Hayatımda biri vardı, yaş olarak da uyumsuzduk, ama nedense bazı konularda çekim büyüktü. Cinsellik yaşanmadı. Ama olmadı, ilişki yaşamadık.
Halâ arkadaşız facebook da. İnstagramda arkadaş değildik, ekledi birkaç ay önce. Ama hayatında biri var, eminim.
Onu sosyal medyadan çıkarmalı mıyım? Bir yanım görmek istiyor ama biliyorum ki bu umutsuz bir umut vermek olacak.. Siz ne yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Kendi kafamda fikir yürütmek yerine karşısına dikilirim. Madem bir tarafın istiyor onun adına yorum yapma doğrusan sor...
Tabiki de çıkarman gerekir her yerden silmelisin yoksa kafanı karşıtırır her zaman net olmalısın
Sildim
Seni rahatsız etmiyorsa çıkarsa da olur çıkarmadan da olur
çıkart bence gerek yok
Yok kalsın orada belki lagzım olur :D
Çıkar bence
Her yerden cikaririm
Durması hata
ben sallamam pek
çıkar tabiki gerek var mı
Çıkarırım
Çıkar çıkar
Bence evet