İlişkiye hazır değilim diyen kız 4 ay sonra biosuna harf ve kalp koymuş, karaktersizlik değil mi bu :D ?

İlişkiye hazır değilim diyen kız 4 ay sonra biosuna harf ve kalp koymuş, karaktersizlik değil mi bu :D?

İlişkiye hazır değilim diyen kız 4 ay sonra biosuna harf ve kalp koymuş, karaktersizlik değil mi bu :D ?
Cevapla