Erkekler, sırf anneniz geldi diye geç yazar mısınız?

Annesi dayısında kalıyordu, annem gelmiş dedi mesaja 2 saat bakmadı. Bende sinirlendim sen 2 saatte bakıyorsun ben 10 ddkda bakınca enayi gibi hissediyorum dedim. Sonra bana neler neler dedi. Annem gelmiş hasret gideriyorum, öyle hissediyorsan yazma, ne anlayışsız kızmışşın sen frlan dedi. Ben direk ağlamaya başladım. Ben benimle de ilgilensin istedim. Sekiz gündür tanışıyorduk İki kere felan buluşmuştuk o gün ikinci buluşmamızdı. Mesajıma bakmadı üç gündür. Gönlümü bile almadı.

Erkekler, sırf anneniz geldi diye geç yazar mısınız?
Cevapla