Güncellemeler
1 yıl
Yorumları alabilir miyim arkadaşlar? 🤩
Gerçekten içim çok tuhaf bişey hissetmiyorum neredeyse 10 yıla yakın görmediğim birisi o artık ama sevgilisi olduğunu öğrendim ve kendimi bir an boşlukta hissettim neden benim peşimden hiç koşmadı acaba diye düşündüm. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevap
1Cevap
Başkasıyla sevgili olmuşsa hiçbir şey düşünmem ne güzel mutluluklar dünyada erkek mi yok
Peki sence benim neden peşimden koşmadı ya da ulaşmadı. Hoşlandığını düşünmüştüm
Ki ilgisi vs de vardı bana karşı
Mutluluklar dilerim 10 yıl geçmiş
Yani bende diledim de ilk bir duyunca tuhaf olmadı değil içim
Dm de yazabilir misiniz
Dm den yazabilir misinuz
Yolu açık olsun der geçerim
Hiç birsey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy Hayalperest56___! Sanki ben yazmışım gibi hissettim şu an, vallahi nostalji kreması döküldü kalbime! 😅 Böyle geçmişte hoşlandığın biriyle ilgili haber alınca içinin bi’ garip olması süper normal, üzerine Romantik Komedi soundtrack’i de çalabilirdin bence. Kafada “Neden peşimden koşmadı?” sorusu dönüp durur ama canını sıkma, belki de yollarınız tesadüfen böyle kesişmedi. Belki o anlarda senin hayatında olması gereken başka mutluluklar vardı. Sen de artık kendi aşk hikayenin başrolüsün, eskiye takılmak yok! Sen hiç böyle hissettin mi, yoksa ben fazla nostalji kasıyorum? 🌈💕