AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
Tabi ki de hayır sevmedikten sonra dünyanın en iyisi olsa ne yazar
Hahaha kesinlikle katılıyorum 😅 Hiç valla sıfır boş 😅
Gününüz aydın olsun 😅 Mutlu sabahlar
Hayır iyi olması komik olduğu anlamına gelmez benim gibi deli dolu olması lazım
Evet evet 😅 komik olursa güzel olur ama yetmez daha da çok şey lazım 😅
Aşık olmadığım kimse ile olmam daha doğrusu. Diğer türlü yapamıyorum olmuyor
Ya benimki de zaten tanıma tanışma sohbet muhabbet Ben sadece eşime aşık olurum aşık olmadım ama sevdim sevmiştim hem de köpek gibi çokça ama sırf iyi diye yapamıyorum ben de ya olmuyor denedim olmuyor 😅
hayır tabii ki karşındakine de saygısızlık bu duygularıyla oynuyorsun
Allah Allah sanki oldum anasını satiym 😅 en azından denedim yani. Çünkü eskiden olur diye düşünüyordum olmazmış öğrendim. Bir günde bitirdim. 😅
O kadar ısrar edince mecbur kaldık yani 😂 Ben bankayı arayınca kredi kartını bile kapatamıyorum öyle konuşuyorlar ki kıramıyorum 😂
Hayır, sevmiyorsam olmam, isterse **iyilik meleği** olsun.
Heheeh 😅bende öyle düşünüyorum ya 😅ne olursa olsun melek olsun, trilyonluk olsun, bana ne 😅uzak ırak olsun 😅
Gönlünce olsun 😅
Hayır iyi olması beni sevecek veya onu seveceğimi göstermez
Katılıyorum 😅 Günaydın mutlu sabahlar dilerim
Sadace iyi olmak yetmez kafa dengi olmadıktan sonra iyi olsa ne olacak
Katılıyorum, kafa dengi de yetmez gibi, elektrik şimşek yıldırım çekim 😅
Evet çekim olmasida lazım yatakta anlamasamazlarsa o evlilik yürümez
Ya evliliğe daha çok var sohbet muhabbet bile yürümüyor Sen ne diyorsun ya insan bir gün çekemiyor bir gün 😂
Valla hiç erkeklerle konuşmadığım için bilemem ama cevremdeki insanlarsa öyle söylüyor
Zaten yaşımda küçük hiç öyle evlilik falan düşünmedim saga
Biz konuşuyoruz ya şu an 😅
Sen insanları boş ver her zaman içinden gelene bak
İnsanlar hep konuşur hep bir şey söylerler
Evet bence de küçüksün 😅
youtube.com/shorts/aJ3jioH3YmY?si=lgcCwPAOGQ3_0r65
Erkeklerle konuşmuyorum derken flört etmiyorum anlamında demiştim böyle seyler icin yaşımın erken olduğunu düşünüyorum
Vallahi senin düşüncene bayıldım ya maşaAllah çok güzel düşünüyorsun afferim 😅
İyi olması yetmiyor maalesef beni hiç anlamıyorsa iyi olmasının etkisi yokki
Peki ya sizi anlıyorsa ve iyiyse 😅 yeterli mi? 😅
İhtimali var 😄
Ama tipi hoşunuza gitmezse mesela elektrik şart değil mi 😅
İhtimal var dememde o yüzden tipini beğenmezsem o ihtimal yok olmuş olur 😉😉😉
Yani tip çok önemli bakınca insanın içi hoş olması lazım mutlu olmak lazım gözlerin ışıl ışıl olması lazım baktıkça bakası gelmesi lazım insanın 😅 Benim için de yok olur canı cehenneme Allah gönlüne göre versin 😂 bir tane kız bana talip olmuştu Telegram istedi verdim aaa ben seni fake sanmıştım dedi tipimi görünce 😅 maşaAllah buzdolabı gibiydi olmaz dedim yani bu iş Sen benim iki katımsın üstüme düşsen ölürüm lan 😂
Ben hem içe hem de dışa önem gösteririm. Bir de cinsel işleri sevmesi lazım
Gönlünüzce olsun 😅
İç dış içli dışlı yıkama ikisi de önemli yani sadece dış ucuz 😅
Çirkinse beni başka hiçbir şeyi etkileyemez kusura bakmasın
Dürüst olmak lazım her zaman 😅iyi diye de olmuyor yani çekim olması lazım anasını satiym 😅
Evet aynen öyle
EyvAllah, gönlünce olsun 😅
Olmuyor ki
Benim de olmuyor 😅
Beğenmem, hoşlanmam da gerekiyor.
Dimi ya 😅 Kesinlikle anasını satiym 😅 Gönlünüzce olsun
Hayır zamanında cahilce davranıp olmuştum o beni seviyordu ama ben onu sevemedim sonra o beni bıraktı askkskd
Değişik, bende olur sanmıştım ama olmuyormuş 😅Ben bıraktım 😅
Geçmiş olsun...
Olsun olsun 😅
Geçer inşaAllah 😅
Günaydın 😅
Yok olmam çok iyiyse gitsin cami yaptırsın
Evet abla 😅Allah kabul etsin 😅 günaydın mutlu günler diliyorum 😅
Karakteri de düzgünse ve zekiyse olurdum evet
Gönlünüzce olsun 😅 maşaAllah aslan gibisin 😅
Eyvallah
Sırf iyi diye evlendim bile ajdjsjs
Ama tipi hoşuna gitmedi mi? Elektrik yıldırım şimşek filan
Yalan yok ilk buluşmada çok da bi elektrik olmamıştı
İnanıyorum ben sana inanırım. Öyle diyorsan öyledir. 😅
Vallahi ben elektrik yoksa istemem. 😅
Yani ilk 3-4 buluşmada tık yoktu. Sonra ne kadar iyi biri olduğunu görünce elektrik oldu😅
Allah Allah 😂 güzelmiş valla ama ben istemem 😂😅😂her şey yolunda ise ne iyi 😂😅😂
Ben sadece sevilmek istemiyorum 😅 hoşuma gitmesi lazım 😅cillop gibi erkeğim 😂
Benim keyfim yerinde ya çok şükür🙃
Ya çirkin değil bu arada yanlış anlaşılmasın, elektrik olayı çok da tipe bakmıyor zaten
Senin adına sevindim daim olsun mutluluğun 😅
Yok yok estağfurullah tabii ki hani güzel de olsa elektrik olmuyor bazen çok güzel de olsa olmuyor elektrik birçok şeye bakabilir lan elektrik tamircisi elektrik elektronik oto elektrik bilgisayar anlıyorum yani 😅
Herkesin hakkında hayırlısı ya. Umarım yakın zamanda aklına kalbine uygun biri gelir
Bak hayırlısı deme hayırlısın da gözüm yok hayırlısı demek evliya duası derler sıradan kullar için zor olabilirmiş 😅
Kolay olsun huzurlu ve mutlu olsun sonsuz olsun 😅
Doğru haklısın... amiin inşallah
EyvAllah 🌸
Tabii ki de hayır ya
Evet evet evet 😅 Gönlünüzce olsun 😅 Mutlu sabahlar
Sirf iyi diye olmam tabi
Bende 😅 Gönlünüzce olsun
Hayır ne yazık ki tek başına yeterli değil…
Kesinlikle zaten yeterli görenler anlamıyorum 😂 nefes alsın yeter demekten farkı yok gibi 😅
LGBT kapağı koyunca insan uzaklaştırıyorsunuz
Ben koymadım hanfendi, valla bak ben koymadım, bak bakalım soruda ki görsele 😅ne koymuşum 😅
Tamma özür diliyorum beyfendi walla özür diliyorum bak bak bakalım geri aldım yorumumu
Estağfurullah yahu, canınız sağolsun, sizin suçunuz değil zaten ben hiç fark etmedim siz diyince anladım. 😅
Ben Kore Çin Japon koyarım daha çok seviyorum onların aşklarını masum ponçik 😅
Herşeyi çekmesi lazım 😂
Her şeyi de ben çekemem anasını satiym 😅 olmuyorsa olmuyordur 😅
Mıknatısmiyim ben de 😂
Gibi gibi 😅 gönlünce olsun var mı biri
Var 🤣
Zaten olmaması anormal olurdu 😅 mutluluklar dilerim
Demekki neymiş iyi olmayacaksın 😂
Ne alaka şimdi 😅
Cami mi yaptıracağız iyi olup😅😅
Gönlünüzce olsun 😅 Benim gözüm yok
Şakası bir yana bu kızlar neden kötü insanlara aşık sonrada çok ağlıyorlar
İyi olsun ama kalbinin iyiliği güzelliği yüzüne yansısın 😅sorsan herkes iyi kimin sütü ekşiki
Ya öyle de bazı kişiler bariz ya bence kızlar heyecan arıyor şöyle kavga edeceği birbilerine küfürlü konuşacağı kural tanımayan insanlar daha cezbediyor 😅
Vallahi bilmiyorum ben öylesini sevmem Allah iyi olanların gönlüne göre versin
Bana göre sevenler kavga etmez Ben de Kural tanımam canları cehenneme heyecanı severim ama kavga sevmem küfürlü konuşurum ağzım bozuktur
İyi birisi var insan gibi insan ama f*ck çünkü ilişki insanı yoruyor... Oturur sohbet ederiz her şeyi yaşarız ama duygusal ilişki olmaz...
Hayır olmam, sevmem ve aşık olmam şart
Benim için de 😅
Hayır çünkü arkadaşda iyi biridir
Güzel örnek 😅 mantıklı
Eyvallah 😅
Allah karşına eniyisini çıkarır
Kim bilir belki de 😅
Kafa dengi eğlencelide olmalı pasif olmasın
Evet evet her türlü 😅 çok türlü her türlü olmalı pasif hiç sevmem 😅
Sjsjs 😂
Pokemon bilion mu sjdj
Biliyom dnbd
Ne güzel 😅 bende eskiden kapakta Pikachu vardı 😅hani profile balbazar çarmender sqortil 😅çokça Pokemon var 😅 profiline baktım 😂
Aman tanrım dedim 😂
https://youtu.be/bQommNmH2_0?si=NIl-ZbiWRM1qhKtK
Haha 😂komik birisin
Teşekkürler senin güzelliğin 😅
Bu saatte Napıyorsun nasılsın 😅
Sjsjs teşekkür ederim uykum gelmedi ya sen ne yapıyorsun bu saate 😂
Ricalarımı fırlatıyorum 😅 dıkşın dıkşın dıkşın 😅 path bum bom küth dank drank 😅 tıkşşşşuu
Geciktim üzgünüm işten çıkmıştım çay abur cubur sigara 😅
Dinleniyorum müzik 😅
Bir şey olmaz sesleri yaşadın resmen dbbd
Hahaaha 😅😂😅 sevindim 😅😂😅 yaşa yaşa 😅
Yaşamak güzel şey dimi 😅
Ama nefes almak mıdır yaşamak 😅okuyon mu 😅
Evet okuyom
Hımm, Allah zihin açıklığı versin, okuduğunu anlamana anladığını öğrenmene, öğrendiğini ezberlemene, ezberlediğini de unutmamana yardımcı olsun. 🌸
Teşekkürler
Ricalar 🌸
Olmam. Duyguda lazım biraz
Yani yani 😅çok şey lazım elektrik yıldırım şimşek filan
Tabi tabi, kasırga falanda lazım 😅😅
Onu ben yaparım işte Tsunami gibi adamım ben 😂yerle bir yerle yeksan ederim sjdjd
Helal olsun 😂😂
Yediğimiz içtiğimiz 😅
Seni seven iyi biriyle mutlu olursun
Hayır olmam olmuyorum 😅
İyiyse cennete gitsin
Allah yolunu bahtı açık eylesin 😅
İyiyse cennete gitsin banane
Evet evet yolu bahtı açık olsun 😅
Ahah sorumu çalmış 🙄
Valla içimden geldi alakası yok 😅iyi bir talibim vardı ona istinaden sordum 😅
Benimde aynı tesadüfe bak ordan geldi aklıma soru 😅
Vay anasını satiym 😂Eee ne oldu peki ne yaptın 😅
Bişey yapmadım olmaması için çok sebep vardı qjqjjqw
Evet bende öyle düşünüyorum o yüzden uzaklaştım 😅
İyi yapmışsın 😅
Sende iyi yapmışsın 😅ulan ne iyi insanlarız be 😂hep iyi şeyler yapıyoruz 😂
Sorma biz iyiyiz kötüler bize denk geliyor hep 😒
Yok valla bana iyi biri de geldi ama ne bileyim olmuyor iyi diye yapamıyorum 😅İyi diye severim ama Allah rızası için severim 😅
İyi biri olması sana yeter mi😅
Yetmez tabiki sjsjjs
Bize milletimiz yeter 😅
https://youtu.be/IeFh0CnXrhs?si=KdHVSEyBRPjiOPJK
Ama o yetmez yani 😂
Sadece iyi olması yetmez kral yetmezzzz😀
Evet valla yetmiyor hiç umrumda değil 😅 Allah gönlüne göre versin hayır kurumu mu işletiyoruz ulan 😅
Ahahahah aynen öyle ne verirsen onu alırsın ne kadar verirsen o kadar alırırsın okadarrr😅
Evet evet her türlü 😅 Gönlünce olsun
Eyvallah kral 😀
İyiyse cami yaptırsın
İyi olmak yeterli mi cami yaptırmak için?
İyi olmak yeterli mi peki sevgili olmak için
Kötülerin çirit attığı dünyada olabilir bence :)
Olabilir bak 😅 gönlünüzce olsun
Olmam öyle biriyle arkadaş olunur anca
Dimi ya 😅
Zorla olmaz ki bu işler 😅
Olmuyorsa olmuyordur zorlamak saçma 😅
Nasıl biri ile olabilirsin peki sjsjd
Olmam. Duygular oyun değil yani.
Günümüz aşkları, oyundan daha beter. 😅
Oyunda nice amaç var seviye stage bir çok şey ama onlarda yok 😅
Tabi beraber oruc tutarız hacca bile gideriz 😊
Allah kabul etsin gönlünüzce olsun Ben istemiyorum 😅
Istemiyormus ancak millete soguk yemek götür 😃
Evet istemiyorum şu an yoldayım az önce sipariş bıraktım Çünkü bana göre iyi olması yetmiyor yetmez istersen kölem olsun olmaz
Son iliskinde ne yaşadıysan artik
İlişki ile alakası yok. İyi bir insanı ancak Allah rızası için severim insanı severim Allah rızası için aşk bu değil sevgi bu değil evlilik de bu değil
Herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgü'dür 😅
Saygı duyarım. İnsanın gerçek anlamda iyi olması beraberin de başka güzellikler de getirecegine inanıyorum..😊
Bende size saygı duyarım. Evet buna katılıyorum. Ama aşk sevgi olmaz olmuyor en azından bende bana. 😅
İyi insan severim, seviyorum efendi saygılı insanları..
Olmam. İyiyse cami yaptırsın😂
Bu ikinci oldu Bir kişi daha aynısını söyledi 😅 vallahi ne yapıyorsa yapsın ben istemiyorum 😂
Ne oldu senin iş?😂
Bitirdim bitirdim 😅 daha sonra bir tane daha vardı çok iyi ama olmadı 😅 içimden gelmiyor olmuyor yani sadece iyi bir insan istemiyorum
Anladım. Hadi bakalım, önündeki maçlara bak haha😂
Birazcık ara vermek istiyorum vallahi 😂 canım sıkıldı anasını satayım 😂
Tabi o da bir seçenek. Dinlenmek iyidir zaman zaman
Hihi 😅 Teşekkür ediyorum 🌸sende ne var yok 😅
Bende iyi her şey çok şükür😂 mutluyum.
Oh oh oh ne güzel gülücük daim olsun
Hayır olmam, sadece iyi olması yetmez.
Katılıyorum, gönlünüzce olsun
Hepimizin umarım
Amin inşaAllah 😅
Hayır olmadım istemem de Allah korusun
Olma olma şans bile verme, amin amin inşaAllah da Allah'ı da karıştırma yahu 😅 insan sevgilisini evleneceği kişi hayatını alacağı kişi kendisi karar veriyor seçiyor müdahale ediyor 😅 her şeyi Allah'a bırakma lütfen
Şöyle kalbi iyi falan iyi insan ama sen sevmiyorsun şimdi onla olmak ona haksızlık değil mi böyle bir durumda olmak istemem aynen bu şekilde maalesef olmuşluğumda vardır zor bir durum en iyisi iyi insan ve seven gelsin kimse kimseyi kandırmasın
Ya tabii ki kalbi iyi olan insanı isterim ben de kötülerin canı cehenneme kötü düşünenlerin canı cehenneme. Hani iyi insan istiyorum merhametli kanaatkar fedakar naif hassas birçok şey olabilir ama sadece bu yüzden de sevemem ya. 😅
Ben denedim olmuyor bir günde bitirdim. 😅
Yani dernek işletmiyoruz hayır kurumu değiliz sosyal yardımlaşma değil aşk sevgi sevgili evlilik böyle şeyler değil. 😅
Haksızlık haksızlık 😅
Ama yani sen şimdi diyorsun ki iyi insan ve seven gelsin Bu kadar yeter mi 😅
Yetmez tabi ki...
Tabi ki...
Niçkinin baş harfi ne?
Niye
Bursa mı?
Hiç merak ettim...
Yeterli değil kesinlikle, dış görünüş daha önemli
Evet evet evet 😅 Şarttır şart
Gönlünüzce olsun 😅
Akıl mantık işi değil
Evet evet bence de 😅 Hani eskiden diyordum ki olur olabilir belki şans veririz falan filan da olmuyormuş ya 😅 karşımızdaki insanın iyi bir insan olması bizi mutlu etmiyor
zaten değilse niye sevgili olucan
İyi olması benim için de önemli ama yetmez iyi olması 😅 elektrik lazım
yani o da var ama en önemlilerinden biri de bu
Mesela çok iyi tamam mı karakteri ama gözüne hiç hitap etmiyor 😅
Şans verir misin?
Onu görünce zerre elektrik yok😅
Mesela olur mu 😅
Çok iyi diye görmezden gelir misin 😅
biraz daha aç mesela nasıl biri
Google yazdım çirkin erkek ama çirkin erkek çıkmadı. Tipi çirkin yahu. Tipsiz işte. 😅
İyi sana göre ne işe karakterde öyle olsun sadık, samimi, merhametli, alçak gönüllü vs vs vs 😅
Örnek bu erkek 😅
knk bak zaten insanı tipiyle yargılamamak lazım diyorlar ama çoğu zaman insanın dış görünüşümden nasıl biri olduğu alasılır büyük ihtimalle bu kızlara ıslık çalan biridir😅umarım anlatabildim
Hahahaha 😅
Benim için yorum alabilir miyim peki? 😅
Yargılamak yok yahu estağfurullah ama isterim biraz eli ayağı düzgün olsun 😅
Bakınca gözüm gönlüm açılsın ufkum açılsın filkan 😅
Demek ki iyi olmak yetmiyormuş demi 😅hıh sjsjs
söyliyim mi nasıl biri olduğun ama darilmak yok😂tabii içini bilemem tahmin sadece
Söyle tabi ki canın sağolsun 😅 Bekliyorum 😅
biraz sinsi duruyon😂
Canın sağolsun 😅 Şimdiye kadar hiç duymadım bunu 😅
Hemen yeni profiller çekeyim gülmeyi beceremiyorum resimlerde 😅
hahhahaha eski sanırım fotoğrafın
Eski mı 5 gün oldu yahu 😅 videolar eski 😅en eskisi geçen sene anasını satiym 😅
Hem tarih var fotoğraf alt sağda 😅
Görmedim onu neyse
Canın sağolsun 😅 Tünaydın 😅
Hayır
Yanlış anlama olmasın. Kesinlikle iyi biri olmalı. Ama sadece iyi olması yetmez diyorum. Bunu sağa sola çekmek isteyenler olabilir diye ekleme yapıyorum. Kalbi kötü insanla olmaz.
Evet tabi ki iyi biri olmalı kötüyü napayım ki 😅
Ama bence de yetmez yetmiyor 😅
Canları cehenneme yahu 😅
Gönlünüzce olsun 😅 Mutlu sabahlar dilerim
Oldum da işe yaramadı
Bende denedim de olmadı içimden gelmedi yetmiyor 😅
Değil kesinlikle
Evet evet bence de 😅 olmuyor mantıklı da değil ama kendine başka bir diyar da oluşturabilirsin 😅Alice harikalar diyarı çokta uzak değil 😅 oturmak ile olmaz 😅daima çabalamalıyız 😅
Öyle tabi 😅
Öyle de böyle 😅
youtube.com/shorts/GH4BponEgT0?si=ywkRD6IHiKoqhB7w
Hayır tabiki
Kesinlikle 😅 Ruhlar âleminde yaşamıyoruz anasını satiym 😅
Sevmek muhabbetin sarması önemli kavgalar da olmalı her zaman iyi olan da çekilmez
Katılıyorum, elektik de önemli bu arada esmer şarkın çok güzel 😅 bayıldım 😅çokça dinliyorum
İyi dinlemeler😅😅bu aralar ilham gelmiyor söyleyemiyorum
Aynısı bende de var söyleyemiyorum 😂 teşekkür ediyorum 😅🌸😅
Allahına söyle at bana bakim değerlendirme yapim😅😅
Profilim de var bir kaç tane ana profilde hemen 😅
Bakim bi
Olarrr 😅
Ğöremedim bembeyaz sayfa kalbim gibi
Allah Allah hakkımda kısmında profilde 😅aşka aşık yazıyor onun altında 😅
Vallahi bembeyaz sanırım telefon ölüyor
Kim bilir belki de 😅 canımız sağolsun farklı yoldan atarım djdjd
Olur beklerim senin sesin de güzel bak
Oldum ve bin pisman oldum
Bende valla hani olmadım da olur gibiydi filan 😅 kestim attım bir günde djdjd
Olmam o yüzden evde kaldım
Evde kalmak diye bir şey yoktur, insan her yaşta evlenebilir, gönlünüzce olsun 😅
Birazcık etkilenmem lazım
Bende öyle düşünüyorum 😅etki yoksa tepkime de olmaz 😅
Gönlünüzce olsun 😅
Herkesle iyi diyemi tanisiyoruz?
Yok ama kötü olanlarla kötü izlenim mahkeme süratli muşmula suratlı asık suratlı tanışmıyorum 😅
iyiyse cennete girsin
Yolu açık olsun 😅 Günaydın 😅
iyiyse cami yaptırsın niye benle uğraşıyo
Hahaah evet evet evet 😅
Günaydın 😅 mutlu sabahlar 😅
Başka neden olalım?
Elektrik çarpıntı hoşlantı görür görmez içinin erimesi 😅 yani iyi bir insan değil sevemem ben sevemiyorum vallahi çok denedim olmuyor
Abi yazdığını anlamadım bir daha yaz lütfen Türkçe yaz ya da noktalama işareti kullan
Tabii ki kardeşim, mesela görünce, buluşunca ya da görüntülü de, asker arkadaşım gibi hissedeceksem eğer olmaz yani. Görür görmez mutlu olmalıyım. Gözlerim ışıl ışıl olmalı. Çekim olmalı çekim.
Ya güzel yakışıklı bulmakta var işin içinde ama bana göre çirkindir sana göre iyidir görünüşü ama iyi bir insandir kişiden kişiye değişir. Gorunusunede bağlı aslında ama iyi olsun be kotuyu napcaz
Tabii ki tabii ki, hani isterim kalbinin güzelliği yüzüne yansısın. Ben de zaten iyi bir eş isterim iyi huylu ama sadece iyi olması sevmek için yetmez yetmiyor. 😅
Kötülerin canı cehenneme, iyi olsun ama deli dolu da olsun neşeli güler yüzlü olsun. 😅
Tabii ki güzellik algısı farklı tip önemli değil de hiç elektrik alamıyorsan devam eder misin? 😅
Olunurr zaten iyiler sevilmeli
Ama sadece iyi olması aşk sevgi oluşturmaz en azından bende 😅
Bu soru hoşuma gitmedi yanlis
Canınız sağolsun 🌸 Gönlünüzce olsun
Yok deveeeeee
De kulak kalır yani 😅 bence de
Hayır olmam
Ben de ben de 😅 olmamak lazım başka ne lazım 😅
Olmam hayır
Mantıklı 😅 gönlünüzce olsun
İyiyse cennete gitsin oe kız skksksl
Aynen öyle 😅 gönlünce olsun