Kısa boylu erkekler için yalnızlık yaşamın bir gerçeğidir değil mi?

Bizim sevmeye ve sevilmeye hiç mi hakkımız yok? Bütün kızlar sadece 1.80 üzeri erkeklerle sevgili oluyorlar ve kısasını reddediyorlar. Sadece benim değil 1.80 den kısa bütün arkadaşlarımın sevgilisi yok. Yazdığımız tüm kızlar direkt reddediyorlar. Hepsi 1.80 üzeri erkeklerle sevgililer. Üzücü ve acı bir gerçek.

Kısa boylu erkekler için yalnızlık yaşamın bir gerçeğidir değil mi?
Cevapla