35-40 yaşına gelmiş ve o yaşına kadar hiç sevgilisi olmamış bir insan sizce bunun eksikliğini hisseder mi, psikolojisi bozulur mu?

Bu kişi kadın ya da erkek farketmez eğer 35-40 yaşına kadar karşı cinsten çıktığı görüştüğü sevgili olduğu hiç kimse olmamışsa bu durum o insanların psikolojisini bozar mı, zaman içinde bunun eksikliğini hissedip olumsuz olarak etkilenirler mi?

Güncellemeler
1 yıl
Bu yaşlara kadar hiç sevgilisi olmamış bir kadın veya erkek bunun eksikliğini hisseder mi?
Güncellemeler
1 yıl
Gncll
35-40 yaşına gelmiş ve o yaşına kadar hiç sevgilisi olmamış bir insan sizce bunun eksikliğini hisseder mi, psikolojisi bozulur mu?
Cevapla