+1 yılDinle. Buraya kulak ver. Sana bir hikaye anlatıcam:
Bir tane adam varmış. Adam her ne kadar toplumda kendi halinde hareket eden akıllı birisi olarak kabul edilse de aslında içinde bir çocukta da olan o aynı duygusallığı barındırıyormuş ama her insana güven olmadığı için kimseye bunu belli edemiyormuş. İlk sevgilisi ona açıldığı günden beri bu durumu belli etmek istemeyi denemiş ama 5 gün sonra bir olay yüzünden sevgilisi suçlu olmasına rağmen o kadın suçu kendisine atmış ve ayrılmışlar. Kadın bir yıl sonra pişman olup her şeye tekrar başlamak istemiş ama nafile. Adam artık onu istememiş bile; çünkü onun yaptığı bu büyük hatalardan sonra ondan iyice soğumuş. Sonrasında iyi niyetli ve doğru kararlar verebilecek kadar mantığa sahip olan birisiyle tanışmışlar ve 2 yıldır arkadaş olarak görüşmüşler ama bu görüşmeler pek böyle kanka havasında değilmiş. Adam zamanla o kızdan da hoşlanmaya başlamış ve 2 yıl sonra ona açılmış. Kız 3 gün boyunca hiç bir şey dememiş. Sonra kendisini arkadaş olarak gördüğünü ve öyle görmeye devam ettiğini söylemiş. Adam da bu konuda ona saygı duyup mesafesini korumuş ve ona ayrıyeten değer verdiği için ona bir çok iyilikler yapmış. "Madem böyle olmayacaksa en azından samimi bir arkadaşlık olsun." diyen bu adam, kız için bir çok önemli iyilikler ve zamanını öldürecek fedakarlıklar yapmış. Ama sorun şu ki kız ona sürekli aşk anlamında ciddi umutlar verecek kadar dengesiz eylemlerde bulunmuş ve ortada gayet şöyle bir durum var ki adamın zamanında sadece normal arkadaş olarak görüştüğü kızlar da olduğu için arkadaş ile hoşlanan kişi arasındaki ayrımı gayet iyi yapıyormuş. E tabii durum böyle olunca, analizleri onun ciddi anlamda umut verdiğini gösterince adamın hisleri tekrardan uyanmış ve sonuç olarak "Acaba bana söyleyememesinin bir sebebi mi var?" kafasıyla 2. kez kıza açılmış. Sonra kız ona çok kırıcı şeyler söylemiş. Öyle kırıcı şeylermiş ki adam ilk başta kendini suçlamış. Ta ki duygusallığını bastırıp mantığını kontrol altına alana kadar. Böyle olunca aslında adamın tek suçunun masumca sevmek olduğunu, kızın kendisi önemli birisi diye onu elde tutmak için onu kullanmaya kalktığını, onun gözünde tamamen yedek olduğunu, umut verme sebebinin de aslında onu sadece yedekte elde tutma arzusu olduğunu anlayınca, bu durumu anlar anlamaz o kızın anlamayacağı bir şekilde hayalet gibi ortadan kaybolmuş ve kız, erkek kardeşi sayesinde aldığı haberler haricinde bir daha asla kendisinden haber alamamış. Çünkü bu adam, onun erkek kardeşini kendi kardeşi gibi benimsemiş, ona çok iyi davranmış ve güzel aktivitelerde bulunmuşlar. Aynı zamanda bu sayede ve bazı çevreler sayesinde kıza ne olduğunu da öğrenmiş. Ders için onu kullanmaya kalkan kız, o sene mezuna kalmış ve bir İngilizce öğretmeninin söylediğine göre özellikle de şimdi o, harıl harıl ders çalışarak özel ders alıyormuş. Adam o an onun pişmanlığını hissetmiş ama nafile. Artık bu defteri de kapatması gerektiğini biliyormuş. Sonra bu siteden bir kız bulmuş ve bu kız ona çok iyi gibi görünmüş. Öyle samimi olmuşlar ki her şeyleriyle, tam 3 ay boyunca birlikte olmuşlar ve her gün mesajlaşmışlar. Hatta adamın kızla buluşma planı bile varmış çünkü gerçek aşkı sonunda bulduğunu düşünerekten artık kızın da ona ne kadar ciddi hisler beslediğini daha iyi anlamasını istiyormuş. Fakat bir gün o adam dürüstlüğünün kurbanı olmuş ve kız bu sefer ona eskisi gibi anlayışlı davranmamış. Sebebi de ne biliyor musun? Bu adamın bir yakın arkadaşı varmış ve yakın arkadaşının da bir sevgilisi... Bu sevgilisinin yanlış hareketlerinden dolayı adam bir nebze ondan soğumaya başlayıp geçmişte reddettiği anlayışlı kızdan hafiften hoşlanmaya başlamış. Tabii yakın arkadaşı bunun kötü bir yola gittiğini bildiği için o adamdan yardım istemiş. Çünkü dediğim gibi adam akıllı biri olarak kabul ediliyor ve kötü yoldan kurtulmak için onun kendisine yardım edebileceğini anlamış. Bizim adamımız da ona "Her ne kadar durumlar böyle olsa, hatta verdiğin bilgilere göre kız da senden hoşlanıyor olsa bile, her zaman akışına bırakman lazım. Unutma. Senin hala bir sevgilin var. Yerini bilerek hareket etmen gerekiyor. X hala senin sevgilin ve Y de sadece senin arkadaşın. Bunu bil ve ona göre hareket et. Değişen bir durum olmadığı sürece böyle kal. Akışına bırak yani. Ha eğer bu durum ciddi ise o zaman sevgilinden ayrılırsın. Aldatmaktansa ayrılman daha doğru olur." demiş. Yakın arkadaşı ona öyle hak vermiş ki bu tavsiyesi uygulamaya başlamış ve zamanla Y'ye karşı olan yasak hoşlantısını yok etmeyi başarmış. Yakın arkadaşının Y'ye karşı hoşlantısını yok etmeyi başaramadığı zamanlar, bizim adamımız ise 3 aydır birlikte olduğu ve gerçek aşkı olarak gördüğü kadına bu durumları anlatmış. Sonra kadın ne yapmış tahmin edin? Evet... Onun yakın arkadaşını, kızı aldatan bir karaktersiz olarak görmüş üstelik kendisinin elinde olmayan durumlar olmasına rağmen ve de çok ağır konuşmuş. Adam da sevgilisinin dediklerine göre aslında yakın arkadaşının yaptığının yanlış olduğuna dair haklı olduğunu ancak çocuğun kafası karışıkken bu kadar yıkıcı bir eleştiride bulunmanın gerek olmadığını, bu süreçte daha yapıcı olmaları gerektiğini söylemiş. Çünkü bilmeniz gerekiyor ki bu tarz olaylarda en ufak rencide edici bir davranış bile kişiyi karanlık tarafa sürüklemek için bir tetikleyicidir. Adam bu olsun istememiş ve arkadaşını karanlık yoldan kurtarmayı amaçlamış. Tabii sevgilisi onu anlamamış ve kendisini aldatan birini savunan birisi olduğunu zannettiğinden "Aldatan birisini savunan birisi, aldatan kişi nasıl karaktersizse, kendisi de karaktersizdir. Bu adam ileride beni aldatabilir." kafasıyla giderek sırf aldatma ihtimali için önceden adamla ayrılmış. İşin komik tarafı, adam onu ne aldatmış, ne ihanet etmiş, ne de kasten hata yapmış. Yaptığı hatalar bile istemeden yaptığı hatalarmış. Sırf bu ironik sebep yüzünden gerçek aşkı olarak gördüğü kadınla da ayrılmış ve haksız olmadığını anlayınca bir daha kadına asla yüz vermemeye karar vermekle kalmamış, bunca zamandır gerçek aşkı aramaya çalışırken verdiği çabaların boşa olduğunu fark etmiş ve artık kimseyi sevmek istemediğini, daha fazla boşluk hissi hissetmediğini fark ederek özgür olduğunu görmüş. Çünkü dostlarıyla zaten mutluymuş ve özellikle de yakın arkadaşı, sırf adamın sevgilisi için arkadaşlığını feda edecek kadar fedakar bir davranış göstermiş ama adam "Orada dur bakalım." diyerek seçimini yapmış. Üstelik sevgilisine seçim yapmak istemediğini söylemiş ve "Sana seçim yap demiyorum." diyerek aslında adama yalan söylemiş olan sevgilisini hala o kadar sevmiş olmasına rağmen. Çünkü kendisine her anlamda baskı uygulayacak bir eşi olacağına, arkadaşlıklarını adamın iyiliği için feda edebilecek kadar iyi bir adamla ömür boyu dost olmanın daha iyi olduğunu anlamış. Buna bir daha izin vermemek için de aşk ilişkilerinden de uzaklaşmış. Neticede her ne kadar her şey toz pembe gibi görünse de günün sonunda tüm olay "Gibeni severler, seveni giberler." olayına geliyormuş. Adam da artık bu yüzden sevgili yapmayıp sadece dostlarıyla birlikte olmaya karar vermiş; çünkü böyle mutlu olduğunu anlamış ve artık ne boşluk hissi hissetmiş, ne de gerçek aşkı bulmayı arzulamış.
Bu anlattıklarımla özetle şunun dersini vermek istedim: Doğru kişiyi hiç bir zaman bulamazsın. Şansın ve nasibin varsa o seni bulur ya da şansın ve nasibin yoksa asla bulmaz. Hem bulsan bile ne kadar özgür olacaksın ki? Eğer dost çevren varsa, dostlarının, aile gibi gördüğün insanların kıymetini bil. Şunu unutma: Hiç kimse için özgürlüğünü yok etmeye değmez. Eğer birisi senin özgürlüğüne müdahale ediyorsa o kişi senin için doğru kişi değildir. Bunu yapan bir aile bireyin olsa bile, bir arkadaşın olsa bile, bir dostun olsa bile, sevgilin olsa bile. Sakın unutma bunu.075 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Cokk uzun dostum 😃bitmiyor ya
- +1 yıl
Sen oku. Anlattıklarım çok önemli. Sana hayat dersi verecek nitelikte. Her bir kelimede yaşanmışlıklar saklı.
- +1 yıl
@Suiiiiiiii bencede oku hepsini gerçekden yalanlarla dolu bir yazı sen bilirsin ama
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu valla okumadım yariya kadar geldim bıraktım 😃😃😃🙈
- +1 yıl
@Suiiiiiiii gerek yok zaten boşver
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu bencede hayırlı bayramlar 👏👏
- +1 yıl
@Suiiiiiiii sağol sanada hayırlı bayramlar
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu tesekur ederim 💐💐
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu seni kışkırtacak hiç bir şey yapmadığımın farkındasın dimi? Saygısızlık yapıyorsun.
- +1 yıl
@suiiiiiiii
Size şunu sormak isterim: Madem buna ihtiyacınız yoktu o zaman neden bu soruyu sordunuz? Neticede size bazı konularda yardım edebilmek amacıyla bu yazıyı yazdım. Bir emeğe saygısızlık edilmesi, en sevmediğim şeylerden biridir ve eğer insanların görüşleri sizin için önemli değilse, bu soruyu da sormanızın anlamı yok değil mi? Bunu tamamen yaptığınız şeyin yanlış olduğu hakkında bir eleştiri yapmak amacıyla söylüyorum. Tartışma çıkarma derdinde değilim. Hepinize iyi bayramlar. - +1 yıl
Ben birşey demedimki hahshsh goruşumu belirttim @The-Light-Assasin
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu yaptığın şey saygısızlık ama. Yalanlarla dolu bir yazı diyorsun, bu yazının arkasındaki gerçekleri göremiyorsun. Onu da geçtim soru sahibini okumaması amacıyla kışkırtmada bulunuyorsun. Ben hiç bir soru'na gelip de kışkırtmada bulunmadım bunu hatırlatmak isterim (ki istesem yapardım da).
- +1 yıl
Kısacası seni yaptığın şey görüş belirtmek değil beni kışkırtma girişimi ve bu çok açık.
- +1 yıl
Ne bu tavırlar sakin ol birşey demedim canım istedi ve bende fikir sundum o dediklerinin içinde benle alakalıda şeyler vardı istesem görüp geçebilirdim ama canım bunu yapmak istedi ki saygısızlık yapmadım
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu senle alakalı şeylerin olması, neticede konu hakkında kasten yalan söylediğim anlamına gelmiyor. Soru sahibine de "Yalanlarla dolu bir yazı, okumana gerek yok." diyerek de normal bir görüş ortaya atmış olmuyorsun. Kendinle çelişerek aslında kışkırtmada bulunmuş oluyorsun. Ama sen bilirsin.
- +1 yıl
Benim neyi nasıl dediğimi anlayan anladı diğerleri önemli değil benim için bazı şeyler yalan evet yalan bende boş yere okumasını istemedim insanlık yaptım diyelim neyse iyi gunler
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu emin ol benim yapmaya çalıştığım şey de insanlıktı. Tabii anlayana. İyi bayramlar.
- +1 yıl
Yalnış yaptın ama sorun yok rica ederim düzelttim konuşmanı neyse uzamasın
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu düzeltmekten çok kışkırtma havasındaydı. Burada bile kendinle çeliştiğine yemin edebilirim ama kanıtlayamam. Ve biliyor musun? Her şeye rağmen benim için de sorun yok. Bir daha böyle bir kışkırtma yapmanı istemiyorum. Hem ayrıca sen beni engellemiştin, neden buradasın onu da anlamıyorum? Gıcıklık olsun diye yapıyorsan çünkü bu durum umrumda bile değil bilmeni istiyorum. Madem gözünde sözde yalancı biriysem mantıken benimle muhattap olmaman gerekir dimi? Bak bana. Ben seni rahatsız bile etmiyorum. Neden edeyim ki? İnsanlığım senin düşündüğün gibi düşmedi en azından. Bunu bil. Her neyse. Bir dahakine herhangi bir kışkırtma görmemem dileğiyle. Çünkü görürsem bu sefer kaale bile almayacağım. Bunu iyiliğin için yaptığım bir uyarı olarak düşün. Tekrardan iyi bayramlar.
- +1 yıl
Bana uyarı bile yapabilecek biri değilsin bu 1 sen gerçek karakterini ortaya sergiledığinden beri benim için herhangi bir insandan farkın yok bu 2 senin ilgini çekiyim gıcık ol diye yapmiyorum CANIM İSTEDİGİ için yapiyorum
- +1 yıl
Gidebilirsin şimdi
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu canın istiyorsa engeli kaldırmana gerek yoktu. Bunu farklı hesaplardan da yapabilirdin. Böylece sen olmadığını düşünür en azından normal bir şekilde tartışırdım. Burada bile dikkat çekmek istediğin için yaptığın ortada. Ayrıca herhangi bir insandan farkım yoksa neden benim yanıtıma geliyorsun ki? Senin umursamayıp geçmen gerekirdi. Bu kadar kaale alman değil. Ayrıca benim yanıtlarımdayız. Hiç bir yere gitmiyorum. Boşu boşuna kışkırtma amacıyla tartışma çıkarmaya çalışıyorsun ama umrumda bile değil. İnsanların arka planda göremediği ve de edindiği yanlış izlenimlere artık pek de takılmıyorum çünkü en azından ne olduğumu biliyorum. Senin gözünde belki şerefsizin önde gideni olabilirim ama beni tam tanıyan insanlar böyle olmadığımı, iyilik için çalıştığımı gayet iyi biliyor. O yüzden gitmesi gereken birisi varsa o da sensin.
- +1 yıl
Senin karakterin durumun belli YALANCI bir insansın benim gozumde değil GERÇEK olan bu bunu ister kabul et ister etme çok durmaya merakli değilim ilgi çekmek için olsaydi ohoooo yani ben boyleyim geldim canim istedi ve yorum yaptim haa istemiyorsan yapmami engellersin bu kadar kolay.
- +1 yıl
Seninle senin gibi birisiyle tartişmaya dahi girmek istemiyorum istemiyorsan engellersin bu kadar kolay şeyler varken zorlaştırma
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu canın istemiyorsa neden geldin o zaman?
- +1 yıl
Çok durmaya meraklı değilsen neden geldin yani? Seni tutan yok kızım.
- +1 yıl
Sana gelmedimki fikirlerimi belirtmeye geldim bu sinir çok fazla benden demesi ben bile sakinim bu aralar çok ayip..
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu ayrıca sadece senin edindiğin izlenimlerle bir insan direkt olarak o hali almıyor. Sen göremediğin şeylerden dolayı bir insanın yalancı olduğunu zannedersin ama arka planda bambaşka bir olay çıkar. Tabii bunu görebilecek kadar kafan bassaydı, anlayışlı olsaydın, arka planda ne kadar iyi bir şey yaptığımı görebilirdin. Tabii sen bunu da göremediğin için yalancı damgası yapıştırmaktan geri kalmıyorsun. Pekala ben de sana sert konuşacağım o zaman. Sana daha önceleri anlattığım ve iletişimi kestiğim zamanlardan beri ben de senin yalancı biri olduğunu düşünmeye başladım.
- +1 yıl
Sen busun işte kinini kus kus içindekileri dök yazık cok yazıkk.. istedigin kadar ilgi çekmeye çaliştigimo duşun canim ne zaman isterse o zaman yorum yaparim sen karişamazsin defol git şimdi
- +1 yıl
Yuru git şimdi sus
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu benim yanıtlarıma olduğumuzu hatırlatırım. Daha açıklamam bitmedi. Daha dur...
- +1 yıl
Farketmez defol git bu kadarsın sen bunuda marifet sanıcak karakterde birisin
- +1 yıl
Madem istemiyorsun rahatsiz oluyorsun engelle geç
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu senin yalancı biri olduğunu düşünmeye başladım çünkü sözde "ömür boyu" diyip de bunu yarıda bırakabilecek kadar eğimliydin. O zamanlar seni bu konuda tutmaya çalışanın kim olduğunu anlatmaya bile gerek yok. Sen sana sadık olan birisini hak etmiyorsun çünkü kendin sadık değilsin ki karşındaki sadık olsun. Bu 1.
2.'si söz konusu baskı yapmayacağını söylüyordun, arkadaşlarımla görüşebilmeye devam edeceğimi söylüyordun ama maşallah baskıda üstüne yok.
3.'sü o karaktersiz dediğin yakın arkadaşım, ben ona akıl hocalığı yapmasam ve benden bunu istemese kötü yola düşecekti. Onu nasıl bir durumdan kurtardığımın farkında bile değilsin. Onu da geçtim, o karaktersiz dediğin çocuk bizim için bütün bu yanlış anlamalarına rağmen arkadaşlığını feda etmeye bile hazırdı. Sen ne yaptın? O çocuğa karaktersiz damgası yapıştararak ve de üstüne sözde "seçim yapmanı isteyen yok" derken bile bana yalan söyleyip beni seçim yapmaya zorlayarak ayrıyeten yalan söylemenden kaybettin. Fikirlerim bir gram bile değişmedi. Ömür boyu benim her ama her şeyim sorgulayıp tamamen kısıtlayacak, en ottan sebeplerden bile kırgınlık çıkarıp beni kahırdan öldürecek bir eşim olacağına, benim için arkadaşlığını bile feda edebilecek birisiyle ömür boyu dost olmayı yeğlerim. Bunu aklından bile çıkarma çünkü sen busun işte. Başkalarına "yalancı" damgası lanse eden ama daha ilk başta kendine bile bakamayan birisin. Önce kendine bak ondan sonra konuşalım tamam mı? Hadi ikile şimdi. - +1 yıl
Senin açıklaman umrumda bile değil bak sen arkadaşına gittin bununlada gurur duydun arkadaşının ne olduğu belli emin ol sana gelmek isteyen yok seni isteyen yok ama beni bilirsinki ya da bilmiyormuşsun ben yorum yaparim burada kaç kişi bu yuzden benim kavga etti ben buyum yorumu yaparim kimsedende izin almam hadi ikile laflari falan tam sana yakışıyor bu arada ben kısıtlamadim sadece senin karakterine sözde SAĞLAM karakterine bunu yakistiramadim
- +1 yıl
Dediklerinin sadece sonunu falan okudum o derece bitiksin
- +1 yıl
Ama senin karakterin yok denecek kadar berbatmış bunu ogrendim
- +1 yıl
Zavallı ve bu olmayan kişiliğinle ne halin varsa gor ve son defa dicem engelle yorum yapilmasini istemiyorsan
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu senin okumaya bile tenezzül etmemen ne kadar yediremediğinin bir göstergesi. Şansını zorlayan bir kişiye karşı ne kadar acımasız olduğumu en iyi sen biliyorsun sanıyordum. Ayrıca "Hadi ikile." lafından da beni vurmaya çalışman çok gülünç. Ne de olsa bunun hiç bir argo ya da kaba tabiri yok. Sen şansını zorladıkça ben devam edicem bunu da aklından çıkarma. Ben sözde karaktersiz sandığın arkadaşımla beraber olduğum için bununla da övünmüyorum ayrıca. Senden daha fedakar olduğu gerçeğini yüzüne vurmaya çalışıyorum. Kendini çok sütten çıkmış ak kaşık sanıyorsun dimi? Ama ben hatalarına rağmen sana değer vermiştim. Şimdi de üste çıkmaya çalışıyorsun. Hem suçlu, hem güçlü, hem de yalancısın. Bu nedenle de beni daha fazla açıklama yapmak zorunda bırakmadan ikilesen iyi edersin. Yoksa seni hiç çıkmayacağın bir tartışma döngüsüne sokabilirim. Ciddiyim yaparım bunu. Yorulmam da. Neticede sana karşı savunulacak hiç bir yanım olmasa susardım. Ama burada susmamı gerektirecek hiç bir kısım göremiyorum.
- +1 yıl
Dolayısıyla da kimim zavallı olduğu ortada. Bana gıcıklık yapıp dikkat çekme amacıyla gelmesen burada bile olmazdın (ki ben seni günlerdir rahatsız bile etmedim). Sen kaşındın. Biz de kaşımasını biliriz.
- +1 yıl
Benim durumumu en iyi sen biliyordun EN İYİ SEN biz çok iyiydik fazlasiyla amacım laf atmak laf sokmak değildi beni en çok vuran şey seni tanıyamamış olmam aslinda yine benim suçum birine guvenmek hepsi benim hatam buna kabulum ama bu kadar iyi rolcu oldugunu ben bilmiyordum ben bazı tartışmaların sonunu devam ettiremem ettiremiyorum ama neden biliyor musun? İstemsiz bir titreme geliyor durduramiyorum her tarafim durmuyor şu anda olduğu gibi bir zamanlar hayatimdaki en değerli en onemli kişiydin yemin ediyorum su an ezan okunuyor gir ezanin saatlerine bak istersen yemin ediyorumki en onemli kişiydin sonrasinda hani bu psikolojil sebepler bir yana birde senden darbe yiyince ben zor bir zaman geçirdim
- +1 yıl
Ki çocuk gibi yani senin yaptigin gibi laf sokmayi bir sanat haline getirmicem sadece ben birdaha diyorum yorumumu yaparim
- +1 yıl
Rahatsiz oluyorsan engellersin
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu ben sana hiç bir darbe atmadım. Sen bunu kafanda öyle lanse ettin. Öyle zannettin. Benim için de sen en değerlimdin. Ulan ben kimseyle görüşmediğim kadar seninle görüşüyordum. Gün içinde annem hep telefon başındasın diye ağzıma sıçıyordu ki ben meşgul bir insanım normalde bu kadar odaklanmam böyle şeylere. Gerçekten sana ihanet ettiğimi falan zannediyorsan çok yanlış yoldasın. Sen her şeyi ihtimallere dayatarak işi bu hale getirdin. "Aldatan birisini savunan birisi de mantıken ileride aldatır." kafasıyla gittin ama ben sana ne ihanet ettim ne de aldattım. Senin en ufak kızdığın şeylerde bile durumu fark etmemiş olsam bile alttan aldım. Senin birden ortadan kaybolup saatlerce gelmediğin zamanlar bile istesem sana çok kızabilirdim çünkü habersiz iş yapılmasına takılan tek kişi sen değilsin. Ama dedim kızın işi çıkmıştır, ayrıca ağır psikolojik sorunları var üstüne gitmek istemiyorum dedim. Ama sen ne yaptın? En ufak hatalarımda bile bana bir gram dahi acımadan kırgınlık çıkardın üstelik ben sana o durumlarda kırgınlık çıkarmaya bile kıyamıyorken. Ama şu durumda soracak olursan çok kızgınım. İnanılmaz kızgınım çünkü ihtimallere dayalı hareket edip bazı şeyleri tam olarak göremeyip kendi kafanın dikine göre ilerleyerek beni direkt karaktersiz ilan ettin. Ama ben sana teknik olarak yalan söylemiş olduğun durumlar için bile asla karaktersiz olduğunu belirtmedim.
- +1 yıl
Nedeni ortada değil mi? Senin düşündüğün gibi karaktersiz biri olsam seni çoktan ortada bırakmıştım emin ol. Ama bunu yapan sensin. Sadece suçu bana lanse etmeye çalışıyorsun üstelik ihtimallere dayalı hareket edip birilerine lanse etmeye kalktığın damgalarla. Benim duygusuz biri olduğumu sanıyorsun dimi? Ne kadar kırıldığımın haddi hesabı bile yok. O gece harap oldum ama artık umrumda bile değil çünkü yaptığın şeyin yanlış olduğuna eminim. Kendimi muhakeme ettim. Objektif olarak olaylara bakan arkadaşlardan da tavsiyeler aldım ve hiç birisi de bir tane bile çıkıp "Abi senin bu noktada hatan var." bile demedi.
- +1 yıl
İyi size hepinize mutlu bir haber diyim hastaneye yatışım başlanabilir mutlu olun şimdi gülün eğlenin bana en buyuk darbeyi sen attın bunuda hayatım boyunca unutmucam kaşırım ne demek ya ben sana laf atma amacinda değildim ama sen surekli bir laf sokma amacindaydin
- +1 yıl
Tamam sustum kazandın sözde hani kaşicaktınya o konuda kazandin ama şunu bilki benim bu beynimdeki lanet şey olmasaydi kim bu konuşmayi devam ettirirdi o zaman gorurdun
- +1 yıl
Ben onlara söyledim. Cidden bu olayda ciddi bir hatam bile varsa söyleyin. Hepsinin dediği ne oldu biliyor musun? Senin olayı fazla büyüttüğün. Ve ben bu şartlarda daha fazla sürdüremem bunu. Madem senin için kestirip atmak bu kadar kolay, bunu ben de yaparım o halde. Ama şunu unutma, başkasını bulmadın. Hala bir kişi bile yok hayatımda. İnancım öldü. Olmayacakta. İstemiyorum. Ben böyle mutluyum. Böyle de devam edeceğim.
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu madem gözünde karaktersiz biriyim neden takıyorsun ki o zaman? Takma sen de. Kendi iyiliğin için takma. Karışma yaptıklarıma mesela. Böylece hastanelik de olmazsın.
- +1 yıl
Sen sonuçta beni karaktersiz olarak görüyorsun. Neden takıyorsun ki? Ayrıca laf sokmayı bir sanat haline getirmedim. Ben gereken kişilere olması gerektiği gibi konuşmaya çalışırım her zaman ve senin o akşam dediklerin o kadar kırıcıydı ki benim dediklerim seninkinin yanında az bile.
- +1 yıl
Sana karaktersiz dememin sebebi bu işte daha dicek söz yok ben istersem zır deli olayım yinede yorumumu yaparim bu bir inat değil ben buyum yaparım
- +1 yıl
Bittimi laf atmalarin kendince laf yerleştirmelerin?
- +1 yıl
Acımasız halimde bile hala sana bir nebze bile olsun acıyabiliyorum sırf geçmişimizin hatrı var diye. Çok daha rencide edici konuşurdum yoksa ve sen sadece şansını zorluyorsun. Madem bu seni kötü yapacaktı neden geldin o zaman buraya? Git yani.
- +1 yıl
Bak bu sen onemlisin diye kotu olmuyorum ben ben her tartişmada elim titrer sinirlenmesem bile boyle bu vucudum baya titrer ilk once bunu anla senden merhamet beklemiyorum
- +1 yıl
Senden hiçbirşey beklemiyorum sadece ben diyorumki madem bu ladar rahatsizsin beni engellersin
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu emin ol ben de buyum. Bu bir çocukça laf sokma sanatı değil. Kendini savunma eğilimi. Buraya gelenin sen olduğunu, kışkırtmaya gelenin sen olduğunu hatırlatırım. Bal gibi de kendimi savunma hakkım var. İstediğim gibi de savunurum. Senin bunu yapmak CANIN İSTEMİŞ ya. Benim de kendimi savunmak CANIM İSTEDİ. Var mı bir itirazın?
- +1 yıl
Peki neden engellemiyorsun madem rahatsizsan
- +1 yıl
Hani engellersen birdaha yorum yapamicam
- +1 yıl
Haksız yere kendimi savunmuş olsam zaten susucam. Ama bu konuda haklı olduğumdan eminim ve senin amacın bunu büyütmek iken bunu yine bana lanse etmeye çalışıyorsun. Siz bazı kızları gerçekten anlamıyorum. Kendinizin yapmış olduğu girişimlerin çamurunu bazı erkeklere yüklemekte gerçekten üstünüze yok.
- +1 yıl
Siz bazı erkeklerdede karaktersizlik zirve yapmış beni konuşturma olur mu konuşasım yok git şimdi o kendine benziyen kişilere anlat ben kazandım diye hep beraberr oynayin gülün
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu engellememi neden gerektirecek bir durum olsun? Engellemek benim için savunmadan bir kaçıştır ve ben gereken lafı atmadan asla gitmem. Onu da geçtim madem sorgu moduna geçiyoruz sen benim engelimi neden kaldırdın onu söyle bakalım o halde?
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu klasik lafın olarak sakın "CANIM İSTEDİ" lafını yapıştırma çünkü aynısını karşılık olarak alırsın. Bana mantıklı bir gerekçe sun ona göre hak verip vermeyeceğime karar vereyim
- +1 yıl
bilmem hani belki işte yine ilgi çekmek falan diceksin ama alakasi yok kaldırdım
- +1 yıl
CANIM İSTEDİ diyorsam canım istemişdir bunu ne sen nede başkasi değiştirebilir cok kafana takma bunu tartişma bitti cevap vericek bir konu falan kalmadi birdaha yorum yapmamam için engel atabilirsin
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu merak etme senin o tarz olduğunu iddia ettiğin insanlar da yanlış anlaşılmanın kurbanlarıydı ve bazıları da gerçekten aklı başında, objektif bakan tiplerdi. Anlarsan tabii...
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu tamam. O halde benim de bunu yapmam gerektiği için kendimi savunmak CANIM İSTEDİ. Buna karışmak gibi bir hakkın da yok. Engelleyip de kaçmıyorum anladın mı? Haksız olanlar tüyer. Aynı suçluların polislerden kaçtığı gibi. Neyseki suçlulardan değilim...
- +1 yıl
Bu yüzden engellememi gerektirecek bir durum da yok. İstediğin kadar devam edebilirsin. Gereken tüm cevapları alacaksın merak etme.
- +1 yıl
Sen suçlu degilsin karakterinin kurbanısın bende kaçmıyorum ama gün boyu burada tartişicak halim yok
- +1 yıl
Ki soru sahibide rahatsiz oluyor
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu karakterimin kurbanı olmuş olsam mantıken suçlu da olurdum. Bu da benim gerçeklerden kaçmamı gerektirirdi. Ama ben gerçeklere kafa atıyorum. Çok tuhaf değil mi? Bir insan, her zaman önce kendini sorgulamalı, sonra karşı tarafa bakmalıdır. Kendimi iyice yokladım ve küçük hataların bile bu kadar aşırı takıntı olmasının saçma olduğunu, sana ihanet edecek derecede büyük bir hata yapmadığımı anladım. Ama tabii senin için bu sözde "ihanet" olduğu için umrumda bile değil. Sana ihtimallerinle mutluluklar.
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu evet soru sahibi rahatsız oluyor bence ikilesen iyi olur. Buraya hiç gelmemeliydin.
- +1 yıl
Arkadaşlar ne oluyo ya sakin olun okumadım ama baya sohnet etmişsin
- +1 yıl
Yok birşey kapandı konu değersiz kişilere vakit ayırıcak değilim kusura bakma rahatsiz ettiysem@Suiiiiiiii
- +1 yıl
@__meyvesuyuuu estafurla ne rahatsizligi sorun yok kapandiysa iyi geceler
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 12,5b cevap paylaştı.
+1 yılDoğru kişiyi hiç bir zaman bulamayız
19 Yorumla- +1 yıl
Haklisin ama yinede ben bununla evlenirim Dedigin kişi olmadi mi
- +1 yıl
Oldu da biz olamadık :/
- +1 yıl
Hmm demek ki doğru kisi değilmiş 😊şuan var mi öyle biri 😦
- +1 yıl
Doğru kişi bana göre oydu ama hayırlı değilmiş demek ki. şu an yok.
- +1 yıl
Haklisin hayırlısı değilmiş senin için doğrusu o olbilir demek ki onun doğrusu sen değilmissin güzel kardeşim
- +1 yıl
Evet. Nasip artık 🙏🏻
- +1 yıl
Öyle tabiki umarim hayatina öyle biri girerki eskisi aklina bile gelmez cok mutlu olursun insalah 👏👏🌸
- +1 yıl
Amin inşallah teşekkür ederim 😌🙏🏻
- +1 yıl
Rica ederim güzel kardeşim
Bende tesekur ederim yorumun için 🌼👏👏
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yok çıkmadı gereğide yok istemiyorum kimseyi
16 Yorumla- +1 yıl
Senin hayatın saygı duyarim dostum neden istemiyorsun peki
- +1 yıl
Anladim yanlızlığı seviyorsun sanırım sende👏
- +1 yıl
Hakinda hayırlısı olsun dostum yorumun için tesekur ederim 👏👏
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Buldum
15 Yorumla- +1 yıl
Hmm ne kadar zamandır evli misiniz
- +1 yıl
Umarım hayırlısı olur için
- +1 yıl
😉😉
+1 yılHayır!!
05 Yorumla- +1 yıl
Sende bulamayanlardansin😊
- +1 yıl
Doğru yok yanlış cok
- +1 yıl
Cok güzel bir cumle haklisin ama herkeste yanlış cok bay bayanı fark etmeksizin
- +1 yıl
Bilakis öyle.. Çokta tın!!
- +1 yıl
😂😂iyimis hakinda hayırlısı olur umarım 👏
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer