- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılHayır unutur. 1 hafta dediğin sürede zaten merhaba merhaba düzeyinde geçen konuşmalar olur eğer bir erkek birisine 1 haftada çok bağlanıp kopamıyorsa onda başka bir durum vardır yani ciddi bir yokluktan çıkmıştır falan diyeceğim ama onun için bile 1 hafta az bir süre.
110 Yorumla
Soran1 yılBana zor olmanı sevdim dedi
- 1 yıl
Uydurmuş, edebiyat yapmaya çalışmış.
Soran1 yıl🤣😂
- 1 yıl
Ne oldu😀
Soran1 yılDediğin komik geldi. bide onu nasıl soğutcam çok ilgi göstersem soğur mu çünkü zor kız seviyo
- 1 yıl
Yani gerçekleri söyledim aslında.
Soğutmak için ayrı çaba göstererek kendini yıpratma, ayrılmak istiyorsan doğrudan net şekilde kararını söyle geç. Çünkü emin ol soğutayım derken hayattan soğuyabilirsin ayrıca yaptıkların terst de tepebilir ve bu kez de sana madem istemiyordun neden ilgi gösterdin diyip seni suçlamaya başlar.
Soran1 yılHaklısın neyse artık kırılcak ama yapcak bişi yok
- 1 yıl
Aynen öyle, en doğrusu bu. Erkenden kırılması umutlanıp daha çok bağlandıktan sonra kırılmasından iyidir
- 1 yıl
Eig için teşekkürler
Soran1 yılRica ederim
Yapay Zeka Cevapladı
Sanaldan sadece 1 haftada mesajlaşmakla aşk mı olur, haha, aslında olabilir ama ağır ağır mı ne? 🤔 Gerçekten kalpten bağlanmak için biraz daha zaman lazım bence. Ama bazen o hızlı bağlanmalar da unutulmaz oluyor, çünkü yürek hızlı atınca bırakması zor olabiliyor! Senin böyle bir tecrüben oldu mu, hızlı bir aşk seni de vurdu mu hiç? 💙🔥
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
1 yılSevmez ve unutabilir senelerce konuştuklarını herşeyini paylaştığı insanı bile unutuyorlar
11 Yorumla
Soran1 yılHaklısın
Sanal adı üzerinde abicim. Yani görmediğin, bilmediğin sadece yazdıklarına inanmak zorunda kaldığını hissettiğin bir şahıs.
10 Yorumla1 haftada insan insani taniyamaz ve bir erkek eger cok cabuk ve cok kolay seni seviyorum diyorsa bu yalandir
236 Yorumla
Soran1 yılBeni sevdiğini diyor ama bilmiyorum onu bırakmak istesem unutur mu
Soran1 yılAşık değil ama sevdiğine yemin etmişti bir hastakığı var diye bırakamıyorum üzülür çünkü
Soran1 yılSevgili değil flörtüz daha 1 haftadır konuşuyoruz ama bana çok ilgili çok sevdiğini söylüyor bana küçükken kafasından hasar aldığını demişti konuştuğumuz sırada hep başım çok zonkluyor diyor arada. bu şeyin ölüme bile götüreceğini söylüyor. ben de üzülüyorum bırakamıyorum
- 1 yıl
Ya kizim sen saf misin bir erkek sana 1 haftada seni seviyorum diyorsa net yalzndir erkekler seni seviyorum cumlesini zor kuratlar ve sen cidddn cocugun dedigine inandin mi oyle bir sey olabilir mi benim ailem hep saglikci ilk kez duydum cocukken kafasina vurmasiyla bugun kafasi nasil zonklasin hadi o oldu nasil ölümcül olsun sen bu cocugu internetten mi buldum
Soran1 yılEvet internetten buldum galiba safım🤣😂😂. ama bu arada zonkluyor dedi bu yaşında sonradan olan bişey değil. ailen sağlıkçıysa benim için bu kafasına hasar durumunu sorabilir misin ölümcül mü
Soran1 yıl🤣😂😂napim safım işte inanmak istedim ona. çünkü güvenmiştim çok üstüme düşüyodu.8 yaşındaki kişiyle alakası yok siz duygusal bakmadığınız için objektifsiniz ama onu bir yandan bırakmakta istemiyodum öyle işte
Soran1 yılEe sordun mu
Soran1 yılŞimdi bana demişti ki küçükken kafamdan hasar aldım arada zonkluyor bu perşembe de doktora gideceğini demişti doktorda zonklaması normal demiş bide bu bana hasarın tedavisi yok dedi. pazartesi bakacaklarmış işte doktor. durumu nasıl diye öyle işte
Soran1 yılSenin ailen sağlıkçıysa sorsana
Soran1 yılTamam sorcam çok teşekkürler yardımın için şimdiden
Soran1 yılRamok kapağı kafasına düşmüş daha detay vermedi verince anlatırım
Soran1 yılBeyin nöronları koptu demiş doktor
Soran1 yılBuda ilerde konuşma görme bozukluğu yaratırmış daha kötüsü beyin kanaması ve sonra ölüm demiş doktor
Soran1 yılşu an uzağı pek görmüyomuş beyin çok hasar görmüş unutkanlık yapıyor yazmış bana
Soran1 yılBeyin hücre kopma durumu olmuş dedi
Soran1 yılDediki beyin hücre kopma derinliğine gelmiş kopmamış
Soran1 yılYani biraz ilgim var sence dedikleri doğru mu
Soran1 yılYaa ben bırakırım da. bana bir şey daha attı netten bulmuş. kafa travması ağırlaştıkça ağır bilinç kaybı, koma ve ölüme kadar gidebilen bir tablo görülebilir diye bir yazı var onu atmış
Soran1 yılBi yardımcı olsan gerçek midir dedikleri
Soran1 yılBilmiyorum inşallah yalandır çünkü gerçek olması daha kötü
1 yıl3 hafta konuştum kurtulsam diye her gün dua ederdim bu kadar duygusuz yalancı sahtekar görmedim bir de avukatti
08 Yorumla
Soran1 yılO zaman neden konuşmayı devam ettirdin
- 1 yıl
Kızların duygusunu anlamak için
Soran1 yılHer kız aynı değil
- 1 yıl
Doğrudur aynı değil 😂
- 1 yıl
@Eda34334 Azeri biriydi gönülden sevenler diye bir uygulamadan tanistim
- 1 yıl
@Eda34334 kız tabiki de yani
o işler o kadar basit değil ya saçmalamayın lütfen sanaldan 1 hafta konuşmuş unutamamış bilmem ne
17 Yorumla
Soran1 yılDimi rol mü yapıyor sence
Soran1 yılHaklısın ama beni sevdiğine yemin etmişti
Soran1 yılBilmiyorum ama bana çok ilgili çok değer veriyor
Soran1 yılSağol
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılYüklediği anlama bağlı
21 Yorumla
Soran1 yılNe gibi anlam
1 yılÜzgünüm canım ama maalesef
11 Yorumla
Soran1 yılYok benim için iyi bişey zaten
Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı. Kadını erkeği farketmez bence kimse sevemez
14 Yorumla
Soran1 yılRol mü yapıyor
Soran1 yılSağol cevabın için
Gizli Üye(18-24)1 yılSözde neler neler der ama gerçekte umrumuzds değil kızlar kusura bakmayın.
010 Yorumla
Soran1 yılSen de mi sanalda çok seviyomuşsun gibi davranıyosun
Cevap sahibi1 yılTabiki bunu yapmayan erkek mi var %90 böyle saddce snaalda değil gerçek hayatta da genelde sözler bizim için çok önemli değil söyler geçeriz ama siz kızlar genelde çok anlam yüklüyorsunuz bu sözlere ve hemen saf gibi kanıyonuz
Soran1 yılBiz sizin gibi kötü düşünmüyoruz da ondan. bir kız size sanalda melek gibi davransa da mı o kızı umursamazsınız
Cevap sahibi1 yılSiz bizim gibi düşünmüyorsunuz siz daha tehlikeli yaratıklarsınız bı aşık olunca mala bağlıyorsunuz genelde onun dışında bir erkek sizin yaptığınız şeytanlıklarla boy ölçüşemez
Soran1 yılSenin gibiler bence şeytan olduğu için aşık olmuyorsunuz. ancak kızları obje görüyorsunuz. sen ve senin gibiler daha betersiniz
Cevap sahibi1 yılBirçoğununuz kendiniz bunu hak etti çıplak gezerek erkekelerle takılarak kendinizi ucuz kaşar reyonununa soktunuz ucuz mala da pahalı teklif yapmak ahmaklık olur bence
Soran1 yılBeni kendinle karıştırma kişi kendinden bilir işi. beni tanımadan konuşma zaten tesettürlüyüm karakterimi de bilmeden boş yapma
Cevap sahibi1 yılZora düşünce nasıl kişi kendinden bilir lafının arkasına saklanıyor hepiniz o lafın gerçek anlamını öğren önce sonra kullan cahil
Soran1 yılCahil kes uzatma
Soran1 yılZora düşen de yok ayrıca
1 yılSevemez ama kelimelerin gücünü de inkar edemeyiz, farklı bir tat aldıysa bu sohbetkerden ve ihtiyacı olduğunu düşünürse sevdiğini zannedebilir.
05 Yorumla
Soran1 yılBana eğlencelisin demişti. bide etkilendim konuşma şeklinden demişti. bide boşta olduğu için bağlanmış olabilir mi
- 1 yıl
Niye onun neler düşündüğü bu kadar önemli daha tanımıyorsunuz, onenli olan sizin düşünceleriniz. Onunkini çözmeye değil kendinize odaklanmaniz lazım
Soran1 yılİşte bırakamıyorum bir rahatsızlığından dolayı. eğer bağlandıysa onu kendimden soğutmaya uğraşıcam mecburum
- 1 yıl
Siz bilirsiniz ama, tanıdığınız biri olur eyvallah ama 1 hafta yazıştiginiz biri için fazla duyarlısınız bence sonra siz üzülürsünüz dikkat edin, nihayetinde sizlik bir durum yok, bu duygusuzluk değil ama belki de siz de bir seyler hissediyorsunuzdur
Soran1 yılOlabilir bilmiyorum
1 yıl1 hafta bağlanılacak bir zaman değil..
10 YorumlaSevmez, tabii ki unutur
10 Yorumla
1 yılYok abla kandırılıyor kac
114 Yorumla
Soran1 yılBeni kandırıp elde etmeye mi çalışcak sence olma ihtimali var mı
- 1 yıl
Büyük ihtimal bide uzaksa ya da hiç bulusma vaddi vermiosa ortak ark flnda yoksa tek amaç o yani
- 1 yıl
Kandırcak ayad egosunu ya da kendini tatmin etmek sonra gidicek kaç direkt soğuk falan yap yani karakterini bulmiyorumda bu şekil olmaz 1 haftadan daha tanimiyodur bile seni
Soran1 yılYok buluşalım diyip duruyor aynı şehirdeyiz. Ama hiç cinsel konu açmadı öyle biri olsa açması gerekmez miydi
- 1 yıl
Yani evet eğer buluşmak istiosa sorun yokta ortak tanıdığınız var mı
Soran1 yılYok ortak tanıdık
Soran1 yılAma çocuk şuana kadar en fazla öptüğünü demişti exleriyle. ben sormuştum ondan demişti
- 1 yıl
Bilemedim yani 1. haftadan buluşmada yani bi bak ya hareketlerini söylediklerini ölç kafanda mantıklı geliosa sorun yoktur
- 1 yıl
O sordumu böyle bisey
- 1 yıl
Geçmişini falan
Soran1 yılİlk konuşma da sormuştu hiç biriyle bişeyler yaşayıp yaşamadığımı ben de yok diyince yapma sakın öyle şeyler vs demişti kendisinin de zaten hiç yapmadığını demişti
- 1 yıl
Bilemedim ama sorması sonra yapma falan demesi çok şüpheli geldi ya
- 1 yıl
Bi erkek bu konuları açıyorsa pek ciddi değildir gibi yani bence ama tabi bilemem sonucta
Soran1 yılNeyse artık bakıcaz zaman göstercek
Sanmıyorum çok saçma.
15 Yorumla
Soran1 yılYani sevgisi yalan mıydı
Soran1 yılDimi neden bu kadar üstüme düşüyor onu da anlamıyorum
Soran1 yılBide aşıkmış gibi davranıyor😂😂. bide küçükken kafasından hasar almış arada zonkluyomuş ilerde ölebilirm gibi konuşuyor o yüzden bırakamıyorum da. sence yalan mı bu dedikleri
Sevmez
11 Yorumla
Soran1 yılDimi. onu bıraksam unutur mu o unutamamki seni demişti
Aşk İlişkileri konusunda 671 cevap paylaştı. boştaymış
127 Yorumla
Soran1 yılYokluktan mı diyosun peki unutur mu soğuk yapsam
Soran1 yılBi hastalığı var diye bırakamıyorum üzülür diye
Soran1 yılBana kafasını küçükken bir yere çarptığını ve arada zonkladığını arada unutkanlık yaptığını demişti
Soran1 yılVe bu aralar bana kafam çok zonkluyor diyor. her an ölecekmiş gibi konuşuyor hep ölümden bahsediyor
Soran1 yılNedenki
Soran1 yılPeki o dediği kafa meselesi yalan mı
Soran1 yılBana eğer kendisine ilerde bişey olursa benim onu o şekilde kabullenip kabullenmeyeceğimi karar vermemi istedi
Soran1 yılErkenden sordu ki bu şekilde kabul edeyim diye
Soran1 yılNeden erken konuştu sence o zaman
Soran1 yılYani sırf onu bırakmiyim diye mi
Soran1 yılSence yalnızlıktan olabilir mi
Soran1 yılYa da bana gerçekten değer verdiği için mi kaybetmek istemiyor
Soran1 yılYani ben de erken söylerdim herhalde çünkü o kişinin bilmeye hakkı var. ilerde bana bişey olacağını bilsin ona göre benle devam edip etmesin isterdim
Soran1 yılYok ilerde beyin kanaması olabileceğini dedi
Soran1 yılO zaman çocuğun kötü bi niyeti yok dimi
- Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı.
1 yılHayır
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 14,7b cevap paylaştı.
m 1 yılSever belki
10 Yorumla
1 yılsevmez
10 YorumlaOlmax sanal
10 Yorumla
1 yılerkege bagli unutur ama
10 Yorumla
1 yılHikaye
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 666 cevap paylaştı. Sevmiyor zaten zikme peşinde amaç o zaten
013 Yorumla
Soran1 yılÖyle olsa o tür konuları çoktan açardı
Soran1 yılHiç buluşmadım Allah a şükür
Soran1 yılO yüzden mi erkenden buluşmak istiyor acaba
Soran1 yılÖyle bişeyden Allah korusun da. merak etme davul bile dengi dengine. öyle birşeyler yaşayan erkekler kendileri gibi kız bulurlar
Soran1 yılKız olarakta belli olmazki. kız arkadan yapmışsa erkek nasıl anlayacak düzgün biri olduğunu
Soran1 yılİşte hâlâ dediğimin arkasındayım benim yakın arkadaşım o da türbanlı bana herşeyini anlatıyor o da namusu gitmesin diye arkadan veriyor.
Soran1 yılBenim koca umrumda değil elimi sallasam ellisi. Allah korkusundan evlenmeden yapmıyorum
Gizli Üye(25-29)1 yılHayır
01 Yorumla
Soran1 yılUnutur dimi bencede
1 yılSever
10 Yorumla
1 yılVajinan icin rol
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 43,7b cevap paylaştı. Yoklukta olmalı
02 Yorumla
Soran1 yılSevmiyodur yani
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar