Siz de böyle hissediyor musunuz? Son zamanlarda ben sıkça hissediyorum?

Begendigim biri tarafindan sevilmek istiyorum çevremdeki herkes seviliyor, ben neyde eksik yapıyorum. Beni seven ya sadece uzaktan bakar ya da dengesiz sıcak soğuk yapar. Tutarlı seven birini bulamayacak mıyım, çok mu dolaşmam lazım etrafta flörtüm bile olmadı 20 yaşındayım. Haliyle kimseyle de konuşamıyorum. Arkadaşlarım da asla çöpçatan değiller. Lisede de yaşayamadım bir şey birinden red yemiştim başkasını seviyor diye pesimden kosunca da görmezden gelmistim onu. Kimleri kimleri seviyorlar diyorum bazen tadım kaciyor
Siz de böyle hissediyor musunuz? Son zamanlarda ben sıkça hissediyorum?
Cevapla