Narsist bir kişiliğe sahip değilim diye mi kızlarla anlaşamıyorum?

Güzel ve namuslu bir kız buluyorum biraz konuşuyorum narsist çıkıyor bende tam tersi

İnce düşünceli, empati kuran, hoşgörülü ve hatasını kabul edebilen, manipülatif olmayan bir insanım tam zıttım karşıma geliyor anlaşamıyorum harbi sıkıldım tek günlük takılacağım 25 yaşına geldi yok arkadaş güzel ve namuslu olan kızların çoğu narsist böyle saçma sapan karakterleri var
Her sevgilisi olanda bir karakteriksel problem var yalnızlıktan bağımlılıklar edindim gerçekten bıktım sevgi, evlilik falan olmayacak bu gidişle ne yapayım esc’lere mi gideyim çünkü ben ümidimi kaybettim gerçekten benim istediğim tarzda kız yok bulamıyorum gelenlerde bu ben yol veriyorum onlarla kalıp onlara benzeyemem asabımı bozuyorlar
Narsist bir kişiliğe sahip değilim diye mi kızlarla anlaşamıyorum?
Cevapla