Bunu duyduğumda geçmiş gözlemlerimi düşündüm ve hayret verici şekilde doğru olduğunu gördüm. Çocukluğumdan beri sosyal çevrede aldatılan ne kadar erkek gördüysem hiçbiri karısından ayrilmadı ve daha da bağlanip toplumun kınamasina rağmen hastalikli gibi yapıştılar karılarına. Kimi toplumdan çekinip evini satip başka şehre taşindilar, kimi işyerini değiştirdi, kimi çevresine "çok aşığım yuvami yikamam affettim" dedi ve beni kinamayin dedi. Falan filan sonuç olarak aldatilan çok erkek gördüm, çoğu durumu gizledi inkar etti üstünü örttü olayların, hiçbir şey yokmuş gibi davrandı falan. şu an çaliştiğim yerde de karisini iş arkadaşiyla yatakta yakalayan adam, sessizce salona gidip onlarin toparlanmasini beklemiş, diğer adam giyinip gitmiş falan.
Yani demem o ki bu laf çok doğru. Aldatmak erkekte adeta büyü etkisi yapiyor ve asla o kadindan kopamiyorlar.
Siz ne düşünüyorsunuz? Asip kesmeyi birakin gerçekleri konuşuyoruz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer