Kadınların gözünde arabası olmayan erkek görünmez ise 1.80den kısa erkek yok hükmündeyse kısa yayaların yalnızlığı niye yadırganır?

Kısayım ve yayayım kadınların bana sap demesini istemiyorum ne yapmam lazım? Onlar kendilerimi yontulur yoksa ben mi haşlayayım?
Kadınların gözünde arabası olmayan erkek görünmez ise 1.80den kısa erkek yok hükmündeyse kısa yayaların yalnızlığı niye yadırganır?
Cevapla