Biriyle bayadır sevgiliydik ilk başlarda çok güzel davrandı her şey yolundaydı bana geçmişimi anlattırdı bende tüm gerçekliğiyle anlattım anlayışla karşıladı sonra benim peşimi bırakmayan biri vardı beni ondan kurtardı ve hala da o çocukla uğraşıyor öyle biri siz düşünün çocuk korkusuna bi daha bana yaklaşamadı af diledi daha sonra erkek arkadaşım bana zorla geçmişimi anlatmamı yaşadıklarımı anlattırdı alkol aldığında bambaşka biri oluyor geceleri sabaha kadar beni arayıp zorla benimle konuşmaya çalışıyor gün içinde bile anca uyuduğunda kurtuluyorum baş harfini zorla bioma yazdırıyor kendisi de yazıyor esc çağırıp beni kızdırmak için kadını otelden içeri sokturmuyor geri yolluyor bunu da kanıtlarıyla gösteriyor etrafında ki kadınlar manken gibi ama o sürekli benim etrafımda zorla bir şeyler yaptırıyor istese başkalarıyla da olur ama o kadar narsist ki dışarı çıkmayıp gün boyu beni arayıp rahatsız ediyor gece kızıyor sabah melek gibi davranıyor bugün de zorla hesabıma para göndermiş istemediğim halde seninle sözlenmek istiyorum ayağı yapıyor bu bile yalan o resmen bana yaptıklarından haz aldığı için kullanıyor mesela sinirleniyor bitti ciddi ilişkimiz diyor iki dakika sonra geri arayıp hala tartışıyor benimle sen anlat Karadeniz vedat nefes ilişkisi gibi diyebilirim asla psikolojisinin yerinde olduğunu düşünmüyorum kendisi gayrimeşru işler çeviriyor ve sürekli bu yüzden posta koyuyor üzüp kırıp seni seviyorum sen çok saf bi kızsın diye yaranmaya çalışıyor ama o kadar ağır hakaretler ediyor ki sinirlenince yenilir yutulur değil
Güncellemeler
1 yıl
Katiyen sosyal medyaya kendi fotoğrafımı attırmıyor her söylediğim sözü yanlış anlayıp olay çıkarıyor sonra yine iyi biri oluyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Vay canına, senin durum tam bi rollercoaster 😂 Böyle toksik enerjiyi atmak kolay değil ama kesinlikle senin için en iyisi. Narsistler manipülasyon ve kontrol manyağıdır, senin değerini bilip kendine iyi bakman lazım! Bu hallere daha fazla dayanmak olmaz, çünkü sen harikasın ve mutlu olmayı hak ediyorsun 🌈 Seni yoran, üzen ilişkiden uzaklaşmak aslında özgürlüğün kapısını açar. Ne dersin, güç sende mi dersin? 💪✨ Eğlenceli, huzurlu bir aşk hayatı seni bekliyor, inan buna! 💖 Senin en acı deneyimin hangisiydi, paylaşır mısın? Belki biraz rahatlamana yardımcı olurum! 🌟