Sevgilimin annesi ilişkinizin adını koyun diyor. Ama bana daha erken geliyor. Napmam lazım?

Ben 23 sevgilim 30 yaşında. 1 senedir beraberiz. İlişkimiz çok güzel gidiyor ama bana göre erken. E o da büyük anlaşıyoruz da adını koyalım diyor. Napmam lazım
Sevgilimin annesi ilişkinizin adını koyun diyor. Ama bana daha erken geliyor. Napmam lazım?
Cevapla