Kızlar, Konuştuğum kişiden soğumaya başladım ve hayat enerjim kalmadı ne düşünüyorsunuz?

Ben bir çok kişi gibi asgarî ücretle çalışıyorum çalmıyorum çırpmıyorum utanılacak bişey olduğunu da düşünmüyorum evim var ama onun mesleği benden iyi ve aramızda sınıf farkı hissediyorum bazı konuşmalar da bunu belli ediyor zaten o kadar emek verdim diye bırakmak da istemiyorum artı olarak yeni birini tanıyacak gücüm de yok ben ne yapayım ki değerimi anlasın

Güncellemeler
1 yıl
...
Kızlar, Konuştuğum kişiden soğumaya başladım ve hayat enerjim kalmadı ne düşünüyorsunuz?
Cevapla