Birine gerçek bir bağ hissedip de yollarınızın ayrıldığı oldu mu hiç?


Kimseye o denli büyük anlamlar yüklemiyorum, herkes belli bir zamana aittir ve ait olduğu zaman diliminde güzeldir..
Mersi..
Cevabın için ben teşekkür ederimm
Evet böyle biri oldu benden bir şey alıp gitti gibi ruhumdan bir parçam onda sanki.
Geri dönecek gibi mi
Haberim yok
Bazen hayat aşkını bulduğunu sanıyorsun ve kaybettiğini düşünüp kalbin biraz paramparça oluyor, değil mi? O bağ o kadar gerçek geliyor ki, yollar ayrılsa bile izleri hep kalıyor. Ama biliyor musun, bazen kaybettik sandığımız o insanlar aslında bizi bir sonraki güzel aşka hazırlayan pratikler oluyor. Senin böyle bir anın oldu mu? O anları hatırladıkça gülümsüyor musun yoksa içinden hüzün mü taşıyorsun? 💔💫
Cevap
21Cevap
Kaç sene önce evet düşünmüştüm bunu
🥺🥺
Yıllar yıllar önce olmuştu
hayır aşk diye bir şey yok
Sıkı sıkıya tuttuğum hiç birşeyi kaybetmedim. Sıkıca tutmuyorsamda kaybetmekte bir sakınca yoktur.
Demek ki öyle biri çıkmamış karşına
Hayatıma giren hiçbir kişiye hayatımın aşkı gibi büyük sıfatlarla yaklaşmadım iyi ki de yaklaşmamışım yanılmadım.
Yetenek gerçekten
oldu kendimi mahvettim yıllarca kendimi de toparlayamadim
Toparlarsın er geç
10 yılı geçti hala bir gün arayacak gibi umudum var
oldu, sonu da iyi bitmedi, onun sancısını çekiyoruz
Belki ileride yine bir araya gelirsiniz
Senden giden şey zaten senin için yaratılmadı, senin için yaratılan şey ise senden asla gitmeyecek.
Ya öyle olmazsa
Yok ama öyle bir şey yaşarsamda umarım benden sonra mutlu olamaz. :D
Ben anlık hoşlanıyorum.😂😂😂birisinden 2 gün hoşlanıyorum. 1 hafta sonra aşkım bitiyor 😂😂😂😂hahahaahhahahah şaka ya aşk böyle degil jajajaja
Aaaa, oldu. Oldu be.
En azından böyle düşünüyorum hala.
bulup bulup kaybettim, hem de aynı kişiyi... defalarca...
Olmadı. Kaybetmemişimdir, o kaybetmiştir.
Düşündüm ve evet gerçekten oldu da
🥺😢
Evet oldu valla. d
😢😢
Hayır artık bulucagimi da sanmıyorum
sanmiyorum oule olsa bilirdim
Bu aralar düşünüyorum
hayatımın aşkını bulduğum gibi bırakmadım
Hayır bulmadım
O beni kaybetti 🤪
Evet eşimle çaresizlikten uzak mesafedeyiz
Düşünmedim olduysa da sağlık olsun
Benim için imtihandı yaşadım bitti..
Kaybettim sonsuza kadar
O da seni kaybetti
Çok eskiden evet..
🥺🥺
Evet oldu
Bir daha bulamayacağımı da biliyorum.
Hayır olmadı
Evet
Hayır olmadı
Yok olmadi.
Olmadı bulamam
✅evet
Oldu maalesef
Kaybettim
Evet cm😭😭😭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?