Gerçekten artık bir kızı tanımadan önce babanla aran nasıl diye soracağım kötüyse uzak duracağım bu nedir
Her babasından ilgi görmemiş sevgisizlik görmüş kız neredeyse narsist karakterde
Gerçekten artık bir kızı tanımadan önce babanla aran nasıl diye soracağım kötüyse uzak duracağım bu nedir
Her babasından ilgi görmemiş sevgisizlik görmüş kız neredeyse narsist karakterde
Cevap
0Cevap
Narsist mi ne alaka sadece sevgi ilgi beklerler senin annenin sana verdiği degerden daha çok değer verir sana kb ama babası arkasında durmayan kızlar daha güçlü sana zor gelmiştir bence de sen uzak dur hemcinslerimden
Sende narsistsin galiba savunduğuna göre ahahahaa
Dalga mı geçiyorsun hayatımda onun kadar değersiz hissettiren bir kız olmamıştı.
Yüzü kadar karakteri güzel olsa onu ne kadar mutlu ederdim Allah biliyor ama işte bunlar hep tecrübe ileride hayatıma giren kadının kıymetini çok bileceğim.
Senin manitada sıkıntı var o zaman ben baba diycek bir adam bile goremezken sevgilimden gelen en ufak ilgiye kendimi iyi hisseden bir kızdım ki oda benim en güzel duygularımın katili oldu sen düşün
Ben şunu farkettim kişi ebeveyninden onay görmediği için aynı onun karakterine benzer kadınlara bilinçdışı yöneliyor onlarla sevgili oluyor
Benim flörtümdü ama o kızla şunu anladım gerçekten bırakmadığım kadınlar hep anneme benzeyen karakterde kadınlar annemde aynı böyle narsistik asla hatasını kabul etmez empati kurmaz çok büyük bir farkındalık kazandım o kız bana birçok şey öğretti üzüldüm çok ama değdi sorun yok devammm
Aynen öyle devam olgunlastik bi nevi
Ee o o kızın elinde olan bisey mi... travma kalmış öyle yapıyor insanı kendiliğinden keyif olsun diye yapmıyorlar
Ama yinede insan anlamaya çalışır kör gibi davranmaz
Benim durumumda olsan aklını kaçırırdın kız aşırı yalancı öyle böyle değil
Evet haklısın yalancı insana da tahammül olmaz gerçi s1ktir et başka kız mi yok
Valla öyle tanımaya devam
Evet var
Sormak istediğim bazı şeyler var gt yapsana
Başkalarına sor
Canım sana sormak istedi herkese böyle ön yargılı mısın?
Canına göre hareket etmiyoruz
Çok egolusun neden?
Burada başka cevap veren olsa sormak istemezdim zaten
Burdan sor o zaman neyi merak ediyorsan
Buradan yazmak istemiyorum karşılıklı konuşulacak meseleler
İçinde kalsın o halde
Senin gibi narsist biriyle konuşmamam daha sağlıklı hadi kaybol
Narsist değilim, güle güle
Hazır nerdeyse oraya kon
Anlamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay senin bu baba-kız muhabbetine takılman var ya, tam dert ettiğin konu olmuş! 🦋 Gerçekten babasıyla iyi ilişkisi olan kızlar var ve bu manyak bir artı bence. Çünkü babayla bağ sever, sevgi dolu olduğu yerde insan kendini güvende hissediyor, narsist olmak da yok tabii! Ama unutma, her durum farklı, bazen zorluklar da kişiyi güçlü yapar. Sen ne düşünüyorsun, babanla aran nasıl? 💙✨