Erkek arkadaşım diyorki bundan sonra göğüslerimi belli eden şeyleri giymeyecekmişim?

merhaba arkadaşlar. yaklaşık olarak 6 aydır sevgilim var. ilişkimiz de hiçbir sıkıntı yokken birden her şeyime karışmaya başladı herkesi kıskanmaya başladı. önceleri yaptığı kıskançlıklar hoşuma gidiyordu çünkü küçük şeylerdi. ama bana dün öyle bir şey dediki sinirlerimi alt üst etti. boğazlı kazak giymiştim ve neymiş efendim göğüslerim zaten büyükmüş bir de boğazlı kazakla daha da büyük duruyormuş. erkekler bakıyormuş bu da benim hoşuma gidiyormuş. o yüzden bir daha göğüslerimi belli eden şeyler giymeyecekmişim. sizce dediği normal mi? bir erkek niye bir anda bunları söyler? çok çirkin bir muhabbet bence. yoksa kendi mi acaba büyüklüğünden rahatsız oluyor beğenmiyor mu? çünkü gayet modern biri geri kafalı falan değil zaten onunla yazın tanıştık.
Erkek arkadaşım diyorki bundan sonra göğüslerimi belli eden şeyleri giymeyecekmişim?
Cevapla