• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sırf iyi biri diye sevgili olur musunuz? (Sayfa 2)

Kim-Bilir-Belkidee
Kim-Bilir-Belkidee Takip Et
FenomenMaster Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
216
Yapay Zekaya Sor
Sırf iyi biri diye sevgili olur musunuz?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
28 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

112

Cevap

52

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • silentfy
    silentfy Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    1 yıl

    Tabi ki de hayır sevmedikten sonra dünyanın en iyisi olsa ne yazar

    2
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Hahaha kesinlikle katılıyorum 😅 Hiç valla sıfır boş 😅

      Gününüz aydın olsun 😅 Mutlu sabahlar

      Yorumla
  • Albinaass
    Albinaass Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    1 yıl

    Hayır iyi olması komik olduğu anlamına gelmez benim gibi deli dolu olması lazım

    2
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Evet evet 😅 komik olursa güzel olur ama yetmez daha da çok şey lazım 😅

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Aşık olmadığım kimse ile olmam daha doğrusu. Diğer türlü yapamıyorum olmuyor

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Ya benimki de zaten tanıma tanışma sohbet muhabbet Ben sadece eşime aşık olurum aşık olmadım ama sevdim sevmiştim hem de köpek gibi çokça ama sırf iyi diye yapamıyorum ben de ya olmuyor denedim olmuyor 😅

      Yorumla
  • fatossh19
    fatossh19 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 30
    1 yıl

    hayır tabii ki karşındakine de saygısızlık bu duygularıyla oynuyorsun

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Allah Allah sanki oldum anasını satiym 😅 en azından denedim yani. Çünkü eskiden olur diye düşünüyordum olmazmış öğrendim. Bir günde bitirdim. 😅

      O kadar ısrar edince mecbur kaldık yani 😂 Ben bankayı arayınca kredi kartını bile kapatamıyorum öyle konuşuyorlar ki kıramıyorum 😂

      Yorumla
  • Pwpwpwpw
    Pwpwpwpw Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    1 yıl

    Hayır, sevmiyorsam olmam, isterse **iyilik meleği** olsun.

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Heheeh 😅bende öyle düşünüyorum ya 😅ne olursa olsun melek olsun, trilyonluk olsun, bana ne 😅uzak ırak olsun 😅

      Gönlünce olsun 😅

      Yorumla
  • cesuryurekk33
    cesuryurekk33 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    1 yıl

    Hayır iyi olması beni sevecek veya onu seveceğimi göstermez

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Katılıyorum 😅 Günaydın mutlu sabahlar dilerim

      Yorumla
  • honeyverse_
    honeyverse_ Takip Et
    Xper 1 Yaş: 19
    1 yıl

    Sadace iyi olmak yetmez kafa dengi olmadıktan sonra iyi olsa ne olacak

    1
    8 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Katılıyorum, kafa dengi de yetmez gibi, elektrik şimşek yıldırım çekim 😅

      Yorumla
    • honeyverse_
      honeyverse_
      1 yıl

      Evet çekim olmasida lazım yatakta anlamasamazlarsa o evlilik yürümez

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Ya evliliğe daha çok var sohbet muhabbet bile yürümüyor Sen ne diyorsun ya insan bir gün çekemiyor bir gün 😂

      Yorumla
    • honeyverse_
      honeyverse_
      1 yıl

      Valla hiç erkeklerle konuşmadığım için bilemem ama cevremdeki insanlarsa öyle söylüyor

      Yorumla
    • honeyverse_
      honeyverse_
      1 yıl

      Zaten yaşımda küçük hiç öyle evlilik falan düşünmedim saga

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Biz konuşuyoruz ya şu an 😅
      Sen insanları boş ver her zaman içinden gelene bak

      İnsanlar hep konuşur hep bir şey söylerler

      Evet bence de küçüksün 😅

      youtube.com/shorts/aJ3jioH3YmY?si=lgcCwPAOGQ3_0r65

      Yorumla
    • honeyverse_
      honeyverse_
      1 yıl

      Erkeklerle konuşmuyorum derken flört etmiyorum anlamında demiştim böyle seyler icin yaşımın erken olduğunu düşünüyorum

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Vallahi senin düşüncene bayıldım ya maşaAllah çok güzel düşünüyorsun afferim 😅

      Yorumla
  • sevimliesmerimmm
    sevimliesmerimmm Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    1 yıl

    İyi olması yetmiyor maalesef beni hiç anlamıyorsa iyi olmasının etkisi yokki

    1
    5 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Peki ya sizi anlıyorsa ve iyiyse 😅 yeterli mi? 😅

      Yorumla
    • sevimliesmerimmm
      sevimliesmerimmm
      1 yıl

      İhtimali var 😄

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Ama tipi hoşunuza gitmezse mesela elektrik şart değil mi 😅

      Yorumla
    • sevimliesmerimmm
      sevimliesmerimmm
      1 yıl

      İhtimal var dememde o yüzden tipini beğenmezsem o ihtimal yok olmuş olur 😉😉😉

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Yani tip çok önemli bakınca insanın içi hoş olması lazım mutlu olmak lazım gözlerin ışıl ışıl olması lazım baktıkça bakası gelmesi lazım insanın 😅 Benim için de yok olur canı cehenneme Allah gönlüne göre versin 😂 bir tane kız bana talip olmuştu Telegram istedi verdim aaa ben seni fake sanmıştım dedi tipimi görünce 😅 maşaAllah buzdolabı gibiydi olmaz dedim yani bu iş Sen benim iki katımsın üstüme düşsen ölürüm lan 😂

      Yorumla
  • EymenYagızCekmez
    EymenYagızCekmez Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    1 yıl

    Ben hem içe hem de dışa önem gösteririm. Bir de cinsel işleri sevmesi lazım

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Gönlünüzce olsun 😅

      İç dış içli dışlı yıkama ikisi de önemli yani sadece dış ucuz 😅

      Yorumla
  • perons
    perons Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    1 yıl

    Çirkinse beni başka hiçbir şeyi etkileyemez kusura bakmasın

    1
    5 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Dürüst olmak lazım her zaman 😅iyi diye de olmuyor yani çekim olması lazım anasını satiym 😅

      Yorumla
    • perons
      perons
      1 yıl

      Evet aynen öyle

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      EyvAllah, gönlünce olsun 😅

      Yorumla
    • perons
      perons
      1 yıl

      Olmuyor ki

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Benim de olmuyor 😅

      Yorumla
  • CızzCızzzCossss
    CızzCızzzCossss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 98%
    1 yıl

    Beğenmem, hoşlanmam da gerekiyor.

    3
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Dimi ya 😅 Kesinlikle anasını satiym 😅 Gönlünüzce olsun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Hayır zamanında cahilce davranıp olmuştum o beni seviyordu ama ben onu sevemedim sonra o beni bıraktı askkskd

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Değişik, bende olur sanmıştım ama olmuyormuş 😅Ben bıraktım 😅

      Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    1 yıl

    Geçmiş olsun...

    2
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Olsun olsun 😅

      Geçer inşaAllah 😅

      Günaydın 😅

      Yorumla
  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Yok olmam çok iyiyse gitsin cami yaptırsın

    2
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Evet abla 😅Allah kabul etsin 😅 günaydın mutlu günler diliyorum 😅

      Yorumla
  • Doğalsever
    Doğalsever Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Karakteri de düzgünse ve zekiyse olurdum evet

    2
    2 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Gönlünüzce olsun 😅 maşaAllah aslan gibisin 😅

      Yorumla
    • Doğalsever
      Doğalsever
      1 yıl

      Eyvallah

      Yorumla
  • Ayabasanmaymun s
    Ayabasanmaymun Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.

    Sırf iyi diye evlendim bile ajdjsjs

    1
    12 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Ama tipi hoşuna gitmedi mi? Elektrik yıldırım şimşek filan

      Yorumla
    • Ayabasanmaymun s
      Ayabasanmaymun
      1 yıl

      Yalan yok ilk buluşmada çok da bi elektrik olmamıştı

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      İnanıyorum ben sana inanırım. Öyle diyorsan öyledir. 😅

      Vallahi ben elektrik yoksa istemem. 😅

      Yorumla
    • Ayabasanmaymun s
      Ayabasanmaymun
      1 yıl

      Yani ilk 3-4 buluşmada tık yoktu. Sonra ne kadar iyi biri olduğunu görünce elektrik oldu😅

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Allah Allah 😂 güzelmiş valla ama ben istemem 😂😅😂her şey yolunda ise ne iyi 😂😅😂

      Ben sadece sevilmek istemiyorum 😅 hoşuma gitmesi lazım 😅cillop gibi erkeğim 😂

      Yorumla
    • Ayabasanmaymun s
      Ayabasanmaymun
      1 yıl

      Benim keyfim yerinde ya çok şükür🙃

      Yorumla
    • Ayabasanmaymun s
      Ayabasanmaymun
      1 yıl

      Ya çirkin değil bu arada yanlış anlaşılmasın, elektrik olayı çok da tipe bakmıyor zaten

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Senin adına sevindim daim olsun mutluluğun 😅

      Yok yok estağfurullah tabii ki hani güzel de olsa elektrik olmuyor bazen çok güzel de olsa olmuyor elektrik birçok şeye bakabilir lan elektrik tamircisi elektrik elektronik oto elektrik bilgisayar anlıyorum yani 😅

      Yorumla
    • Ayabasanmaymun s
      Ayabasanmaymun
      1 yıl

      Herkesin hakkında hayırlısı ya. Umarım yakın zamanda aklına kalbine uygun biri gelir

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Bak hayırlısı deme hayırlısın da gözüm yok hayırlısı demek evliya duası derler sıradan kullar için zor olabilirmiş 😅

      Kolay olsun huzurlu ve mutlu olsun sonsuz olsun 😅

      Yorumla
    • Ayabasanmaymun s
      Ayabasanmaymun
      1 yıl

      Doğru haklısın... amiin inşallah

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      EyvAllah 🌸

      Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Tabii ki de hayır ya

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Evet evet evet 😅 Gönlünüzce olsun 😅 Mutlu sabahlar

      Yorumla
  • Salihydnxyz
    Salihydnxyz Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 83%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Sirf iyi diye olmam tabi

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Bende 😅 Gönlünüzce olsun

      Yorumla
  • _Queenn_
    _Queenn_ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Hayır ne yazık ki tek başına yeterli değil…

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Kesinlikle zaten yeterli görenler anlamıyorum 😂 nefes alsın yeter demekten farkı yok gibi 😅

      Yorumla
  • herakleitosubenyedim
    herakleitosubenyedim Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    LGBT kapağı koyunca insan uzaklaştırıyorsunuz

    1
    3 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Ben koymadım hanfendi, valla bak ben koymadım, bak bakalım soruda ki görsele 😅ne koymuşum 😅

      Yorumla
    • herakleitosubenyedim
      herakleitosubenyedim
      1 yıl

      Tamma özür diliyorum beyfendi walla özür diliyorum bak bak bakalım geri aldım yorumumu

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Estağfurullah yahu, canınız sağolsun, sizin suçunuz değil zaten ben hiç fark etmedim siz diyince anladım. 😅

      Ben Kore Çin Japon koyarım daha çok seviyorum onların aşklarını masum ponçik 😅

      Yorumla
  • fıstıklı_kurabiye
    fıstıklı_kurabiye Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Herşeyi çekmesi lazım 😂

    1
    5 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Her şeyi de ben çekemem anasını satiym 😅 olmuyorsa olmuyordur 😅

      Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      1 yıl

      Mıknatısmiyim ben de 😂

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Gibi gibi 😅 gönlünce olsun var mı biri

      Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      1 yıl

      Var 🤣

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Zaten olmaması anormal olurdu 😅 mutluluklar dilerim

      Yorumla
  • Sıradan33
    Sıradan33 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Demekki neymiş iyi olmayacaksın 😂

    1
    7 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Ne alaka şimdi 😅

      Yorumla
    • Sıradan33
      Sıradan33
      1 yıl

      Cami mi yaptıracağız iyi olup😅😅

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Gönlünüzce olsun 😅 Benim gözüm yok

      Yorumla
    • Sıradan33
      Sıradan33
      1 yıl

      Şakası bir yana bu kızlar neden kötü insanlara aşık sonrada çok ağlıyorlar

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      İyi olsun ama kalbinin iyiliği güzelliği yüzüne yansısın 😅sorsan herkes iyi kimin sütü ekşiki

      Yorumla
    • Sıradan33
      Sıradan33
      1 yıl

      Ya öyle de bazı kişiler bariz ya bence kızlar heyecan arıyor şöyle kavga edeceği birbilerine küfürlü konuşacağı kural tanımayan insanlar daha cezbediyor 😅

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Vallahi bilmiyorum ben öylesini sevmem Allah iyi olanların gönlüne göre versin

      Bana göre sevenler kavga etmez Ben de Kural tanımam canları cehenneme heyecanı severim ama kavga sevmem küfürlü konuşurum ağzım bozuktur

      Yorumla
  • acousticce
    acousticce Takip Et
    Xper 1 Yaş: 40
    1 yıl

    İyi birisi var insan gibi insan ama f*ck çünkü ilişki insanı yoruyor... Oturur sohbet ederiz her şeyi yaşarız ama duygusal ilişki olmaz...

    1
    0 Yorumla
  • Benimolsadecebenim
    Benimolsadecebenim Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 63%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Hayır olmam, sevmem ve aşık olmam şart

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Benim için de 😅

      Yorumla
  • samsunlu321
    samsunlu321 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 97%
    1 yıl

    Hayır çünkü arkadaşda iyi biridir

    1
    2 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Güzel örnek 😅 mantıklı

      Yorumla
    • samsunlu321
      samsunlu321
      1 yıl

      Eyvallah 😅

      Yorumla
  • Kadınsıahmet
    Kadınsıahmet Takip Et
    Yoda Yaş: 52 , eic 88%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Allah karşına eniyisini çıkarır

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Kim bilir belki de 😅

      Yorumla
  • Ssekrw
    Ssekrw Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Kafa dengi eğlencelide olmalı pasif olmasın

    1
    15 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Evet evet her türlü 😅 çok türlü her türlü olmalı pasif hiç sevmem 😅

      Yorumla
    • Ssekrw
      Ssekrw
      1 yıl

      Sjsjs 😂

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Pokemon bilion mu sjdj

      Yorumla
    • Ssekrw
      Ssekrw
      1 yıl

      Biliyom dnbd

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Ne güzel 😅 bende eskiden kapakta Pikachu vardı 😅hani profile balbazar çarmender sqortil 😅çokça Pokemon var 😅 profiline baktım 😂

      Aman tanrım dedim 😂

      https://youtu.be/bQommNmH2_0?si=NIl-ZbiWRM1qhKtK

      Yorumla
    • Ssekrw
      Ssekrw
      1 yıl

      Haha 😂komik birisin

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Teşekkürler senin güzelliğin 😅

      Bu saatte Napıyorsun nasılsın 😅

      Yorumla
    • Ssekrw
      Ssekrw
      1 yıl

      Sjsjs teşekkür ederim uykum gelmedi ya sen ne yapıyorsun bu saate 😂

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Ricalarımı fırlatıyorum 😅 dıkşın dıkşın dıkşın 😅 path bum bom küth dank drank 😅 tıkşşşşuu

      Geciktim üzgünüm işten çıkmıştım çay abur cubur sigara 😅

      Dinleniyorum müzik 😅

      Yorumla
    • Ssekrw
      Ssekrw
      1 yıl

      Bir şey olmaz sesleri yaşadın resmen dbbd

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Hahaaha 😅😂😅 sevindim 😅😂😅 yaşa yaşa 😅

      Yaşamak güzel şey dimi 😅

      Ama nefes almak mıdır yaşamak 😅okuyon mu 😅

      Yorumla
    • Ssekrw
      Ssekrw
      1 yıl

      Evet okuyom

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Hımm, Allah zihin açıklığı versin, okuduğunu anlamana anladığını öğrenmene, öğrendiğini ezberlemene, ezberlediğini de unutmamana yardımcı olsun. 🌸

      Yorumla
    • Ssekrw
      Ssekrw
      1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Ricalar 🌸

      Yorumla
  • Anlamadımgitti41
    Anlamadımgitti41 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 575 cevap paylaştı.

    Olmam. Duyguda lazım biraz

    1
    5 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Yani yani 😅çok şey lazım elektrik yıldırım şimşek filan

      Yorumla
    • Anlamadımgitti41
      Anlamadımgitti41
      1 yıl

      Tabi tabi, kasırga falanda lazım 😅😅

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Onu ben yaparım işte Tsunami gibi adamım ben 😂yerle bir yerle yeksan ederim sjdjd

      Yorumla
    • Anlamadımgitti41
      Anlamadımgitti41
      1 yıl

      Helal olsun 😂😂

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Yediğimiz içtiğimiz 😅

      Yorumla
  • desperate06
    desperate06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 52%
    1 yıl

    Seni seven iyi biriyle mutlu olursun

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Hayır olmam olmuyorum 😅

      Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.

    İyiyse cennete gitsin

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Allah yolunu bahtı açık eylesin 😅

      Yorumla
  • ZîmanêNîla
    ZîmanêNîla Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    İyiyse cennete gitsin banane

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Evet evet yolu bahtı açık olsun 😅

      Yorumla
  • beyzaondr350
    beyzaondr350 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Ahah sorumu çalmış 🙄

    1
    11 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Valla içimden geldi alakası yok 😅iyi bir talibim vardı ona istinaden sordum 😅

      Yorumla
    • beyzaondr350
      beyzaondr350
      1 yıl

      Benimde aynı tesadüfe bak ordan geldi aklıma soru 😅

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Vay anasını satiym 😂Eee ne oldu peki ne yaptın 😅

      Yorumla
    • beyzaondr350
      beyzaondr350
      1 yıl

      Bişey yapmadım olmaması için çok sebep vardı qjqjjqw

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Evet bende öyle düşünüyorum o yüzden uzaklaştım 😅

      Yorumla
    • beyzaondr350
      beyzaondr350
      1 yıl

      İyi yapmışsın 😅

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Sende iyi yapmışsın 😅ulan ne iyi insanlarız be 😂hep iyi şeyler yapıyoruz 😂

      Yorumla
    • beyzaondr350
      beyzaondr350
      1 yıl

      Sorma biz iyiyiz kötüler bize denk geliyor hep 😒

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Yok valla bana iyi biri de geldi ama ne bileyim olmuyor iyi diye yapamıyorum 😅İyi diye severim ama Allah rızası için severim 😅

      İyi biri olması sana yeter mi😅

      Yorumla
    • beyzaondr350
      beyzaondr350
      1 yıl

      Yetmez tabiki sjsjjs

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Bize milletimiz yeter 😅

      https://youtu.be/IeFh0CnXrhs?si=KdHVSEyBRPjiOPJK

      Ama o yetmez yani 😂

      Yorumla
  • kentdarkbluee
    kentdarkbluee Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Sadece iyi olması yetmez kral yetmezzzz😀

    1
    4 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Evet valla yetmiyor hiç umrumda değil 😅 Allah gönlüne göre versin hayır kurumu mu işletiyoruz ulan 😅

      Yorumla
    • kentdarkbluee
      kentdarkbluee
      1 yıl

      Ahahahah aynen öyle ne verirsen onu alırsın ne kadar verirsen o kadar alırırsın okadarrr😅

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Evet evet her türlü 😅 Gönlünce olsun

      Yorumla
    • kentdarkbluee
      kentdarkbluee
      1 yıl

      Eyvallah kral 😀

      Yorumla
  • Psikolojisigidik
    Psikolojisigidik Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    İyiyse cami yaptırsın

    1
    4 Yorumla
    • Sivaslıbarış
      Sivaslıbarış
      1 yıl

      İyi olmak yeterli mi cami yaptırmak için?

      Yorumla
    • Psikolojisigidik
      Psikolojisigidik
      1 yıl

      İyi olmak yeterli mi peki sevgili olmak için

      Yorumla
    • Sivaslıbarış
      Sivaslıbarış
      1 yıl

      Kötülerin çirit attığı dünyada olabilir bence :)

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Olabilir bak 😅 gönlünüzce olsun

      Yorumla
  • 0Cessi0
    0Cessi0 Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 309 cevap paylaştı.

    Olmam öyle biriyle arkadaş olunur anca

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Dimi ya 😅
      Zorla olmaz ki bu işler 😅
      Olmuyorsa olmuyordur zorlamak saçma 😅

      Nasıl biri ile olabilirsin peki sjsjd

      Yorumla
  • BloodyGamer
    BloodyGamer Takip Et
    Mentor Yaş: 35
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı.

    Olmam. Duygular oyun değil yani.

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Günümüz aşkları, oyundan daha beter. 😅

      Oyunda nice amaç var seviye stage bir çok şey ama onlarda yok 😅

      Yorumla
  • suskun_34
    suskun_34 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Tabi beraber oruc tutarız hacca bile gideriz 😊

    1
    7 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Allah kabul etsin gönlünüzce olsun Ben istemiyorum 😅

      Yorumla
    • suskun_34
      suskun_34
      1 yıl

      Istemiyormus ancak millete soguk yemek götür 😃

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Evet istemiyorum şu an yoldayım az önce sipariş bıraktım Çünkü bana göre iyi olması yetmiyor yetmez istersen kölem olsun olmaz

      Yorumla
    • suskun_34
      suskun_34
      1 yıl

      Son iliskinde ne yaşadıysan artik

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      İlişki ile alakası yok. İyi bir insanı ancak Allah rızası için severim insanı severim Allah rızası için aşk bu değil sevgi bu değil evlilik de bu değil

      Herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgü'dür 😅

      Yorumla
    • suskun_34
      suskun_34
      1 yıl

      Saygı duyarım. İnsanın gerçek anlamda iyi olması beraberin de başka güzellikler de getirecegine inanıyorum..😊

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Bende size saygı duyarım. Evet buna katılıyorum. Ama aşk sevgi olmaz olmuyor en azından bende bana. 😅

      İyi insan severim, seviyorum efendi saygılı insanları..

      Yorumla
  • Enperatriz
    Enperatriz Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    1 yıl

    Olmam. İyiyse cami yaptırsın😂

    1
    9 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Bu ikinci oldu Bir kişi daha aynısını söyledi 😅 vallahi ne yapıyorsa yapsın ben istemiyorum 😂

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Ne oldu senin iş?😂

    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Bitirdim bitirdim 😅 daha sonra bir tane daha vardı çok iyi ama olmadı 😅 içimden gelmiyor olmuyor yani sadece iyi bir insan istemiyorum

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Anladım. Hadi bakalım, önündeki maçlara bak haha😂

    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Birazcık ara vermek istiyorum vallahi 😂 canım sıkıldı anasını satayım 😂

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Tabi o da bir seçenek. Dinlenmek iyidir zaman zaman

    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Hihi 😅 Teşekkür ediyorum 🌸sende ne var yok 😅

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Bende iyi her şey çok şükür😂 mutluyum.

    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Oh oh oh ne güzel gülücük daim olsun

  • merru
    merru Takip Et
    Guru Yaş: 34
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Hayır olmam, sadece iyi olması yetmez.

    1
    3 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Katılıyorum, gönlünüzce olsun

      Yorumla
    • merru
      merru
      1 yıl

      Hepimizin umarım

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Amin inşaAllah 😅

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Hayır olmadım istemem de Allah korusun

    1
    7 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Olma olma şans bile verme, amin amin inşaAllah da Allah'ı da karıştırma yahu 😅 insan sevgilisini evleneceği kişi hayatını alacağı kişi kendisi karar veriyor seçiyor müdahale ediyor 😅 her şeyi Allah'a bırakma lütfen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Şöyle kalbi iyi falan iyi insan ama sen sevmiyorsun şimdi onla olmak ona haksızlık değil mi böyle bir durumda olmak istemem aynen bu şekilde maalesef olmuşluğumda vardır zor bir durum en iyisi iyi insan ve seven gelsin kimse kimseyi kandırmasın

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Ya tabii ki kalbi iyi olan insanı isterim ben de kötülerin canı cehenneme kötü düşünenlerin canı cehenneme. Hani iyi insan istiyorum merhametli kanaatkar fedakar naif hassas birçok şey olabilir ama sadece bu yüzden de sevemem ya. 😅

      Ben denedim olmuyor bir günde bitirdim. 😅

      Yani dernek işletmiyoruz hayır kurumu değiliz sosyal yardımlaşma değil aşk sevgi sevgili evlilik böyle şeyler değil. 😅

      Haksızlık haksızlık 😅

      Ama yani sen şimdi diyorsun ki iyi insan ve seven gelsin Bu kadar yeter mi 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Yetmez tabi ki...

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Tabi ki...

      Niçkinin baş harfi ne?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Niye

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Bursa mı?

      Hiç merak ettim...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Yeterli değil kesinlikle, dış görünüş daha önemli

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Evet evet evet 😅 Şarttır şart

      Gönlünüzce olsun 😅

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Akıl mantık işi değil

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Evet evet bence de 😅 Hani eskiden diyordum ki olur olabilir belki şans veririz falan filan da olmuyormuş ya 😅 karşımızdaki insanın iyi bir insan olması bizi mutlu etmiyor

      Yorumla
  • biriişte20
    biriişte20 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    1 yıl

    zaten değilse niye sevgili olucan

    2
    16 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      İyi olması benim için de önemli ama yetmez iyi olması 😅 elektrik lazım

      Yorumla
    • biriişte20
      biriişte20
      1 yıl

      yani o da var ama en önemlilerinden biri de bu

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Mesela çok iyi tamam mı karakteri ama gözüne hiç hitap etmiyor 😅

      Şans verir misin?

      Onu görünce zerre elektrik yok😅

      Mesela olur mu 😅

      Çok iyi diye görmezden gelir misin 😅

      Yorumla
    • biriişte20
      biriişte20
      1 yıl

      biraz daha aç mesela nasıl biri

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Google yazdım çirkin erkek ama çirkin erkek çıkmadı. Tipi çirkin yahu. Tipsiz işte. 😅

      İyi sana göre ne işe karakterde öyle olsun sadık, samimi, merhametli, alçak gönüllü vs vs vs 😅

      Örnek bu erkek 😅
      Sırf iyi biri diye sevgili olur musunuz?

      Yorumla
    • biriişte20
      biriişte20
      1 yıl

      knk bak zaten insanı tipiyle yargılamamak lazım diyorlar ama çoğu zaman insanın dış görünüşümden nasıl biri olduğu alasılır büyük ihtimalle bu kızlara ıslık çalan biridir😅umarım anlatabildim

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Hahahaha 😅

      Benim için yorum alabilir miyim peki? 😅

      Yargılamak yok yahu estağfurullah ama isterim biraz eli ayağı düzgün olsun 😅

      Bakınca gözüm gönlüm açılsın ufkum açılsın filkan 😅

      Demek ki iyi olmak yetmiyormuş demi 😅hıh sjsjs

      Yorumla
    • biriişte20
      biriişte20
      1 yıl

      söyliyim mi nasıl biri olduğun ama darilmak yok😂tabii içini bilemem tahmin sadece

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Söyle tabi ki canın sağolsun 😅 Bekliyorum 😅

      Yorumla
    • biriişte20
      biriişte20
      1 yıl

      biraz sinsi duruyon😂

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Canın sağolsun 😅 Şimdiye kadar hiç duymadım bunu 😅

      Hemen yeni profiller çekeyim gülmeyi beceremiyorum resimlerde 😅

      Yorumla
    • biriişte20
      biriişte20
      1 yıl

      hahhahaha eski sanırım fotoğrafın

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Eski mı 5 gün oldu yahu 😅 videolar eski 😅en eskisi geçen sene anasını satiym 😅

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Hem tarih var fotoğraf alt sağda 😅

      Yorumla
    • biriişte20
      biriişte20
      1 yıl

      Görmedim onu neyse

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Canın sağolsun 😅 Tünaydın 😅

      Yorumla
  • mayisgly
    mayisgly Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 98%
    1 yıl

    Hayır

    2
    2 Yorumla
    • mayisgly
      mayisgly
      1 yıl

      Yanlış anlama olmasın. Kesinlikle iyi biri olmalı. Ama sadece iyi olması yetmez diyorum. Bunu sağa sola çekmek isteyenler olabilir diye ekleme yapıyorum. Kalbi kötü insanla olmaz.

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Evet tabi ki iyi biri olmalı kötüyü napayım ki 😅

      Ama bence de yetmez yetmiyor 😅

      Canları cehenneme yahu 😅

      Gönlünüzce olsun 😅 Mutlu sabahlar dilerim

      Yorumla
  • mervooo005
    mervooo005 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    1 yıl

    Oldum da işe yaramadı

    2
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Bende denedim de olmadı içimden gelmedi yetmiyor 😅

      Yorumla
  • DİYKAT
    DİYKAT Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Değil kesinlikle

    1
    3 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      10 ay

      Evet evet bence de 😅 olmuyor mantıklı da değil ama kendine başka bir diyar da oluşturabilirsin 😅Alice harikalar diyarı çokta uzak değil 😅 oturmak ile olmaz 😅daima çabalamalıyız 😅

      Yorumla
    • DİYKAT
      DİYKAT
      10 ay

      Öyle tabi 😅

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      10 ay

      Öyle de böyle 😅

      youtube.com/shorts/GH4BponEgT0?si=ywkRD6IHiKoqhB7w

      Yorumla
  • Pamuksekerofficall
    Pamuksekerofficall Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Hayır tabiki

    1
    14 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Kesinlikle 😅 Ruhlar âleminde yaşamıyoruz anasını satiym 😅

      Yorumla
    • Pamuksekerofficall
      Pamuksekerofficall
      1 yıl

      Sevmek muhabbetin sarması önemli kavgalar da olmalı her zaman iyi olan da çekilmez

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Katılıyorum, elektik de önemli bu arada esmer şarkın çok güzel 😅 bayıldım 😅çokça dinliyorum

      Yorumla
    • Pamuksekerofficall
      Pamuksekerofficall
      1 yıl

      İyi dinlemeler😅😅bu aralar ilham gelmiyor söyleyemiyorum

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Aynısı bende de var söyleyemiyorum 😂 teşekkür ediyorum 😅🌸😅

      Yorumla
    • Pamuksekerofficall
      Pamuksekerofficall
      1 yıl

      Allahına söyle at bana bakim değerlendirme yapim😅😅

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Profilim de var bir kaç tane ana profilde hemen 😅

      Yorumla
    • Pamuksekerofficall
      Pamuksekerofficall
      1 yıl

      Bakim bi

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Olarrr 😅

      Yorumla
    • Pamuksekerofficall
      Pamuksekerofficall
      1 yıl

      Ğöremedim bembeyaz sayfa kalbim gibi

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Allah Allah hakkımda kısmında profilde 😅aşka aşık yazıyor onun altında 😅

      Yorumla
    • Pamuksekerofficall
      Pamuksekerofficall
      1 yıl

      Vallahi bembeyaz sanırım telefon ölüyor

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Kim bilir belki de 😅 canımız sağolsun farklı yoldan atarım djdjd

      Yorumla
    • Pamuksekerofficall
      Pamuksekerofficall
      1 yıl

      Olur beklerim senin sesin de güzel bak

      Yorumla
  • Aslanianaaa
    Aslanianaaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    1 yıl

    Oldum ve bin pisman oldum

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Bende valla hani olmadım da olur gibiydi filan 😅 kestim attım bir günde djdjd

      Yorumla
  • aysep89
    aysep89 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    1 yıl

    Olmam o yüzden evde kaldım

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Evde kalmak diye bir şey yoktur, insan her yaşta evlenebilir, gönlünüzce olsun 😅

      Yorumla
  • Jdhdhhshshsuus
    Jdhdhhshshsuus Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    1 yıl

    Birazcık etkilenmem lazım

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum 😅etki yoksa tepkime de olmaz 😅

      Gönlünüzce olsun 😅

      Yorumla
  • yalnizbirmemo
    yalnizbirmemo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    1 yıl

    Herkesle iyi diyemi tanisiyoruz?

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Yok ama kötü olanlarla kötü izlenim mahkeme süratli muşmula suratlı asık suratlı tanışmıyorum 😅

      Yorumla
  • perkizii23
    perkizii23 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    1 yıl

    iyiyse cennete girsin

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Yolu açık olsun 😅 Günaydın 😅

      Yorumla
  • fudigos
    fudigos Takip Et
    Xper 1 Yaş: 19
    1 yıl

    iyiyse cami yaptırsın niye benle uğraşıyo

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Hahaah evet evet evet 😅

      Günaydın 😅 mutlu sabahlar 😅

      Yorumla
  • EsılaOzoglu
    EsılaOzoglu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    1 yıl

    Başka neden olalım?

    1
    5 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Elektrik çarpıntı hoşlantı görür görmez içinin erimesi 😅 yani iyi bir insan değil sevemem ben sevemiyorum vallahi çok denedim olmuyor

      Yorumla
    • EsılaOzoglu
      EsılaOzoglu
      1 yıl

      Abi yazdığını anlamadım bir daha yaz lütfen Türkçe yaz ya da noktalama işareti kullan

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Tabii ki kardeşim, mesela görünce, buluşunca ya da görüntülü de, asker arkadaşım gibi hissedeceksem eğer olmaz yani. Görür görmez mutlu olmalıyım. Gözlerim ışıl ışıl olmalı. Çekim olmalı çekim.

      Yorumla
    • EsılaOzoglu
      EsılaOzoglu
      1 yıl

      Ya güzel yakışıklı bulmakta var işin içinde ama bana göre çirkindir sana göre iyidir görünüşü ama iyi bir insandir kişiden kişiye değişir. Gorunusunede bağlı aslında ama iyi olsun be kotuyu napcaz

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Tabii ki tabii ki, hani isterim kalbinin güzelliği yüzüne yansısın. Ben de zaten iyi bir eş isterim iyi huylu ama sadece iyi olması sevmek için yetmez yetmiyor. 😅
      Kötülerin canı cehenneme, iyi olsun ama deli dolu da olsun neşeli güler yüzlü olsun. 😅

      Tabii ki güzellik algısı farklı tip önemli değil de hiç elektrik alamıyorsan devam eder misin? 😅

      Yorumla
  • dgftmjjj
    dgftmjjj Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    1 yıl

    Olunurr zaten iyiler sevilmeli

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Ama sadece iyi olması aşk sevgi oluşturmaz en azından bende 😅

      Yorumla
  • İyikalpliçirkinim
    İyikalpliçirkinim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    1 yıl

    Bu soru hoşuma gitmedi yanlis

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Canınız sağolsun 🌸 Gönlünüzce olsun

      Yorumla
  • Alevikızııı
    Alevikızııı Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Yok deveeeeee

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      De kulak kalır yani 😅 bence de

      Yorumla
  • twinkle__
    twinkle__ Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 101%
    1 yıl

    Hayır olmam

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Ben de ben de 😅 olmamak lazım başka ne lazım 😅

  • SayCheeeessseeee
    SayCheeeessseeee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 110 , eic 100%
    1 yıl

    Olmam hayır

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Mantıklı 😅 gönlünüzce olsun

      Yorumla
  • frensK
    frensK Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    1 yıl

    İyiyse cennete gitsin oe kız skksksl

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Aynen öyle 😅 gönlünce olsun

      Yorumla
  • Devamını Gör (44)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sırf iyi biri diye sevgili olur musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sırf iyi biri diye sevgili olur musunuz? 4 cevap verildi
Sırf iyi diye biriyle sevgili olur musunuz? 317 cevap verildi
Sadece size karşı iyi olan birisi ile sevgili olur musunuz? 27 cevap verildi
Sana iyi gelen birine aşık olur musun? 70 cevap verildi
Birisini yakışıklı/güzel bulmayıp, sırf çok iyi bir insan olduğu için sevgili olur musunuz? 78 cevap verildi
Birisini yakışıklı/güzel bulmayıp, sırf çok iyi bir insan olduğu için sevgili olur musunuz? 58 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨