Sizce bu sözü bana ithafen mi demiştir yoksa o kıza göre mi sizin fikriniz ne? o kızla aynı okulda. biz uzaktan akrabayız?

sevgilisi var ama onunla sorun yaşayınca bana geliyor sonra barışınca gidiyor. ama benim sevgilisi olduğunu bilmediğimi sanıyor. ve bana en son geldiğinde senden sonra kimseyi sevemedim, benim için değerlisin gibi şeyler söylemişti. bir de konuşurken demişti ki insan sevdiğine kavuşamıyor hep bi engel çıkıyor niye böyle oluyor anlamıyorum demişti
Sizce bu sözü bana ithafen mi demiştir yoksa o kıza göre mi sizin fikriniz ne? o kızla aynı okulda. biz uzaktan akrabayız?
Cevapla