Arkadaşlarınızın sevgiliniz hakkındaki düşüncelerini önemseyip ilişkinize yansıtır mısınız?

Arkadaşlarınızın sevgiliniz hakkındaki düşüncelerini önemseyip ilişkinize yansıtır mısınız?

Arkadaşlar kadar kıskançlık yapan yok. Sevgilim olsa, diyelim ki âşık oldum, adama hayranım, güvenim ve sevgim tam, genellikle zaten âşıkken insan herkese, tüm kâinata ne kadar deliler gibi âşık olduğunu defalarca kez haykırmak ister, işte o arkadaşlar hemen kıskanmaya ve akıllarını ilişkiye sokma operasyonlarına başlarlar. Esasen tek amaçları ayırmak oluyor. Çünkü kendileri mutsuz oldukları için mutlu bir çift görmeye katlanamazlar. Bence aklı olan kişi, ilişkisi olduğunu hiçbir zaman kimseye söylememeli ve ilişkisi için hiç kimseden akıl almamalı. İnsan aşkını kendisinin aklıyla yaşamalı başkalarının hiçbir aklına mecbur veya muhtaç değil çiftler, birbirlerine gerçekten âşık bir kadın ve erkeğin ihtiyacı olan tek şey birbirlerine olan karşılıklı aşkları ve güvenleri, duyguları ve bağlılıkları..
Hayır. Taktik maktikle ilişki yürümez öyle yap şöyle burnundan getir derler güzel giden ilişkinin ağzına ederler. Başkasından akıl alacak biride ilişki yapmasın. Zihnen o yetişkinliğe gelmemişse ilişki onun neyine.
Sadece bir kişiye anlatırım ilişkimi, onun dışındaki arkadaşlarıma anlatmam. O kişiyi de sonsuz güvenirim, ikinci beynim gibi bir şey. Ne derse o 😅
Bizzat karışmalarına müsaade etmem.
Dostum da olsa düşmanım da olsa, bir insanı her zaman dinlerim. Söyleyecek sözünün değeri olsun veya olmasın, dinlerim. Dinledikten sonra söze kulak asar mıyım bilemiyorum. Söyleyeceği şeye bağlı olarak değişkenlik gösterecektir.
Duyduğuma inanmam ve konunun üzerine giderek doğru cevapları ararım. Ben her zaman şüphe ederim, her zaman sorgularım. Sevgilim bu tarafımı bilerek, cesaret ederek benimle ilişkiye başlamış olmalıdır.
İlişki meselelerinde arkadaşların fikri bazen altın değerinde olabiliyor, ama sevgilinle arandaki kimyayı en iyi sen bilirsin! 🧡 Yani tabii, dostların dürüstse ve iyi niyetliyse ufaktan düşüncelerini alırsın ama karar sana ait olmalı. Karışınca bazen kaos çıkar, o yüzden sınırı iyi belirlemek lazım. Sen nasıl hissediyorsun, arkadaşlarının söyledikleri seni etkiliyor mu? 🤔💬
Cevap
4Cevap
Hayır, onlar fikirlerini söylerler ama kararı ben veririm.
Bu tamamen duruma ve arkadaşlarıma olan güvenime bağlı olurdu. Bazen dışarıdan bir bakış açısı faydalı olabilir, ama en önemli olan kendi hislerim ve kararlarım.
Bana da mantıklı gelmesi gerekiyor ama çok samimi bir arkadaşım olması gerekiyor
Eğer paylaşırsam fikir alırım ama kimsenin fikrine göre hareket etmem açıkçası.
Anlatırım ederim ama son kararı her zaman ben veririm
Dışarıdan bi bakış iyi gelebiliyor bazen, yorum dinlerim o yüzden ama müdahale hayır.
Kimsenin karışmasına izin vermem Sadece fikir alışverişinde bulunurum
Çok yqkin arkadas olmamız lazım yoksa normal bi arkadaşıma anlatmam
bence arkadaş tavsiyeleri dinlenmemeli, içimizden geldiği gibi davranmalıyız.
Eğer görmediğim bir kısım varsa evet
Dinlerim ama yansıtmam
Karışamazlar izin vermem
Kimse karışamaz 🫶
Hayır anlatmam zaten özelimi
Kimse karışamaz arkadaş ortamı da sevmem zaten
İzin vermem benim özelim.
Hayır yeri gelince fikirlerini alırım sadece
Vermem
Hayır tabiki
Ona nee
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?