Neden aşk güçlü olduğunda.. bizi savunmasız ve kırılgan yapar?

Je t'aime diyebilmekti belkide aşk,
Tenlerin seçimi miydi? bilemiyorum.
Bu kadar basit olmamalıydı aşk,
Sevmek , neden bizi kırılgan ve zayıflatıyordu?

Je t'aime diyemiyorum sana, sen giderken..
Nasıl gidebiliyorsun? Bıraktıkların varken...
Belkide sadece bir taraf gerçekten sevebiliyordu..
Yol ayağına dolanmasın , güneş sana yol göstersin...
Neden aşk güçlü olduğunda.. bizi savunmasız ve kırılgan yapar?
Neden aşk güçlü olduğunda.. bizi savunmasız ve kırılgan yapar?
Cevapla