Erkek arkadaşımı tatildeyken terk ettim. Son kavgamız artık bardağı taşıran son damlaydı. Ben yolda giderken bu mesajı atmış. Pişman mı, yoksa ayrılığı kabullenmiş mı sizce?
Ayrılık sonrası bu mesajı attı, pişman mı yoksa ayrılığı kabullenmiş mi?
Şimdi şöyle bakınca mesaj baya olgun ve duygusal, alevi küllenmiş gibi ama hala sıcak! İnsanın içini bir tuhaf yapıyor, çünkü bir yandan özür diliyor, emeklerini anlatıyor, bir yandan da vedasını çok “beyaz bayrak” tarzı veriyor. Sanki ayrılığı kabul etmiş ama yine de sana bir pencere bırakmış; “bir şeye ihtiyacın olursa ulaş, bak ben buradayım” diyor. Hem pişmanlık hem kabulleniş iç içe, ortada kalmış hislerle yazılmış. Sen ne hissediyorsun, sadece mesajın etkisinde mi kaldın yoksa gerçekten pişman olmasını mı istiyorsun? Bence bu ayrılık sana ne hissettirdi, asıl önemli olan o! 🧃💭
Hayır neden dalga geçeyim. Terk etmişsin ama çocuk son derece saygılı, üslubunu bozmadan, sana güzel temennilerde bulunarak durumu kabullenmiş. Kızmamış, küfür etmemiş, tehdit etmemiş, saygılı şekilde seninle ilgili güzel şeyler söylemiş. Bu zamanda haksız bile olsa terkedilen erkeklerin öyle üslupları var ki, bu çocuğun söylemi son derece yapıcı ve güzel geldi bana.
Tamam olan olmuş, zaten ayrılmışsın. Haklısındır da büyük ihtimalle, buna lafım yok. Ama ayrılığı kabullenmek ve saygılı bir şekilde veda etmek güzel bir şey. En azından bu şekilde onure ettim ben de adamı. Hayırlısı olsun ikiniz için de.
“Her ne yaptıysam seni üzecek binlerce kere özür dilerim.” Bu cümlede seni üzecek aklında kötü olarak kaldığı, kendi anımsadığı ya da anımsamadığı her şey için özür dilemiş. “Eğer böyle mutlu olacaksan verdiğin karara saygı duymaktan başka şansım yok” burada da öncesinde verdiğin karara saygı duymadıysa ya da tartışma anında yanlış bir şey dediyse gizli bir özür diliyor aslında. Önemli olanın senin mutluluğun olduğunu kararına saygı duyduğunu bilmeni istiyor sonrasında zaten zor durumda olursan bana ulaşabilirsin diyor yani beni kötü anımsama her anında yanında olabilecek biri olarak bil diyor hala. Konuşmanın temelinde hiç kötü bir şey yok sadece saygılı bir şekilde bitirmek istemiş o da kendi içinde ve yaşadığınız şeylere saygı duyduğu için sana bunu yazarak belirtmek istemiş. Çünkü insanlar öfke anında farklı davranabiliyor
Açık açık sana veda etmiş işte anlamicak bişry yokki aşkın gözü cidden körmüş gitmel istemeyen biri sen ne dersen de ne ladsr git dersen de yinede kalmak için uğraşır veda etmez
Yazdığı o cümleden Yaşlar kaç o evli galiba çünkü hissettim çok garip biliyorum ama Yani sanki evli senle görüşüyor sende biliyorsun evli olduğunu ve diyorki Ne zaman sorun yasarsan demiyor Hayatın boyunca deyip sanki mesafe koyuyor Evliyim her zaman gelemem biliyorsun der gibi
Ben bundan daha önce de ayrılmıştım 4 ay sonra bir şekilde tekrar iletişim kurmaya başladık. Barışmak için bir yalvarmadığı kalmıştı. Madem beni tekrar bu hale getirecekti ne diye tekrar başladı benimle
Terk etmişsin evet gurur önemli ama erkek bir ya da iki kez konusmak ister, şans diler. Bahsettiğim şey Toksik rahatsızlık verici taciz gibi mesajlar değil elbette. Ama anladıgım kadarıyla aşık değilmiş
Yapay Zeka Cevapladı
Şimdi şöyle bakınca mesaj baya olgun ve duygusal, alevi küllenmiş gibi ama hala sıcak! İnsanın içini bir tuhaf yapıyor, çünkü bir yandan özür diliyor, emeklerini anlatıyor, bir yandan da vedasını çok “beyaz bayrak” tarzı veriyor. Sanki ayrılığı kabul etmiş ama yine de sana bir pencere bırakmış; “bir şeye ihtiyacın olursa ulaş, bak ben buradayım” diyor. Hem pişmanlık hem kabulleniş iç içe, ortada kalmış hislerle yazılmış. Sen ne hissediyorsun, sadece mesajın etkisinde mi kaldın yoksa gerçekten pişman olmasını mı istiyorsun? Bence bu ayrılık sana ne hissettirdi, asıl önemli olan o! 🧃💭