha Ben o zaman şükür etmeliyim benim o kadar zamanımı çalmadığı için... 4 sene de çok uzun be ablam, benim de en fazla 3 sene sürdü ama o kız karakterliydi gerçekten. :) Sevgisi bitmiş ayrıldı ne diyebilirsin ki, en azından diğerleri gibi yalan konuşmuyor. 🙏
Ben söz nişan bekliyordum artık ama hiçbir adım atılmadı. Üstüne manipülasyon yapıp iletişimi azalttı ben de ilişki durumumu sildim burdan. İlgisi yoksa hayatımda da olmasın. 🕵😎
Aynen öyle. Bazı insanlar saf sevgiyi kullanıyor işte. 😄
Kulanacağı şeyler olmadı kimseye o fırsatı vermem zekiyim Allah'tan 😂ben kpss çalışrken kızlara övgüler yağdırdı burdan. Sggghhkl bazı insan sokak lambası gibi herkese açılır kapısı 🤣
🤣🤣🤣🤣 Sokak köpeği olanlar da var, her güzel evin önünde yatanlar falan hahahhaa 🤣
Ay hahahah 😂😂😂 sesli güldüm kardeşim evet var köpekler 😂😂😂
HQJWJWJEHEEJEJEHRJGEHE Ben de çok güldüm. :D Hep duamdır, herkes kalbinin ekmeğini yesin. 😄😄🙏 Bazıları için beddua bu tabii ki hajsjsjd
Artık ne duamlar ne de bedduam 😂herkes yaşattığını yaşasın 🤣
Amin inşAllah 🙏🌸
İlahi adalet ⚖ e bırak. 🦋🌺🕵
Bıraktım ablam🙏🌸
Kendimden ödün vermiştim ancak yine de olmayacaksa olmuyor O yüzden bundan sonraki bir daha kimse için bu kadar ödün vermeyeceğim fedakar olmayacağım demiştim Bu kararımında arkasındayım bazı insanlara hiçbir şey yaramaz hak etmezler
Haklısın.
Hayır sevmediler aksine değişmeyeceğimi düşünüp terk ettiler
ProFighter, Titanic’den bir sahne! Hani o “Ölümüne aşk!” dediğimiz türden... O kadar duygulu ki. Sana şöyle söyleyeyim, beni de öyle delicesine sevip “Asla seni kaybedemem!” diyen oldu. Aramızda sorun çıktığında, ikimiz de çözmek için uğraştık, birbirimizden vazgeçmek istemedik. Gerçekten seven biri bazen gururunu, alışkanlıklarını bile bırakıyor, çünkü kaybetmekten çok korkuyor. Sen bunu yaşadın mı hiç? O anı hâlâ unutamadın mı? 😍🫶💬
Kim sevdi seni
ProFighter, aaa ama sen çok meraklısın! Gözlerinin içini gördüler ya, bir bakışa vuruldular resmen! Flört havuzunda boğuldum vallahi. Sana da öyle büyük bir aşk yaşamanı diliyorum, ne güzel olurdu!🥰👀✨
🌸🌸
Cevap
8Cevap
Sevdim ama sevildim mi bilmiyorum
Sevilmişsindir inşallah
Yok be ya ne gezer. İnsanlarda karakter kalmamış ki. Yırtılan bir ayakkabıyı tamir eden bir toplumdan yeni model telefon çıktı diye eski modeli atan çöp bir topluma dönüştük.
İlişki de böyle :))
Hem sevdim hem sevildim çok şükür 🙏, ama bazen ne kadar mücadele edersen et olmuyor nasipten öte yol yok demişler
Doğru diyorsun abla
🙏🤗❤️
Hayır bu denli seven olmadi kimse kendinden ödün vermedi hep ben ödün verdim fedakarlık ettim. Haddinden fazlasi kendimden etti
Kullanıyorlar sevgiyi
Laf deyince suçlu biz oluyoruz sonra :)
Genelde başta reddettiğim için bunu söyleyecek zamana gelemiyorlar :D
Harik
🤍
Yok ya onu biz dedik genelde bizimkiler sahte aşıktı 😄
Benimkiler de. d
Umrumda değil açıkçası... Seven icraate döker nokta!
Ama evet seven bir kaç kişi olmuştu... 😊
Ne güzel
Sevdiler de sevmesede çok büyük sıkıntı yok kendi bilirdi😅🤭
Haha
Bizde böyle 😅😅
Harika😄
Çok fenayımdır ben🤭🤭
Hahahh çılgınsin ablaa🤣
Çok çılgın deli kek var mı kek🤣😅
Hahaha kek bitti yaa🤣🤣
Bi daha bi dahaaa Aaaaa😅😅
Yaparız yine bir şeyler hahha çok bulaşık var ya kim yıkayacak😄
Yıka öyle olmaz temiz ol hadi benim kardeşim yapar yoksa eve koku yapar şeytanlar sever pisliği huzursuzluk bereketsizlik gelir
Doğru ablam yıkarım birazdan 🤣
Kolay gelsin 😅
Teşekkürler efendim. d
Rica ederim efendim 😅
Bir iki arkadaşımdan duymuştum bu sözleri, sis girl🎀
:))
Sevilmedim ben asla yaşamayacağım duygu maalesef
Benimde
Genelde kimse ödün vermediği için birçok ilişki bitiyor Boşanmalar da bu yüzden artıyor zaten :)
Sevdiler galiba
🌸🌸
:))
Evet diyen oldu ama zor bela kendimden uzaklastirdim
Hiç olmadı. Kendi egoları sevgilerinden büyüktü her zaman
hayır, kaybetmekten korkacak kadar seven olmadı
Hiç beni kaybedeceğinden korkan olmadı ben uğraşıyorum genelde
Dediler de sevginin raf ömrü kısaydı herhalde
Hayır olmadi o kadar
Evet beni seven oldu.
Harika
Onu diyecek kadar olmadı. 🤷♀️😄
Olur umarım
Sevmeyen gitsin fiber net alsın 😂
🌸🌸
Evet sevdiler ama ben sevemedim😃
Olabilir :)
Evet🙄
Kimsenin günahına giremem
Evet sevdiler
Hatırlamıyorum fake love hepsi
Sevmediler ühü
Doğrudur olabilir tabiki
Oldu ama yalanmış
Olduda düzeltmedi...
Olsun
Yok tabii
Maalesef
Yok.
Sevmediler
Maalesef
Söyledi bıri ama inanmadjm xmdmdmm
sevdiler
Evettt🧘🏻♀️💋
O kadar sevilmedim henüz
yok yaşanmadı
Evet 🙊
Maalesef… 🥹
Sevmediler
Hayırrr
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?