Bir erkek ilişkisi varken güzel bir kız onla ilgilenirse ilişkisini bitirip onla olur mu?

Günaydın günaydın günaydın

Şimdi size bir şey sormak istiyorum. Bir adam var yakışıklı denebilir ama öyle aman aman değil sadece fiziği yerinde tipi normal birlikte olduğu kız da çirkin yani bunu sadece siz söylemiyorsunuz herkes böyle söylüyor. Bir de çok güzel bir kız var kız istese o adamdan daha yakışıklılarını bulabileceğine rağmen o adamı istiyor. Sizce bu kız adama duygularını söylese adam o çirkin kızı bırakıp bu kızla olur mu? Erkekler daha iyi bilir siz olsanız tercih eder miydiniz?

Not-İlişkileri de yeni öyle büyük bir sevgi yoktur henüz ortada

Bir erkek ilişkisi varken güzel bir kız onla ilgilenirse ilişkisini bitirip onla olur mu?
Cevapla