AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Bazı konularda ben de izin alıyorum sevgili konusunda bilmiyorum
Bilgilendirmek iyi olur yaş ile alakası yok malum devir kötü..
Senin yaşında evli çocuklu insanlar var. Sana saygı duymaları lazım
18ten sonra özgürsün yani seni zorla tutması, ebeveynin bile olsa, suçtur
reşitsen izin almak zorunda değilsin bu kadar da anne bağımlısı olmayın
İzin almak değil ama onlara söylemen güzel bir şey gizli saklı iş çevirmek doğru değil
Annen neden izin vermiyor
Bilmem bi erkrkle görüşmek ayıp diyo
Bulusacagin kisi bu duruma ne diyor
Yani belirtmedim ama demeye utanırım galiba bilmiyorum
Bence cekinme soyle bu durumu ve onun tepkisini izle bakalim ne diyecek
Her şeyini söylüyor musun annene
Yani evet kolay kolay bir şey saklamam
Yaptığın kötü bir şey değil bence annenle güzelce konuş seni kısıtlamaması gerektiğini güzel tatlı bi dille anlatmaya çalış
Anlattım kaç defa hemde ama yok kadın tatmin olmuyo
Hep birileri görür düşüncesi var ve bir erkekle görüşmek ayıp geliyo ona
İyide sen nasıl evleneceksin o zaman muhafazakar mı ailen şehrin neresi
Aile düşünce olarak muhafazakarta takılıyor Evet Yani biraz annemin bu konuda bana yardımcı olması gerekiyor aslında beni idare etmesi gerekiyor
Aslında anneler kızlarına yardımcı olurlar anlarlar keşke öyle yapsa o seni korumaya çalışıyor ama bunu aşırıya kaçırırsa ters teper
Korumaya çalıştığını anlayabiliyorum ama bi noktada beni hayata hazirlamasi gerekiyor sonuçta hep benimle kalamazlar
Evet onu kastediyorum işte senide bu şekilde yanlış yetiştirir ileride ne yapacağını şaşırırsın
Sevgilin gelip annen ile tanıştı mı?
Hayır henüz tanışmadı
Tanışırsa daha kolay buluşursunuz
Baştan sona haklı
Ne konuda mesela
Arkadaşım dediklerine içini açmaman konusunda , özellikle derdini ve keyfini açmaman gerekiyor, sevgili konusuna hangi boyutta bakıyorsun bilemem fakat , sevgilim dediğin kişinin , sana değer vermeyen biri olması sebebiyle izin vermemesi çok normal. Senin üzülmeni yıpranmak istemediği için
Ya ben o adami tanımadan bana 2 mesajla değer verip ya da beni sevebileceğini nerden anlayabilirim yan yana gelip bakmak görmek vakit geçirmek yanındayken nasıl hissediyorsun anlaşabiliyor musun bakmak lazım mesajla insanlar sonsuza kadar mesajlasir zaten benim derdim birini tanımıyorum ee 1 2 hafta hadi 1 ay mesajlastn görüşmek istiyor haliyle ee ben annem izin vermiyor çıkamıyorum dediğim de adam görüşmediğimi napaym demez mi
Çok güzel anlatmışsın, ve çok güzel sonuca ulaşmışsın işte sana çok güzel fırsat , gerçekten sana değer vermeye başlayan biri 1 ay değil yılda olsa bekler 😉 beklemiyorsa zaten seni sevmek isteyen ve değer vermeyi düşünen biri değil seninle sadece gönül eğlendirmek isteyen biri olduğunu açık eder , ha dersen ki benimde amacım gönül eğelendirmek, bunu düşünmeni ve yapmanı hiç istemem ama diyecek bir şeyimde kalmaz.
Asla yani amacım kesinikle sevip sevilmek yuva kurmak ve bunun içinde tanımam şart, şart ki ben o adamdan emin olayım annemede içim rahat bir şekilde anlatayım
Amacının böyle olmasına tüm samimiyetimle söylüyorum ki çok sevindim. Evet haklısın tanımalısın güzel ama bende diyorum ki , bu fırsatı değerlendir. Bi süre çıkamadığını filan söyle ve bekle bakalım tepkileri tavırları neler olacak, sonrasında bekleyecek mi beklemeyecek mi? Çıkamadığını bir söyledin iki söyledin diyelim tepki veya tavır oluşursa , sakinlikle karşılık vermeni ve daha çok dinleyici olmanı tavsiye ederim , haddi aşan sözler ifade etse bile ne yapabilirim , onlarda benim ailem vb. Drama tarzını ortaya koy. Sonuçları değerlendirirsin. İlk adımda tanıma evresinin ilk aşamasını katedersin. Başlangıç aşamalarında duygusal düşünmeyin , taş yerinde ağırdır. Kendi değerinizden taviz vermeyin isterim.
Önceki tanıştıklarım hiçbir şekilde kabul etmedi çok Tavır aldım mesela Onlar haliyle hayatımdan çıktı ama şu an biri var aklımda şu an aynı şehirde olmadığımız için görüşemiyoruz ama yakın bir zamanda görüşmeyi düşünüyoruz ve ben nasıl izin alacağım bilmiyorum en son geçen sene Biriyle buluştum bide 1 2 ay önce biriyle buluştum ve buda 3 yılın ardından oldu 3 yıldır kimseyle gorusmuyordm
Bak işte gördün mü , sana gerçekten değer vermeyenler çekip gitmiş onların amacı sevgi değer vermek vb değilmiş. Sen neden gideceksin ki isteyen sana gelsin.
Yani anneme diyeceğim başka çaresi yok
Tabikide ama onun görüşlerine uzmanı tavsiye ederim
Tabiki de almalısın sen hala o evin bir parçasısın
İzin vermiyorlar asla buluşma falan yok olmaz diyolar
Sende dicen ben dışarıya çıkıyorum ordan dateye gidicen
Eee kiminle nereye gidiyosn ne işin var otur evinde diyolar
🤔 sende sevgilini eve çağır
Annemin yanina mii
Evet hem tanışmış olur hem kahve içersiniz
İlk bulusma bu olmaz erken
Bilmiyom artık düşünemedim
Haber ver rızasını al annen o senin
Hiçbir şey anlatma ailene
Dedenden de izin al
annen billyor mu sevgilin olduğunu
O kadar da değil artık
Xldpsk. Garip bi ilişki, bişey diyemedim
İzin saçma olur sadece haber verebilirsin
Hayır sevgilinden izin almalısın
Evet izin almalısınız
Sen bilirsin ama bence izin alma.
İzin değil ama bilgisi olmalı
O evde yaşıyorsan evet
Yani her otu boku anlatmamak lazim
İzin değilde bilgi vermen iyi olur bebikim
Aile yapına göre değişen durum.
Seninkiler?
Annen haklı
Gündüz buluşacaksan izin alma
İzin alma, bilgi ver
yazık ya
Neye yazık
Sana
Haber vermelisin
İzin artı haber izin alsam nereye gittiğimi derim
O zaman deme
Çok saçma
Saçmalama tabiki haber verme
😞😞
Tabiki hayir
Ne izni daha neler
Yanlışın var babanadan alman lazim
Notere gidip muvaffakatnamede çıkar
Yess
Dışarı cikicam de
Bi tarafın mı ekslir
Söyleme sen de yani
Normalde Hayır ama aile içini bilemeyiz tabi
Al bir şey olmaz
Kimseden bişey gizleme değmez
Her zaman izin almalısın
Sen alır mısın?
Yaşıma bak benim bu yaşta ne izni
Ama sevmek yasak demişsin 😂 Ne yasağı ☺️
Herşeyide merak etmeyin
😂
Cevapta vermiyorsun yani
NE cvb vercem her yoruma cvbmı verilir
Yoruma değil zaten
deme
Evet
26 yaşına gelsem kimseye bişey sormam şahsen
Kız arkadaşların haklı
İzin al
Almalısın
Alabilirsin
E yani.
Hayır tabikş
Ee yani
Biliyormu
Neyi
Sevgilini
Hayır henüz demedim
Anladim
seni kiskaniyormu acaba
izin isteden buluş
Haklı
Özel tut