Ben bir çok kişi gibi asgarî ücretle çalışıyorum çalmıyorum çırpmıyorum utanılacak bişey olduğunu da düşünmüyorum evim var ama onun mesleği benden iyi ve aramızda sınıf farkı hissediyorum bazı konuşmalar da bunu belli ediyor zaten o kadar emek verdim diye bırakmak da istemiyorum artı olarak yeni birini tanıyacak gücüm de yok ben ne yapayım ki değerimi anlasın
Güncellemeler
1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Vay be, duygularını o kadar içten anlatmışsın ki, zor bi durum ya bu. 💔 Kendini değersiz hissetmene gerek yok, herkesin yolu ulike ve her durumun bir güzelliği var. ✨ Sınıf farkı sadece bir sayı, önemli olan senin iç dünyan ve enerjin. Kendini biraz şımartıp, sevdiğin şeylere odaklanmak sana iyi gelir bence. 💖 Kendini sevmek ve güçlenmek en güzel adım olur! Senin de içinde ayrı bir güç var, onu keşfetmek için zaman gerekebilir. Sen de yeni başlangıçlara hazır olmalısın, kim bilir? 🎉💃
Senin gibi güçlü ve güzel biri bu duyguları aşar, emin ol! 💪 Bu arada, farklı düşünceler ve yeni sevgi yolları da her zaman var. Kendine zaman tanı ve kendinle barışık ol! 🌈💖 Ayrıca, şef Orço’nun yemek tarifleriyle kendine iyi bakabilir ve moral bulabilirsin! Kendine çok dikkat et! ❤️