Bence çok iyi yapıyorlar biz sevdik kıyamadık da ne oldu?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılHayır, erkeklerin parasını yiyen kızlar iyi yapmıyorlar. Herhangi bir ilişkide, finansal sorumluluklar paylaşılmalıdır ve bir kişi diğerinin parasını sürekli olarak kullanmamalıdır. Bu tür davranışlar sadece kötü niyetli değil, aynı zamanda saygısızlık da gösterir.
Bir ilişkide para konusu sadece erkeklere ait değildir ve bir kadın ya da erkek, diğerinin parasını kullanmak yerine, kendi hayatını ve masraflarını kendisi karşılamalıdır. Ayrıca bir ilişkide, sadece para konusu değil, karşılıklı saygı ve sevgi de önemlidir. Sadece bir erkeğin parasını yiyerek bir ilişki yürütmek, uzun vadede hiçbir şey sağlamaz ve ilişkinin sağlıklı bir şekilde ilerlemesini engeller.
Sonuç olarak, erkeklerin parasını yiyen kızlar iyi bir şey yapmıyorlar ve ilişkilerde herkesin kendi sorumluluklarını üstlenmesi gerekir.
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru benim sorum da ironiydi zaten
En İyi Cevaplar
+1 yılBak şimdi birini çok sevdim oda beni seviyordu GÜYA şu an hala yazıyor unutamamis falan ama bu bana aşik olan varya ben seviyorum diye paramı bir güzel yedi zor durumdayım vs falan feda olsun dedim ama o çok sevildiğim günler taviz verdikce bitti kullanılmaya başladım sonra başka biriyle tanıştım hiç cabalamadim hic hesap ödemedim bir iki öylesine ödemeye çalıştığımda da ödetmedi benim için çabaladı başka şehirden beni almaya geldi falan hep parasını yedim gezdir dedim şunu yap et dedim ve onunla evliyim iyi ki de akıllanip buna aynı tavizleri vermemişim tabi kişiyle de alakalı durum yani kısacası yiyin yiyebildiginizi erkekler bunu seviyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılTam bir 0çmuş engeli basıp küfür etmek en güzeli. Kendine erkek diyordur o şimdi
Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Aynısının tersini bende düşünüyorum , Seversin beni çok sıkıyosun der. Elin canısı gelir doöver söver toplum içinde yerin dibine sokar sorarsın niye çekiyosun bunu diye ama beni çok sahipleniyor ve seviyor. Diyolar ya bende ona deli oluyorum. Beter ol diyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılHer çeşit insan var
Bir kadının para yeme niyeti varsa, koklatıp ama yedirmemek en güzeli oluyor, tabii ki bunu yapmak için bir erkekte çelik gibi karakter olması gerek ki hevesi kursağında kalabilsin!
11 Yorumla
Soran+1 yılBence de zırnık koklatmamak lazım öylelere
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
36
Cevap
49Cevap
cidden ya bir arkadasim çocuğu it köpek etti resmen yüzük bileklik aldirdi daha ilk buluşmada. çok da mutlular. her gün eve tatli çiçek geliyor. ben sevdiğime kiyamiyorum aman yük olmiyim diye ama hep de ben mutsuzum demek ki oyle kızlardan olmak lazim daha kiyemete biniyolar gerçekten
03 Yorumla- +1 yıl
@YALANCI10 ne diyon ya
Soran+1 yılBazı kızlar çok ballı
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıl3 keredir buluşuyorum sevgilimle kafe vs. 1 kuruşunu yiyemedim. Adam kedi gibi kolluyor parasını. Ben ısmarlıyorum hep. Ciddi düşünmem bununla büyük ihtimalle. Bu kadar cimriyse evlenince bana ekmek almaz bu be. Yiyebilen yesin abi. Helal. Ben başaramadım. Hepsi sanki jigolo tutmuşum gibi paramı yedi. Lan yatmıyoruz bişey yapmıyoruz neyin jigololuğu bu dimi ama. Alman usulu candır. Alman usulu gelsin tamamen
13 Yorumla
Soran+1 yılSenin sevgililerin biraz kaypakmış nerden buldun böyle iğrençleri
Cevap sahibi+1 yıl@Olympe hesap ödeyemeyecek kadar çirkin miyim dersiniz?
İyi yapıyorlar tabii. Akıllı olucan bu zamanda 🙄
01 Yorumla
Soran+1 yılBence de fazla değer vermek yerine menfaat ilişkisi yaşamak lazımmış
Aşk İlişkileri konusunda 612 cevap paylaştı. Neden bir erkeğin parasında olalım¿ sevgi söz konusuysa para yemek saçma. Sevdiğin adam böyle yaptı diye tüm erkekleri suçlayacaksak ondan ne farkımız kalır.
11 Yorumla
Soran+1 yılBenim sevdiğim kimse öyle yapmadı yalnızca gözlemlerimi aktardım
+1 yılErkekler saf masum kızlarla evlenmek istediğini söylerler ama sevdikleri değer verdikleri kadınlar hep para yiyen erkeği kandıran fena kadınlar oluyor
12 Yorumla
Soran+1 yılAynen sen sevip kıyamadığın bırakamadığın için seni avuç içinde görürler ilgilerini süs köpeği gibi süslenip ciyak ciyak bağırıp para yiyerek ömür geçirenlere giderler
- +1 yıl
Evet çünkü zoru severler
+1 yılKomple insanlardan bir soğumuşum ki anlatamam.
Para yiyen erkeğin anasını ağlatan kadınlardan da soğudum.
Bizi bırakıp onlara meyleden aptal erkeklerden de.01 Yorumla
Soran+1 yılDünyadan soğudum ben de
+1 yılAşırı saçma, para yerken sen de namus veriyorsun unutma! Bir erkeğin elinin kirini yiyeceğine çalışıp kendi paranı yesen daha kaliteli bir insan olabilirsin, tavsiye ederim.
02 Yorumla
Soran+1 yılErkekler karşılıksız bir şey almaz doğru o para yiyiciler karşılığnda bir şey alıyordur muhakkak
Soran+1 yılVeriyordur
+1 yılPara konusunu bu kadar dert etmeyin ya herkesin rızkı belirlenmiş zaten hukuk oyunlarıyla çöreklenmeye çalışmayın
12 Yorumla
Soran+1 yılCanınız yandı galiba bu konuda
- +1 yıl
Yok ya erkek çalışır kadın yer denklem böyle de kadın da illa çalışmak istiyorsa o da olur yani
- Aşk İlişkileri konusunda 773 cevap paylaştı.
+1 yılNiye başka birinin parasıyla kendime bir şeyler alayım abi gurursuz muyum? Ha guvenmezsem sevmezsen o adamın parasına zaten hiç ilişmem.
02 Yorumla
Soran+1 yılGurursuzlar çok maalesef
- +1 yıl
Aynen
Bilmiyorum... Ben sevdiğimin dahi parasını yiyemiyorum bisey isterken utanıyorum nasil para yiyorlar çözemiyorm
01 Yorumla
Soran+1 yılValla ben de aynıyım
+1 yılHayır ya ezik varoş tipler babaları ayda 10 15 bini zor alan kizlar yani cok gurursuzca geliyor bana erkekten bir şeyler dilenmek
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim için de öyle
Erkekler hiçbir şeyi hak etmiyor istisnalar hariç kim ne yapıyorsa yapamayanlar (ben) niyetine de yapsın.
01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Çok güzel düşünüyorsunuz, zengin kızların da parasını yemek erkeklere düşüyor. Hayatta her şey karşılıklı.
01 Yorumla
Soran+1 yılBöyle bir karşılık yok ha menfaat ilişkisi yüzeysel hissiz bir takılmaca ise normal
- Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
+1 yılMermerden çiçek açsın diye beklerseniz elinizde mermer tozu kalır.
Bu da öyle bir şey.
cut.01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru
- Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı.
+1 yılYedirmeyi becerirsen yiyemezler.
Sonuç olarak kişinin elinde.
Kimse kimseye zorla bir şey yaptıramaz.02 Yorumla
Soran+1 yılValla karşılıklı oluyor alışveriş anlaşma gibi. Bazı ucuz erkekler ucuz kadınlara rastlar ve menfaat ilişkisi başlar
- +1 yıl
Gözün açık olacak.
Zaten balık baştan kokar derler ya.
Bu da o hesap kendini insan belli ediyor.
+1 yılBence çok iyi yapıyor. Aman o para vermesin diye her haltı ben ödediğim sevdiceğim başkasına gitti😐 parasını yiyin sömürün kızlar
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen sen sevip kıyamadığın bırakamadığın için seni avuç içinde görürler ilgilerini süs köpeği gibi süslenip ciyak ciyak bağırıp para yiyerek ömür geçirenlere giderler. Çünkü onlardan karşılığını alacak adam ona para yedirecek kadın da ona başka bir şeylerini. Biz de evde oturup ağlayalım biri için. Cepte görüyorlar gerçekten seveni gözleri dışarı kayıyor
+1 yılsende ye oda seni yesin birbirinizi kullanın iste sonra ana baba olunca birikimlerinizi cocuklarınızla paylasırsınız
01 Yorumla
Soran+1 yılLan kes bir de ahkam kesme benim hayatımı ne biliyorsun ben kendimden mi bahsettim. Mal mal laf sokmaya çalışan canım iğrenti geldi iyice
Bende kızlara gereğinden fazla iyi davranan erkekleri anlamıyorum. Kıza iyi davranıp sevdim de ne oldu. Aldatıp gitti
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen bu kadar vajina deliliği olmaz
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunu zamanında ben yapmıştım sürekli beni aldatıyorum seviyordum yapma etme dedim devam etti. Baktım olmuyor yedim parasını pişman değilim şimdiki aklım olsa anasını ağlatırdım
01 Yorumla
Soran+1 yılİyi etmişsin
Alman usulü en güzeli 😂 ama bazı durumlarda, genellikle erkek üstlenir
01 Yorumla
Soran+1 yılBence de
Aşk İlişkileri konusunda 573 cevap paylaştı. İyi mi yapıyorlar bilmem ama seven değil yiyen yaranıyor buda bir gerçek 🙂
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılGururumuzla yaşadık en azından be yine de karşıyım böyle şeylere
01 Yorumla
Soran+1 yılBen de aynı sen gibiyim
Erkeğe bi şey olmaz kız böyle yaparak sadece kendini düşürür niye başkasının parasını yiyeceksin ki
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen sen sevip kıyamadığın bırakamadığın için seni avuç içinde görürler ilgilerini süs köpeği gibi süslenip ciyak ciyak bağırıp para yiyerek ömür geçirenlere giderler. Çünkü onlardan karşılığını alacak adam ona para yedirecek kadın da ona başka bir şeylerini. Biz de evde oturup ağlayalım biri için! Ama bazı erkeklerde bu resmen fantezi olmuş para yedirmeden duramıyorlar öyle süs köpeklerine
+1 yılHerkes kendi Parasını yesin, Para para para hep Para.. başka işiniz yok
02 Yorumla
Soran+1 yılAbla ne biliyon derdimin o olduğunu a q. Benim derdim para değil gerçekten sevenin değer görmeti öyle yiyicilerin el üstünde tutulması!!!
- +1 yıl
ben senin için demedim genel olarak dedim. Tutulur tabi çünkü Erkeklerin çoğu Mal.
+1 yılEn iyisini yapıyor hayatta öğrendiğim bişey varsa o da bu
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden en iyisini yapıyor
- +1 yıl
Erkekler değer bilmiyor hep fakirleri sevdim ilk fırsatta beni terk ettiler
Para göz muhteremler Allah onları bildiği gibi yapsın
02 Yorumla
Soran+1 yılPara gözleri bildiği gibi yapsın ama bir vajina görünce aklı başından gidip para yedirme delisi olanları da bildiği gibi yapsın
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. şöyle düşün aynı şekilde senin paranı yeseler ne hissederdin?
01 Yorumla
Soran+1 yılKötü kullanılmış berbat
Aşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı. O para yiyor erkek kızı yiyor öyle anlaşıyorlar işte
03 Yorumla- +1 yıl
Bazıları hem kızı hem parasını yiyor kendini yediren kız parasını da yesin çatır çatır bir zahmet 😂 ben aynı hataya düştüm dusmesinler
- +1 yıl
@Meraklikizz19 hak eden çok valla :)
Tüh bize denk gelmedi hem parasını hem kendisini yiyeceğimiz biri :D
Soran+1 yılÇol doğru
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgilime hatta dedim senden maddi beklentim yok gözüm yüksekte değil ona göre evlilik hazırlığımızı yaparız sonuç ayrıldık.. kesinlikle haklısın yani
22 Yorumla
Soran+1 yılKesin fazl sevip değer verdin gözü ilgisini çekemediklerinde kaldı onlara gitti
Cevap sahibi+1 yılO kaybetti. Başka diyecek bir şey yok
Aşk İlişkileri konusunda 304 cevap paylaştı. Yesin tabi helal olsun verirken mırın kırın etmez bu tipler. Misssss.
01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru zAten amaç o alışveriş
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSiz benim parami yiyemezsiniz ben sizi yerim sonra tekmeyi basarim
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam dede
Gizli Üye(30-35)+1 yılBizde para masaya konur, ihtiyacı olan alır yiyin helal olsun hakkınız.
01 Yorumla
Soran+1 yılVay beeeeeee
Gizli Üye(18-24)+1 yılparam var diye kaç kızı becerip bırakabilirdim sevdik kıyamadık da ne oldu?
01 Yorumla
Soran+1 yılSen de yaranamamışsındır
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Iliski menfaat uzerine kurulmuş ise yiyen memnun yediren mutluysa sorun yok ,-)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılErkek yediriyor işe kızında bir tarafını ortaya koyduğu aşikardır
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok çok doğru sevgi aşk bağ yok öylelerin arasında. Yalnızca menfaat var
- +1 yıl
Aynen öyle oluyor
+1 yılBen tipsizim ve zenginim ama paramı yemek isteyen bir kıza denk gelemedim henüz. Onlar yakışıklı erkeklerin parasını yemek istiyorlar sanırım.
02 Yorumla
Soran+1 yılAlakası yok
- +1 yıl
Alakası var.
+1 yılSize parasını yediren erkekler asıl gerçekten sevenler size parasını yedirmeyen tek amacı gezip tozmak olan erkekler sizi sevmiyor
03 Yorumla
Soran+1 yılMantıksızlık
- +1 yıl
Mantıksızlik değil. Seven erkek yanında olunda ne olursa olsun istiyor. Sevmeyen erkek iki gün sonra sizi postalayacak bu yüzden parasıni yedirmiyor
Soran+1 yılHayır erkek parasını yedirdiği her kadını sevmez bazılarını yatağa atmak amaçlı yapar
+1 yılBen kari parasi yerim yedirmem ee cok yemek istersede hiyar var yicenmi derim
12 Yorumla
Soran+1 yılHee
- +1 yıl
Boyle yiyen kizlarla. isim olmaz parasi yoktur hesap oder erkek ama paraci kizlar bos tut
+1 yılyani bir erkeğin parasına kendimi muhtaç görmek ne kadar doğru bilemem ama biz yapmadık da noldu yiyenler daha kıymetli
00 YorumlaAğzımiza seçmassanız sevilmezsiniz babyler buda benden size tavsiye
01 Yorumla
Soran+1 yılSal4ksınız
Sen öküze rastlamışsın. Para yemek doğru bir davranış değil, yiyenler de o tür kızlar.
01 Yorumla
Soran+1 yılBen kimseye rastlamadım kendimden örnek vermedim gözlemlerimi ilettim. Evet genelde o tür kızlar çünkü erkeklerin birçoğu karşılıksız para falan yedirmiyor muhakkak alıyor bedelini
Mükemmel oluyor tavsiye ederim çünkü öyle anca öyle akıllanıyorlar
01 Yorumla
Soran+1 yılHelal
Erkekler boşa para yedirmez karşiligini alır bence
012 Yorumla- +1 yıl
Karşılığı ne bunun?
- +1 yıl
@Darbeli_Hilti bilemem artık yani
- +1 yıl
Biliyorsundur. Özelden söyle farketmez
- +1 yıl
Merak ettim neymiş söylermisin?
- +1 yıl
@Darbeli_Hilti cinsellik ne olsun
- +1 yıl
Bence o kadar'da değil. Cinsellik dışarda yaşıyoruz zaten
- +1 yıl
@Darbeli_Hilti bilmiyorum ya ne biliyim aman knk öyle
- +1 yıl
Cinsellik yaşanacaksa, yaşanıyor zaten engellemeyez kadın'da erkekte
- +1 yıl
Onun için herşeyi cinselliğe bağlanmayın
Soran+1 yılAynen sen sevip kıyamadığın bırakamadığın için seni avuç içinde görürler ilgilerini süs köpeği gibi süslenip ciyak ciyak bağırıp para yiyerek ömür geçirenlere giderler. Çünkü onlardan karşılığını alacak adam ona para yedirecek kadın da ona başka bir şeylerini. Biz de evde oturup ağlayalım biri için
- +1 yıl
Sevgini hak edene vereceksin? Değmeyenlere vur tekmeyi gitsin?
Paramızı yiyen kızların başka yerlerini yiyoruz tatlı sert :D
01 Yorumla
Soran+1 yılBunu tahmin ediyorum ama erkeklerin zaafından kaynaklı bu. Kadının alt tarafı bir organını ilah gibi görüp taparsanız o da bunu sermayeye dönüştürür
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılAllah var hicboyle biri olmadim olmamda
12 Yorumla
Soran+1 yılOlma zaten
- +1 yıl
Kendime yakistirmam prensip meselesi
Dolandırıcı diyoruz biz onlara
12 Yorumla
Soran+1 yılDolandırıcıdan daha başka şeyler de diyebilirsin bence... ... ... noktaları istediğin gibi doldur
Aynen öyle ama ben yapamam öyle gururum var
01 Yorumla
Soran+1 yılBen de öyle
+1 yılIyi yapıyor ama lakap taktiktir kendine
01 Yorumla
Soran+1 yılaynen ama hak ediyorlar
+1 yılErkek bunu bilir buna ragzidir
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen karşılığında bir şey alır çünlü
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılEnayi bulursan ye sen de
01 Yorumla
Soran+1 yılİşim olmaz
+1 yılAcizlikten başka bir şey değil
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen
+1 yılaciz insanlar yapar bunu. korkak insanlar yapar
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle bence de
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılBana sey gibi geliyo anladiniz onu
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle zaten
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Erkeklere öyle kadınlar müstahak!!!
02 Yorumla
Soran+1 yılAynen sen sevip kıyamadığın bırakamadığın için seni avuç içinde görürler ilgilerini süs köpeği gibi süslenip ciyak ciyak bağırıp para yiyerek ömür geçirenlere giderler. Çünkü onlardan karşılığını alacak adam ona para yedirecek kadın da ona başka bir şeylerini. Biz de evde oturup ağlayalım biri için
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. peki bizim gibilerin suçu ne
01 Yorumla
Soran+1 yılSizin gibiler kimler
+1 yılKeriz bulduysan ye anam afied olsun 😂😂
01 Yorumla
Soran+1 yılİşim olmaz
+1 yılÖyle kizlar yaraniyor seviliyor
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen sen sevip kıyamadığın bırakamadığın için seni avuç içinde görürler ilgilerini süs köpeği gibi süslenip ciyak ciyak bağırıp para yiyerek ömür geçirenlere giderler. Çünkü onlardan karşılığını alacak adam ona para yedirecek kadın da ona başka bir şeylerini. Biz de evde oturup ağlayalım biri için.
+1 yılHarikasın böyle devam et.
01 Yorumla
Soran+1 yılYiyenler çok mutlu da bende o konuda bir istek çaba yok gözlemlerimi söylüyorum
+1 yılİyi yaomiyo ama karşı taraf hakediyo
03 Yorumla
Soran+1 yılKarşı taraf para yedirmek için kendini mal durumuna sokarsa elin kızları hiç acımaz
- +1 yıl
Aynen öyle
- +1 yıl
Kurda kuzu emanet edene acinmaz
Sen ye başkasını boş ver
01 Yorumla
Soran+1 yılBen yiyicilerden değilim şükür
- Devamını Gör (25)
Devamını Gör(70)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer