Selamm,
İyi veya kötü niyetli olması çok şey değiştirir. Gerçekten düşünerek bunu yapan birine tepki vermem ama tepkimden çekinen birinin, yanlış yaptığını bildiğini düşünürüm...

Selamm,
İyi veya kötü niyetli olması çok şey değiştirir. Gerçekten düşünerek bunu yapan birine tepki vermem ama tepkimden çekinen birinin, yanlış yaptığını bildiğini düşünürüm...

Kırmamaya çalışırım. Hele de iyi niyetli birini asla kırmam. Hoşgörüsüz bir insan değilim. Zaten herkese had bildirmeye kalkarsak etrafımızda insan kalmaz.
Biri ilişkim hakkında haddinden fazla yorum yapmaya kalkarsa iyi niyetmiş falan umurumda olmaz. Gerçekten sinirlenirim yani.
Çünkü kimse benim yerime ne hissedeceğimi, ne yapacağımı bilemez. İyi niyet sınır tanımayı bilmediğinde baş belasına dönüşür. Bir kere uyarırım, bu konu seni ilgilendirmiyor derim. Hâlâ devam ederse direkt mesafe koyarım. Herşeyin bir yeri ve bir zamanı var.
Karışma kardeşim ben ilişkimi yaşarım sen kendi hayatına bak a aaa.🫤
Onca şey demişim cevap verdiği şeye bak manyak😹😝
Selam,
İyi niyetine güvendiğim insanlar var, onlar beni uyarabilir elbette..
Ama laf ebesi olanlar daha fazla.. Onlar yorumlayamaz benimle ilgili hiçbir şeyi.. Mutlaka cümle içerisinde dile getiririm, benim hayatim olduğunu..
Tavsiye istemiyorum, istiyorsam belki yorum yapabilir..
Iyi niyetli insan ilişkiye karışmaz, sınırına saygı duyar. Karışmak değil destek olmak vardır. Ama kendi fikirlerini empoze etmeye çalışan biri, isterse altın kalpli olsun zararı dokunur.
O yüzden "iki kişiye lakırdı sana ne takıldı" de geç 😂😂
Annem çok kullanır hep bir yerlerde bu cümleyi kullanmak istemiştim çok havalı cümle ajdjd nasip oldu 😂😂😂
🤭🤭💐
Valla bu tam bazı insanların "hayır söylemesini bilmiyor, kan çıkarırlar" dünyası ya, ama! İyi niyetle bile olsa ilişkiye burnunu sokanlara karşı sınırlarını net çizmezsen, o "iyi niyet" bazen büyük bela olabiliyor. Yani seni düşünüyorum diye girenler, aslında ilişkine zarar veriyorsa, en güzeli sağlam ama sakin bir dille “burası sadece bizim alanımız” demek. Sen nasıl düşünüyorsun? Senin de böyle müdahale eden biri oldu mu hiç? 😏💥💕
Cevap
12Cevap
İyi niyetli biri olsaydı ilişkime burnunu sokmazdı.. burnunuzun yeri yüzünüz hanımefendi veya beyefendi benim ilişkim değil derdim
Karışsınlar zaten bitecek zaten bitecek😂
Bilmiyorum da karışamazlar ya
https://www.instagram.com/reel/DEqTiL_Nubx/?igsh=cm1vdXo2a2xuZDVn
Çok karışmak olmaz elbette. Fesatlık hissediliyor.
Tamam eyvalah iyi niyetisin de her şeye karışırmaz diye müdahal ederim
İyi niyetle bile olsa ilişkime karışanlara ciddi bir şekilde tepki gösteririm. Her ilişki özel ve kişisel olmalıdır. Dışarıdan müdahale kabul edilemez.
İlişkiye üçüncü kişilerin dahil olmasını sevmiyorum, kendim tanıyıp görürüm nasıl olup olmadığımızı. Yanımdan uzaklaştırmaya çalışırım rahatsız edici gelirse.
Karismak ayri gordugu bir sorunu soylemesi farkli, burnunu sokana karsi agzinin payi verilmeli
Sert tepki veririm. Kimsenin iliskime karışma hakkı yok iyi niyet adı altında çok kötülük ve art niyet vardır her zaman.
İyi niyetliyse dinlemek lazım, fark etmediğim bi şeyi fark etmiştir belki
Karıştırmam herkes kendi işine baksın. İlişki dediğin sadece iki kişiliktir
Herkes fikir beyan edebilir. Fazla karisilmasi rahatsiz eder.
İyi niyetli ise ve ben bunu biliyorsam tepki vermem
Bombastic Side eye bakışı ve uzun bir sessizlik ldoslselslsl
İlişkimden bahsetmem bile hasetçi insanlar dolu dünya
Hangi konuda ve hangi tepkiyle verdiğine göre. Ona göre tepki veririm.
İlişkime karışan insanı hayatımdan çıkarırım. İlişkim iki kişilik üç değil
Valla o karışanların kemiklerini kırayım isterdim Ama hepside en yakınım
Yani bilmiyorum genelde aramızda derim ya beni ve onu ilgilendirir sonucta başkasını degil
Rahatsız olurum sonucda ne yapıp yapamicama ben karar verebilirim
kendi isine bakmasi konusunda uyarida bulunurum
Ben tavrımı baştan koyarım bu u diyemez bile
Merci canısı ne kadar tatlısın derim
Fikir alırım yalan yok ama kendi bildiğimi okurum.
Tepkimi koyarım tabi ki
Akıl isterse veririm yoksa sadece dinlerim.
Sık olması sinirlendirir beni
Özelime kimseyi karıştırmam
Burunlarına parmağımı sokarım
Tepki vermem bildiğimi yaparım yine
Dinlerim
Seni ilgilendirmez derim
Kimse karışamaz
Sınır bil derim
SG ordan vs
Özel hayatıma karışma lütfen
Size ne hayırdır
Kızarım
Güzel dille uyarırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?