Sizde Bazen Böyle Hissediyor Musunuz?

Yalnız yaşıyorum. Yıllardır görmediğim akrabalarımı evim de misafir ettim. 10 gün kadar kaldılar. Bu gece gittiler. O kadar yalnız o kadar boş hissediyorum ki. Ya bu ev hep öyle sesli olsa keşke diyesim geliyor. Nasıl hep böyle kalabalık bir ailem olabilir ya. Yalnız yaşamak isteyen biri olarak şu an kalabalık istiyorum 🥲🥹🥺🥺
Sizde Bazen Böyle Hissediyor Musunuz?
Cevapla