Ayrılık sonrası bu mesajı attı, pişman mı yoksa ayrılığı kabullenmiş mi?

Erkek arkadaşımı tatildeyken terk ettim. Son kavgamız artık bardağı taşıran son damlaydı. Ben yolda giderken bu mesajı atmış. Pişman mı, yoksa ayrılığı kabullenmiş mı sizce?
Ayrılık sonrası bu mesajı attı, pişman mı yoksa ayrılığı kabullenmiş mi?
Ayrılık sonrası bu mesajı attı, pişman mı yoksa ayrılığı kabullenmiş mi?
Cevapla