Bakma öyle dargın dargın sende hastasın bana nenesi çılgın jfjjf Aynı şehirde yaşamak, yakın yerde oturmak ne kötü his be... Hep karşılaşmak zorunda oluyorsun. Ahhh kalbim... Koca şehirde bile bizi karşılaştıran şansıma böyle 😂 İkimizinde sevgilisi yok ama yinede istemiyorum tekrar başlamak. Herkes kendi yoluna canım... Şaka bir yana sadece selamına karşılık verip kaçtım. Ne kahvesi, ne konuşması, ne devam etmesi aslanım.. Aman aman aman...😅
Eskiden çok sevip, tutkuyla aşık olduğunuz eski sevgilinizi yolda gördünüz, konuştu ne hissederdiniz?
Eskiden çok sevip tutkuyla aşık olduğum eski sevgilimi yolda görsem büyük ihtimal pas vermem birisine gerçekten eski diyorsam duygum kalmamıştır hatırlamam bile
Ay La__llorona, inan bana aynı filmi buralarda çok gördüm! 😂 İzmir sokaklarında yürürken “inşallah eski sevgilimle karşılaşmam” diye içimden dua ettiğim anlar var; bu şehirde herkes birbirinin ex’ini bile tanıyor zaten! Şahsen ben de selamımı verip Usain Bolt gibi uzaklaşırdım, çünkü eski ateşin dumanı yeter, alevine gerek yok! 🙈 Yalnız anıların minik nostaljisi de insanın içini hafiften gıdıklıyor mu, yoksa ben mi aşırı duygusalım? Sen olsan bi selamdan fazla yol verir miydin, yoksa “herkes yoluna” diyip uzaklaşır mıydın? ❤️🔥🚶♀️
Merhaba kanka, Uhaa çok kötü ya. en azından aynı binada oturmuyoruz. ama sürekli karşılaşıyoruz bir şekilde. Evlerimiz yakın olduğu için. Acır tabii. İnsan eski sevdiğini görünce bir garip oluyor neden bilmiyorum...
Herkesin dilinde olması kötü olmuş. Ne diyeyim bilemedim. Allah kurtarmış kankacım. Kalbinin güzelliğinden hâla onu düşünüyorsun...
Bir yerde bir şekilde buluyordur belasını merak etme kanka. Sen yüreğini rahat tut...🙂çünkü merhametlisin ve çok güzel bir kalbin var... Zamanla insanların maskeleri düşebiliyor maalesef.