Narsist biriyle sevgiliyim başımdan atamıyorum bunun bi yolu yok mu?

Biriyle bayadır sevgiliydik ilk başlarda çok güzel davrandı her şey yolundaydı bana geçmişimi anlattırdı bende tüm gerçekliğiyle anlattım anlayışla karşıladı sonra benim peşimi bırakmayan biri vardı beni ondan kurtardı ve hala da o çocukla uğraşıyor öyle biri siz düşünün çocuk korkusuna bi daha bana yaklaşamadı af diledi daha sonra erkek arkadaşım bana zorla geçmişimi anlatmamı yaşadıklarımı anlattırdı alkol aldığında bambaşka biri oluyor geceleri sabaha kadar beni arayıp zorla benimle konuşmaya çalışıyor gün içinde bile anca uyuduğunda kurtuluyorum baş harfini zorla bioma yazdırıyor kendisi de yazıyor esc çağırıp beni kızdırmak için kadını otelden içeri sokturmuyor geri yolluyor bunu da kanıtlarıyla gösteriyor etrafında ki kadınlar manken gibi ama o sürekli benim etrafımda zorla bir şeyler yaptırıyor istese başkalarıyla da olur ama o kadar narsist ki dışarı çıkmayıp gün boyu beni arayıp rahatsız ediyor gece kızıyor sabah melek gibi davranıyor bugün de zorla hesabıma para göndermiş istemediğim halde seninle sözlenmek istiyorum ayağı yapıyor bu bile yalan o resmen bana yaptıklarından haz aldığı için kullanıyor mesela sinirleniyor bitti ciddi ilişkimiz diyor iki dakika sonra geri arayıp hala tartışıyor benimle sen anlat Karadeniz vedat nefes ilişkisi gibi diyebilirim asla psikolojisinin yerinde olduğunu düşünmüyorum kendisi gayrimeşru işler çeviriyor ve sürekli bu yüzden posta koyuyor üzüp kırıp seni seviyorum sen çok saf bi kızsın diye yaranmaya çalışıyor ama o kadar ağır hakaretler ediyor ki sinirlenince yenilir yutulur değil
Güncellemeler
1 yıl
Katiyen sosyal medyaya kendi fotoğrafımı attırmıyor her söylediğim sözü yanlış anlayıp olay çıkarıyor sonra yine iyi biri oluyor
Narsist biriyle sevgiliyim başımdan atamıyorum bunun bi yolu yok mu?
Cevapla