Hayatımdan çıkan birini sosyal medyadan da çıkarmalı mıyım?

Hayatımda biri vardı, yaş olarak da uyumsuzduk, ama nedense bazı konularda çekim büyüktü. Cinsellik yaşanmadı. Ama olmadı, ilişki yaşamadık.

Halâ arkadaşız facebook da. İnstagramda arkadaş değildik, ekledi birkaç ay önce. Ama hayatında biri var, eminim.

Onu sosyal medyadan çıkarmalı mıyım? Bir yanım görmek istiyor ama biliyorum ki bu umutsuz bir umut vermek olacak.. Siz ne yapardınız?

Hayatımdan çıkan birini sosyal medyadan da çıkarmalı mıyım?
Cevapla