İlgisiz erkekten ayrıldım. Sosyal medyadan da silmeli miyim?

4 aylık ilişkim vardı. Uzak mesafe. Bana ilgisi yok gibiydi ama bir yandan da kaybetmek istemiyorum diyordu. İlk görüşmeye işlerinin yoğunluğundan ben gittim, o da 2 haftadır geleceğim diyordu. Bir kaç kere il dışına çıktı ama buraya geleceği zamanı netleştirmedi. Kafam rahatlasın öyle gelirim demişti. Ben artık dayanamayıp istemiyorum dedim. Benim numaram hala duruyor. Sosyal medyadan silmeli miyim. Numarasını sildim. İçten içe pişmanlık duysun da istiyorum

İlgisiz erkekten ayrıldım. Sosyal medyadan da silmeli miyim?
Cevapla