Kızlar neden erkeklerin parasını yeme meraklısı?

Olması gerekeni yazıyorum

İlk buluşmada davet eden taraf hesabı öder. Bu genellikle erkek olur sonra ise ne yenir içilirse sinema biletine kadar herkes kendi hesabını öder. Evlenirsin senin benim param olmaz ama bekarken hiç bir kıza 1 kahve bile ısmarlanmaz. Yarın çekip gittiğinde ki gideceği çok ortada harcadığıyla erkek ortada kalır. Ek olarak erkek yıllarca yedirsin içirsin tüm masraflarını karşılasın cebine haşlık koysun pahalı hediyeler felan alsın bir gün adamın kartında sorun çıksın kız hesabı ödesin basit 2 çay parası dahi olsa en az 3 gün konuşur paramı yedin nasıl erkeksin diye. Bence her kızın ya da kadının gidip haysiyetinle şerefiyle namusuyla parasını kazanması ve harcaması gerekir. Erkeklere ihtiyaç duymaktansa.

Güncellemeler
1 yıl
Bu arada ben evliyim. Kim ne yapar zerre umrumda değil ama para yediren erkeklere de feci derecede acımaktayım. Yukarıya ise olması gereken biçimi yazdım.
Kızlar neden erkeklerin parasını yeme meraklısı?
Cevapla