AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
79Cevap
Olmaz.. yara bandı arıyor.. ekonomik özgürlüğü var ve bunu sana inceden inceden kullanıyor..
Olması gereken o sözde değilse ciddi bakmak lazım insanlara o niyette olmak güzel birşey…
175 uzun ya ztn kendi bpyun 168. Misal ben 172 yim hoşlandığım çocuk 169 ben bile bu kdr takmıyorum boyu
Kaç ondan sevgilisini umutmamış seninle olcagını zannediyor, ayrıca diğer kişiye nispet yapmak içinde yüzük takalım falan diyor olabilir
Yani hem ona göre gençsin hem çıtırsın boyun da uzun manken gibi tabi ister bazıları da böyle tavlamaya çalışıyor ama sana 180 falan gider bence sakın acele etme nasibini bekle ya çok gençsin ya 23'sen eğer
Evlilik düşünme hemen bebek gibiyiz daha ya birde çocuk mu bakcaz daha iyisi çıkar inşallahhhh amin
Takıntın varsa ayrıl devam etme. İlerde daha çok takıntı yaparsın. Veya bir süre sonra yanına yakıştığını düşünmez kırıcı hale gelirsin
1 haftada evlilik düşünen erkeği bırak birde bunu dile getiriyor.
Kaç, adına bakmadan kaç.
Yoo niye kaçim ko
Evlilik hayali kuran kadındır. Erkek asla böyle bir hayal kurmaz eğer hiç sevgilisi olmamış bir kadınla birlikte olmamışsa şimdiye kadar. İyice düşün taşın ona göre kararını ver. Kadınlar üzerine giysi alırken 10 mağazaya bakıp 50 deneme yapıyor. 1 hafta yaa. Bu kadar mı çaresiz yokluk içindesin de birini bulduğun an evlilik istiyorsun.
Hiç sevglisi olmamış biri ile birlikte. olmamis ise ne olur ki
Sahiden mi ya?
Tamam kadın olarak evliliğe düşkün olabilirsiniz ama bir insanı tanımak için 1 hafta yeterli mi?
Hemen evleneceğim diyebilmek için. Gez toz gününü gün et demiyorum. Hele ki bir kadın için hiç. Ama zaman ver ve tanı nedir ne değildir?
Yoo erkekler de evlilik hayali kurar. Tabi direkt yeni tanıdığım/sevgili olduğum biriyle hayal kurmam şahsen. Ama 24 yaşında evlenmiş olmak isterdim. Ne kadar erken, o kadar iyi.
Hayır onu demiyorum sevglisi olmamış ise erkeğin onlar mı direkt evlenmek ister
Benim gördüğüm tanıdıklarım öyle. Yoksa liseden beri farklı kız arkadaşları olanlar hemen evlilik derdine düşmez. Erkek zaten 30 dan önce evlenmemeli. Evlenirken de küçük hatun almalı.
Son yazdığından sonra dediklerini kaale almıyorum
🤣🤣
Amca gelmişsin 35 45 e genç kız derdine mi düştün
@Tükendimçok2 30dan önce evlenme ve küçük hatun al 😄😄 kim veriyor ki 30 yaşından büyüklere küçük hatunları babaları odunla kovalar 30 yaşından büyük erkeği 😄😄
@Valeriyax aynen öyle ben 26 yim babama kalsa 30 yaş bile istemez yasitin olsun diyor en fazla 1 yaş büyük olsun diyor 4 5 bile fazla babama göre çabuk çöker yaşlanır diyor 🤣🤣
@Tükendimçok2 öyle zaten erkekler çabuk çöküyor yaşıtım erkekler babam gibi duruyor
@Valeriyax aynen bu dayılar da zannediyor genç kız alırız genç kız sizi ne yapsın seçim şansı olan yaşına yakın erkek ister hatta 4 5 yas ustu bildiğin jenerasyon farkı oluyor. Benim babam annemden 3 yaş küçük saçı beyazladi babamın yüzü çöktü annem daha genç görünüyor
@Tükendimçok2 ben dışarda hiç görmedim kadından genç duran erkekler neylerine güveniyorlarsa
@Valeriyax valla canım ya insan sinir oliyor bu tiplere ben 26 yim Max 31 yaş erkek ile konuşurum 32 bile istemem aşırı yaş takıntım var 5 yas büyük de çok seversem yani yoksa ne kadar yakın o kadar iyi
@Tükendimçok2 bende aynıyım yaşı yaşıma olmalı
Değerli @Tükendimçok2 kaale alıp almaman çok umurumda değil.
Amca derken kendini hala 18 görüyorsun sanırım. Benim yaşıma geldiğinde (10 yıl sonra, yani sen 36 olduğunda) yaş grubu 10 olan çocuklar sana teyze diyecek farkındasın değil mi? Oysaki aramızda sadece 10 yaş var seninle ve amca genç kız derdine düşmüş diyorsun.
Genç kız derdine düşmüş değilim sadece erkeğin daha büyük olması gerektiğini söylüyorum bu 5 yaşta olabilir 10 yaşta. Kaldı ki aslında sende benim dediğimi doğruluyorsun.
Erkek geç olgunlaşır zihin olarak ve babanın aksine erkekler değil kadınlar daha erken yaşlanır. Sadece çevrende aynı yaşta kadın ve erkeklere bak anlayacaksın. Sadece anne babanı referans alma.
Neden bu kadar büyük büyük konuşuyorum çünkü ben zaten evliyim ve çocuğum var.
Ne demişler sus küçüğün söz büyüğün.
Saygılarımla.
Yanılıyorsun gözleriniz kör olmuş, çevrendeki kadınlar erkeklerden daha genç. Çünkü kadınlar güzeldir genç gösterir. Erkeği genç gösteren kadın yoktur. Çevrene bakarsan seninle aynı yaşta kadınların senden daha genç gösterdiğini anlayacaksın. Erkek büyük olunca kadına saygı duymuyor, yönetmeye kalkıyor eziyor. Ama erkek küçük olunca saygı duyuyor kadınlara. Bak sende aynı şeyi yapıyorsun kadın küçük diye susutuyorsun kolay yönetmek için kandırmak için. İşin aslı erkek büyük olunca şiddet, sus, kes sesini, benim dediğim olacaklar eksik olmuyor. Çevrende de görürsün anlaşamayan şiddet görenler mağdur olanlar hep büyük erkekler yüzünden. Sırf siz küçük kadın keyfi yaşayacaksınız diye boşanmalar artıyor. Hiçte yaşıtınız kadınlardan küçük göstermiyorsunuz gayette yaşlı duruyorsunuz. Kadını yaşlandıran faktör yok, ancak erkeği yaşlandıran iş hayatı stresi, evi geçindirme, ağır bedensel işlerde çalışma sizi erken yaşlandırıyor, kadınlar doğurmadığı sürece yaşlanmaz, kendine bakan doğuran kadında yaşlanmaz.
@Valeriyax ya bu amcaya cevap vermeye değmez kendini ne zannediyorsa saçı başı ağarmış göbek çıkmıştır 6 aylık hamile kadın gibi hala konuşuyor eşine uzuldum bu zihniyette olan biri ile evli eğer erkek zengin değilse 10 yaş büyük erkeğe kadınlar sümük atmaz zengin ise evlenir o da parası için erkeği sevmez genç erkekler ile aldatir siz sigara içki içiyorsunuz çalışma koşulları bize göre daha ağır ve yaşlanıyorsunuz amca ister kabul et ister etme kart şey seni 😂😂😁
Ya şu amcayla atışmayın lütfen bildirim gelip duruyor. Soru sahibi, gizli üyenin yorujunu silersen sevinirim
Hayır sanki yaşlanmıyorlarmış gibi yazıyor. Yaşlanmak insanlığın bir parçasıdır. Yaşlanmamak gibi bir seçenek yok yani. Ama bunun gibi amcalar kabullenemiyor yaşlılığı daima yaşıtı kadınlara laf atıyorlar halbuki kadınlar daha genç duruyor
@Valeriyax bir de sadece 10 yaş var diyor aramızda hahahajaja amca kaç yaş olacak daha ben ilkokula giderken sen askere gitmiş kocaman adammissiniz 20 yaşında daha kaç yaş olsun istersin 😂😂
Ya sallayın boş adam işte. Lütfen yorumu silin gelip dırdır yapmasın
@Tükendimçok2 yaşlı amcaların bitmek bilmeyen egosu işte. Kendini övüyor kendisinden başka küçük gören yok onu. Erkeğin ve kadın aynı yaşta olmalı. Yaş farkı olmamalı. Her türlü geçim daha iyi oluyor birbirine tahammül ediyorlar bunlar sanıyor ki genç kadınlar yaşlı erkeklerin ağız kokusunu seviyor
Ne saçma düşünceler. Kadın erkekten küçük olmak zorunda değil ve bu mutlu olacağının garantisi değil. 30 ve üstü kadınlara saygısızlık bu. Kadını taze bir meyve gibi secmek istiyorsunuz. Pazardan mal mi seçiyorsun ne yapıyorsun? İnsanlar kafalarının uyustugu kişilerle evlenir. Kadın erkekten büyük bile olabilir. Bıktık sizin şu saçma tabularnzdan. Kim koymuş o erkek büyük olmalı kuralını ne cahillik bu böyle
Ya he he
Hepiniz haklısınız ben bağnaz köhnemiş geri kafalı yaşlı herifin tekiyim. Tamamen her şeyi siz biliyorsunuz.
Bekar kadınların büyük kısmı kendini vazgeçilmez çok özel görüyor. Evet özelsin sen kendini nasıl görüyorsan diğer kadınlar da aynı görüyor.
Boşanma sayısı çıkmış yüzde 60'lara. Nüfusta hatırı sayılır ölçüde bekar çocuklu anne var.
Her şeyi siz çok iyi biliyorsunuz ya. 2030'da kadınların yüzde 50 si evlenecek erkek bulamayacak.
Neden?
Sizin bu kendinizi vazgeçilmez biricik görmeniz ve zengin, evi arabası olan 100k üzeri maaş sahibi olan vs vs. Isteklerinizin sınırı olmadan arayışa devam edin.
Benim için hava hoş, zerre umrumda değil. Ben evli ve çocukluyum. Sizin yaşınızdan uzun süre ilişkim oldu.
Ben erkek olarak hem kendi hem de çevremdeki ilişkilerden gözlemlediğim kadarıyla örnek veriyorum.
Elbette ki istisnalar kaideyi bozmaz. Kadın büyük erkek küçük ilişki olmaz mı olur. Ama geçmiş ve günümüze bakıp büyük çoğunluğu ele alarak söylüyorum.
Zerre umurunuzda olmayacak biliyorum siz sevgili prensesler ve premsesler.
Kız arkadaş bulamayıp buradan feminist yorumda bulunan sevgili erkek arkadaşlar gittiğiniz yol yol değil. Neden benim sevgilim yok diye daha çok düşünür buradan feminist görünüp belki iki muhabbet ederim hayaliyle devam edersin.
Ilk dediğimin arkasında duruyorum. İlk haftadan evlilik düşünen bir erkekten olmaz.
Sorunun üzerinden 3 ay geçmiş. Soru sahibi ilişkisini söylesin acaba devam ediyorlar mı?
Artık erkek küçük kadın büyük oluyor ilişkilerde
Evet azımsanmayacak kadar ilişki var bahsettiğin gibi.
Boyu kaç olsun isterdin? Yalayacak mısın boyunu?
Adam gayet normal ama sana gelince, söylediğin şeylere bakarsak...
Ben de şahsen hep evlilik hayali kurarak sevgili olurum yanlış bir şey mi bu?
Ee asıl ondan olur djdj
Ciddide olabilir herkes kaçar evlilikten yorumlara bakma yokla bir adamı saf belki normlare kimse direk evlenelim demez ama ayrılma adamdan
daha 1 hafta olmuş knka, ne evliliği. öncelikle onun her ruh halini, her tip insana nasıl davrandığına bakman lazım. özellikle sinirliyken nasıl biri bunu da bizzat görmen lazım.
Dikkat et, yatağa atma planı olabilir hemen inanma
Soruyu soralı çok olmuş. Attı mı seni yatağa? Amaç bu çünkü.
bu konu ciddi, o öyle hissediyor tamam ama sen ne hissediyor ve istiyorsun önemli olan bu, nitekim ilişki denen şey iki kişiyi kapsıyor ve evlilik mevzusu epey ciddi bir mevzu...
Bu kadar erken olması saçma. Daha dogru düzgün tanımıyorsunuz bile birbirinizi. Yüksek iht zaten evlenecek birini arıyordu. Sen de üstüne denk geldin gibi
Çok büyük bir red flag olduğunu düşünüyorum böyle biri tanıdım sevgilimdi benden sonra varya deli gibi kızları falan ekledi. Delirdi ailemle tanış falan diye
Bence olur ama 1 haftada yüzük takılması düğün vb çok erken gibi. Bunlar ciddi kararlar sonuçta. Bence kendisini biraz daha yakından tanısan onun nasıl biri olduğunu anlarsın canim
asıl o erkekten olur basacan nikahı basacan nihakı dkjfkdh
Aman buda biraz hızlı değil mi sjjssbbz
bence 4 5 ay bi birbirinizi tanıyın evlilik ciddi bir şey
aşkta boyun ve yaşın onemi yok birbirinize uymlu olduktan sonra hayatın güzelleşir
Sevgili olur olmaz bunu istemesi biraz saçma. Daha doğru düzgün birbirinizi tanımıyorsunuz. Belki tanıdıkça kafalarınız uymayacak. Bence çok hızlı.
ailesi başının etini yiyor evlen diye bu kadar basit.
Samimiyetinden ve güveninden eminseniz ve bu hayaller sizi de mutlu edebilecekse en önemlisi kendinizi hazir hissediyorsanız yine de olmaz, daha çok erken evlilik başka bir boyut
eğer sadece evlilik konuşup devamı gelmiyorsa o muhtemelen sadece cinsellik arzusudur ama ailesiyle arkadaşlarıyla tanıştırıyor seni hayatına çevresine sokmak için çabalıyorsa bu ciddi bir istektir
Ne güzel işte cıddı düşünüyor daha ne istıyon. Seni aldatan takılmalık olarak gören erkek mi istiyon
Bence o tipler biraz fazla sapık gibi birini tam tanımadan vakit geçirmeden evlenme isteği tamamen temizlikten çıkmış bir düşüncedir
Biraz zaman ver. Hızlı kara alma bi tık ertele tanı. Sonra yüzük aşamasına geçersiniz. Taksan bile evliliğe kadar yine düşünme zamanın var.
Bir anda aile tanışması olmaz da ben de ilk aydan sevgilime çok fena bağlandım. O zamandan bu zamana hala evlilik hayaliyle devam ediyorum🥰
Canim sen o adamı bırak bence bi an önce seni kullanıyor olabilir sana boş vaatler veriyor cunku
allah rızası için adamdan uzak dur tatlım hala boy diyor bişey hissetmiyorsan ayrıl boklu popon si ktirtme
27 yaşıma kadar bu yüzden hep ilişkilerim bitti tanımadan evlilik konusunu açtım 27 den sonra evlilik düşünmüyor kendi adıma konuşuyorum
Genel düşüncesi evlilik miymiş normalde de, eğer öyleyse bu düşüncesini sana söylemesi de normal ama bu kadar hızlı olması bazısı sıcak bakarken bazısı tam tersidir. Evlilik düşünüyor musun sen peki genel olarak?
bunu durumun aynısını erkek tarafı olarak kız arkadaşımdan yaşamıştım.
Sonuç:7. ay ve tek kelime edilmeden terk edildim
Anlattığına göre düzgün birisi ama genede hemen evlenmek için yeterli bir sebep değil. İlerleyen dönemlerde belki yanlışlarını göreceksin.
Olmaz ciddiyeti olan erkek acelesi olmayan erkektir
hemen kaç defet kısa boylu erkek ve kızdan da uzak dur kkompleksleri bitmez bunların
T. akipp atar mısın lütfen 🙏
Şimdiden tşkler 😊👍
Abla bundan olmaz resmen lovebombingliyor seni
ya evlilik sevgili hayali kuran bir erkekle olur mu?
evliliğe geç kalmiştir. acelesi vardir. sende istedigi gibisin demekki
aynı şeyleri yaşamamız şaka mı bir haftada aşık oluyorlar bütün aslan erkekleri böyle heralde
hızlı gelmiş sana kaç bence baskasıyla konus
Olabilir ama tempo önemli. Erken evlilik konuşmaları çoğu kişiyi ürkütür.
Tehlikeli işler bunlar dikkatli olmak lazım.
yok insan düşünüp tartar bi hemen olcak şeyler değil
Bu devirde evlenen erkeğin her işi bı robot yapiyo ne gereyi var
Daha ne istiyorsun
ciddi düşünüyor işte ne güzel
Evet çok güzel olur
İlk aşamada kandırmak için o
Ağır kolpacı diye yorumladım
Bu tarz insanlar bana garip geliyor
1 haftada ne evliliği? Bulutların üzerinde geziyor belli ki. Düşmeden uyandır onu.
Asıl onlardan olur bence
Bence kötü niyetli ondan ona atlayan erkeklere kıyasla daha iyi
pek gerçekçi gelmedi bana
olur olur neden olmasın sizede yaranılmıyor
Olmaz o da kafa bulandirir yalan sahte gelir
Ben de öylesini istiyorum zaten
Normal değil bir tanışma süreci olur