Eskiden çok sevip, tutkuyla aşık olduğunuz eski sevgilinizi yolda gördünüz, konuştu ne hissederdiniz?

Bakma öyle dargın dargın sende hastasın bana nenesi çılgın jfjjf Aynı şehirde yaşamak, yakın yerde oturmak ne kötü his be... Hep karşılaşmak zorunda oluyorsun. Ahhh kalbim... Koca şehirde bile bizi karşılaştıran şansıma böyle 😂 İkimizinde sevgilisi yok ama yinede istemiyorum tekrar başlamak. Herkes kendi yoluna canım... Şaka bir yana sadece selamına karşılık verip kaçtım. Ne kahvesi, ne konuşması, ne devam etmesi aslanım.. Aman aman aman...😅
Eskiden çok sevip, tutkuyla aşık olduğunuz eski sevgilinizi yolda gördünüz, konuştu ne hissederdiniz?
Eskiden çok sevip, tutkuyla aşık olduğunuz eski sevgilinizi yolda gördünüz, konuştu ne hissederdiniz?
Cevapla