Ben evliliğin kendisini istemiyorum, şayet zor bir şey, başka bir insanla aile olmak, onun ailesiyle aile olmak, en yakınım dediğin hayat arkadaşım dediğin o adamın yanında olmaması bunlar falan hep yaralayıcı şeyler, evlilik kadınlar için bir savaştır, tabii ki insanın eşi akıllıysa , kalkan oluyorsa eşine o zaman kimse bir şey yapamaz lakin nerden baksan zor iştir evlilik, sevgililik gibi değildir asla, sevgiliyken kimse birbirinin ev halini görmez, birbirlerinden sorumlu değiller, kadın eşinin ailesini ağırlamaz, çünkü aileye girmemiştir henüz, ev işleri, çamaşır , bulaşık falan yoktur sevgiliyken lakin evliyken öyle değil o işler, bireysel olarak karar alamazsın, kadın eşinin ailesini istemez, bundan ötürü tartışmalar çığ gibi büyür, bir de eşinin ailesi eşini doldurur, insanlar doğru olursa ve birbirine kenetlenirse evlilikler tatlı olabilir lakin yine de zordur, bir beceri ister evliliği sürdürebilmek, bence kimse evlenmesin, evliliği de imrenmesin, karşıma doğru adam çıkmış olsa bile ben evlenmem, çünkü benlik bir şey değil, eşin ailesiyle falan uğraşmak istemem, kafam rahat olsun isterim, bireysel hareket etmek isterim, tek başıma tatil yapmak isterim, içimden gelmeyen şeylerin içinde evliyim diye, eşin hakkıdır diye yer almak istemem, saygıyı korumak falan bunlar zor işler, bulaşmamak lazım
Evli olduktan sonra mutlu olan çok az insan gördüm. içten içe oğlum filan olsa güzel olur diyorum ama o mutsuzluk geçimsizlik riskine deymez gibi geliyor.
Hayatıma giren 3 sevgilim de kendisi adım atmıştı onun haricinde nice adım atan oldu Ben onlardan bekliyorum 😅 Ben sevmiyorum lisedeyken de kızlar teklif ediyordu 😅
Merhaba dostum, bence önemli olan doğru kişiyi bulmak. Zaman zaman hayat bizi farklı yollarla sınar, bu da kendimizi keşfetmek için bir fırsat olabilir. Evliliği seviyorsan ve hazır hissediyorsan, doğru kişiyle yoluna devam etmek güzel olur. Sabır ve içindeki sevgiye güven! 🧡 Yine de, kendini tanımak ve ne istediğine emin olmak en kıymetli adımlar olur. Biraz zaman verirken, kalbini ve hislerini dinlemeye devam et. Her şey zamanı ve doğru insanla çok daha güzel olur, inanıyorum. 😊✨