1 yılHayır katılmıyorum. Bir ilişki sadece bir tarafın sahip çıkmasıyla uzun süre devam etmez. İki kişi de emek vermeli, birbirine saygı ve güven duymalı. İlişkilerde denge çok önemli. Karşılıklı fedakarlık, anlayış, iletişim ve sevgi olmadan bir şeyin uzun süre sağlıklı bir şekilde devam etmesi zor.
İki kişi de ilişkide eşit derecede sorumluluk almalı. Herkesin birbirine değer verip çaba göstermesi gerekiyor. Sadece bir kişi sahip çıkarsa bu ilişki bir noktada dengesizleşir ve zayıflar. Gerçekten sağlam bir ilişki için her iki tarafın da ortak çaba göstermesi şart...🙏🏻
16 Yorumla- 1 yıl
Katılmadığına sevindim katılanlara sinir oluyorum irrite oluyorum. 😅
Ne demek lan erkeğin sahip çıktığı ilişki 😅
Parmaklarına sağlık Selin müthişsin 😅
Kesinlikle katılıyorum sana her türlü 😅
Nokta atışı 12 den - 1 yıl
Tabiki bir erkeğin kadınına sahip çıkması çok güzel bir şey... Hatta en çekici davranış bana göre ama bu sadece tek taraflı çabayla olmaz ki... Karşı tarafta çabalamalı.
Ben teşekkür ederim ne demek be brom.. - 1 yıl
Ben zaten sahip çıkarım az çok biliyorsun beni çocuk gibi saf ve masum severim ama adam gibi de sahip çıkarım
Evet tek taraflı çabayla olmaz karşılıklı yapacağız her şeyi sen ben yok biz olacağız
Ricalar ve teşekkürler 🌸 - 1 yıl
Bilmez olur muyum bee 🫠
Kesinlikle haklısın katılıyorum sana..
Ne demekk.🌸 - 1 yıl
Teşekkür ederim 🌸
İyi ki varsın be Selin 😊 - 1 yıl
Rica ederim ve sende iyi ki varsın brom benim🙏🏻😊
En İyi Cevaplar
1 yılErkeğin ilişkiye ne kadar değer verdiği, onu koruma ve geliştirme çabalarıyla doğrudan ilişkilidir. Ancak, ilişkinin uzun ömürlü olması sadece erkeğin çabalarına bağlı değildir, aynı zamanda karşılıklı anlayış, sevgi ve saygı gibi temel unsurları da içerir. Bir erkeğin sahip çıkması, genellikle ilişkinin değerini bilmek, partnerine destek olmak, onunla ilgilenmek ve geleceğe yönelik planlar yapmak anlamına gelir. Bu tutum, partnerler arasındaki bağı güçlendirir ve zor zamanlarda birbirlerine destek olmalarını sağlar. Ancak, bu çabaların başarılı olabilmesi için, her iki tarafın da aynı değerlere sahip olması ve ilişkiyi sürdürmek için çaba göstermesi gerekir.
Eğer bir erkek, ilişkiye sahip çıkıyor ve onu korumak için elinden geleni yapıyorsa, bu durum ilişkinin daha uzun ömürlü olma olasılığını artırır. Ancak, bu durumun garantisi yoktur.
11 Yorumla- 1 yıl
Müthiş yazmışsın emeğine yüreğine gönlüne sağlık 😅 Kesinlikle katılıyorum her dediğine 😅
Fenomen başvuru yapmışmıydın 😅
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılhem erkek hem de kadın sahip çıkmalıdır tabi ki de. bu işler karşılıklı olur sadece bir kişinin çabasıyla olacak bir iş değildir bu
13 Yorumla- 1 yıl
Kardeşim sorunu taşıyabilir misin aşka? 😅
Etiketleme yapamadım güncelleme de. 😅
Evet katılıyorum kardeşim 😅 - 1 yıl
@KızlarSoruyor soruyu taşır mısınız :D
- 1 yıl
Evet lütfen yani 😅
1 yılHayır. Tek taraflı sahip çıkılan ilişki sürmez. Karşılıklı sahip çıkılmalı.
13 Yorumla- 1 yıl
Evet evet çok güzel düşünüyorsun kesinlikle ya irrite oluyorum ayar oluyorum deli oluyorum 😂
- 1 yıl
Erkeğin sorumluluğu değil sadece
- 1 yıl
Tabii ki her şey karşılıklı olmalı ya her şey ayrı gayrı yok tek yumruk tek black iron first
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u 1 yılKesinlikle öyle , erkeğin emek verdiği için sonsuza dek sürer. Öte yandan tek taraflı çabayla aşk, tek cephede savaşmaya benzer yorulunca o sevmenin manası kalmaz , çünkü sevmekte yorulur bazen. 🎗👓
122 Yorumla- 1 yıl
Erkek *
- 1 yıl
Hocam çok güzel yazmışsın emeğine yüreğine sağlık ama olmaz yani ben verdim neler yaptım neler yaptıklarımın haddi hesabı yok ama olmadı be ihanet ettiler 😅
- 1 yıl
Teşekkürler yorumu beğendiğin için ➡ en kısa sürede karşılıklı çaba güzel bir aşk dilerim. ✨🎗
- 1 yıl
Amin amin inşaAllah hocam biraz kafa dinliycem 😅Bunaldım 😅
Ama aşka açığım 😅
Dinlemem kafami dinlerim aşkımı 😅 - 1 yıl
😀
- 1 yıl
Hahaah 😅Naberrrr gelmedi senden bi haber djdjd
- 1 yıl
Ben yeni 🆕 bakıyom moderasyondaydım 😀
- 1 yıl
100 tane bildirim sfghh
- 1 yıl
Hehehe 😂 moderasyonun olayım kullan beni 😂oh oh ne güzel 😂 Bir zamanlar ben ne yapardım
- 1 yıl
O ne biçim bir iltifattır ayyy sesli güldüm 🤣🤣🤣🤣
- 1 yıl
Hahaha içimden geldi 😅severim güldürmeyi 😅hep gülmelisin gülmeliyiz 😅
Hayat gülünce güzel 😂 - 1 yıl
Teşekkürler bu iltifatı unutmam artık hatırlar gülerim 😀
- 1 yıl
Ricalar ricalar 😅 ben hatırlatırım unutursan fısıldarım 😅fıs fıs fısssss
- 1 yıl
🤣 yaratıcılıkta nirvana." Moderasyonun olayım kullan beni" çok komik ama 🤣🤣🤣
- 1 yıl
Vallahi ilk defa kullandım bunu ilk defa yazdım yani ilk defa geldiği içinden geçti 😂 ben neler neler uydururum 😂
- 1 yıl
Moderatöre özel iltifat geliştirdin aferin daha neler duyacağız😀
- 1 yıl
Teşekkür ediyorum Ayyyyysunnnn😅 Bilmem ki 😅
- 1 yıl
Adımı niye o kadar uzatarak yazdın uzatınca ne oluyor 🤔😀
- 1 yıl
İlk defa yazdım adını bugün 😅
Valla hoşuma gidiyor o şekilde 😅daha hoş oluyor 😅tatlı - 1 yıl
Adım mı teşekkürler 🕵
- 1 yıl
Adın da sende düşüncelerin de 😅
- 1 yıl
Çok teşekkürler cansın 🙏
1 yılHayır iki tarafta mücadele etmeli ve ilişkiye sahip çıkmalı.. Ama kadın biraz nazik ve erkek korumacı ruha sahip olduğundan erkeğe biraz daha fazla görev düşüyor.
13 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel düşünüyorsun bak buna katılıyorum evet 😅
- 1 yıl
Teşekkürler 😊
- 1 yıl
Ricalarımı iletiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
1 yılya aslinda bu dogru ahshahsh
uzgunum ama erkek gercekten sevince o iliski uzun omurlu oluyor tecrubeyle sabit
16 Yorumla- 1 yıl
Benim ilk defa 4 sene sürdü ama bitişi ömrümden ömür gitti 😂
Bence alakası yok 😅
Karşılıklı çaba daha güzel olmaz mı 😅 - 1 yıl
daha guzel olur tabi de kadinlar zaten iliskiyi ayakta tutmak icin baya ugrasiyor cogu iliskide o yuzden erkek yapinca daha kalici
- 1 yıl
Valla ben hiç görmedim öyle kadını 😅hani nerede 😅 bizimkiler yıkıcı benim gördüklerim 😅
- 1 yıl
sana istisna denk gelmis ahshahhs
- 1 yıl
Allah onun belasını versin 😅 hayatımı mahvettiği kararttı yıktı İsmail YK'nın dediği gibi armağan ediyorum yani o şarkıyı
- 1 yıl
ahshhahshahhs
1 yılHiçbir şey tek taraflı olmaz ama bir taraf hem umut verip hem en küçük bir şeyde pes ediyorsa buda gaddarlik olur..
12 Yorumla- 1 yıl
Evet olmaz da her şeyden de umut alınmaz
- 1 yıl
Umut verirsen iyi kalpler alır işte..
Katılıyorum kadın çok sevebilir canını verecek kadar sevebilir hatta ama erken sahip çıktığı ilişki kadar güçlü Bir ilişki olmaz o ilişki
11 Yorumla- 1 yıl
Ben katılmıyorum 😅Hiç alakası yok. Güç birlikte olur yahu, sen ben biz ile olur tek olursak olur ayrı gayrı olmaz. 😅
Zorla güzellik de olmaz 😅
1 yılBazen ne kadar sahip çıkarsan çık bitmesi gerekir ve biter
12 Yorumla- 1 yıl
Evet katılıyorum 😅
- 1 yıl
Eyvallah kank😀
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılKanka küpek miyiz bize sahip çıkıyorlar? jfjf hadi oradan 😅 herkes kendine sahip çıksın 😂
18 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel düşünüyorsun kanka katılıyorum 😂 herkes birbirine sahip çıksa Seven sevdiğine sevilen sevene
- 1 yıl
Teşekkür ederim kanka. Aynen kanka aynen 😅
Bu arada orada sallantı olmuş. Hem haberde gördüm. hemde annem ve Jonathan söyledi. Çok geçmiş olsun... Nasılsın? İyi misin? - 1 yıl
Ricarlar ve Teşekkürler kanka gülücük gülücük çok soğuk soğuk bir akşam iyiyim kanka çok şükür iyiyiz Çok pis sallandık ama alışıyorum yani gülmekten öldüm vallahi biraz da korktum
- 1 yıl
Rica ederim kanka 🙂 akşam serin olur evet. Dikkat et kendine. 😃İyi olmana, iyi olmanıza sevindim kanka. Evet kötü sallantı oldu deniyor. Dikkat et , Allaha emanet ol...🙂
- 1 yıl
Ediyorum ediyorum Sen de dikkat et gülücük gülücük az önce patır kütür yedim devam ediyorum siparişe depremden beri yoğunluk var kanka sürekli siparişler durmuyor anasını satayım sen de Allah'a emanet ol tebessüm emoji
- 1 yıl
Bu havalarda çok zor yahu. Allah kolaylık varsın sana inşallah. Vardır elbette kanka. Deprem korkusundan siparişe asılmışlardır tabii. Allah yardımcın olsun... Sende Allaha emanet ol kanka. İyi çalışmalar 😊
- 1 yıl
Amin Amin İnşallah kanka asıl aşksız zor aşksız aşksızlık zor harici her şey çok şükür cümlemizin görüşürüz hoşça kal
- 1 yıl
Bulursun onuda inşallah kanka. Görüşürüz. Hoşça kal 🙃
- Aşk İlişkileri konusunda 300 cevap paylaştı.
1 yılİki tarafta sahip çıksa gider tek taraflı olmaz bence.
11 Yorumla- 1 yıl
Evet katılıyorum kesinlikle 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 575 cevap paylaştı.
1 yılİkisinin de sahip çıkması gerekiyor. Tek taraflı olmaz
19 Yorumla- 1 yıl
Afferim çok güzel işte böyle 😅aklın yolu bir jdjdd
- 1 yıl
Aynen öyle😅
- 1 yıl
Yakışır naber nasılsın 😅
- 1 yıl
İyiyim Allah'a şükür sen nasılsın🙂😊
- 1 yıl
Allah iyilik versin sevindim, iyiyim bende az önce eve geldim 😅 işten çıktım çay sigara müzik 😅 çalışmaya başladın mı çalışıyor musun 😅
- 1 yıl
1 ay sonra mezun olucam. Çalışıcam inşallah😅 Allah kolaylık versin sanada😊
- 1 yıl
Hadi gözün aydın şimdiden 😅 Amin amin inşaAllah sana da kolaylıklar dilerim 😅🌸
- 1 yıl
Teşekkür ederim ☺hayırlı geceler allah rahatlık versin 😴😴
- 1 yıl
Ricalar ve teşekkürler 😅 Görüşmek üzere hoşçakal 🌸
1 yılher iki tarafta güçlü şekilde sahip çıkmalı
111 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle aksi düşüneni anlamıyorum deli oluyorum yani irriti oluyorum 😅 hayırdır ya 😅 tek başına ne olur be
- 1 yıl
hiçbir sey olmaz sonsuz yola yalnız devam edersin😂
- 1 yıl
Aman Allah korusun yahu ağzından yel alsın dağa taşa başa gitsin 😅
Davetsiz misafir sever misin 😅 - 1 yıl
hayir ben sitede misafirim ondan oyle yazdm 😄
- 1 yıl
Bende sevmem 😅Ama Allah'a ve ahiret gününe iman eden misafirine ikramda bulunsun hadisi şerif 😅
Misafir iyidir de davetsiz olmayanı değil 😅
Aslında hepimiz misafiriz 😅 - 1 yıl
yaa gece gece guldurdun oylesine yazdm ajsns davetsiz gitmem bir yere ya😅
- 1 yıl
Hehehe hep gül daim olsun 😅 bende davetsiz gitmem davet çok sevdiğim kadarıyla icabet ediyorum 😅
Wp hakkında kısmında selam naber nasılsın yazmayın yardımcı olabileceğim bir şey varsa direkt konuya girin yazıyor 😅
Türkiye geneli iş grubum var wp de 😅 harici de sevmiyorum yani 😅
- 1 yıl
asjshhjs acelecisi bende sakinim hic gelejem acele ise😅😅
- 1 yıl
Ya bazıları öyle saçma sapan şeyler anlatıyor ki saçma sapan dertler var yani psikolojimi bozuyor ya deli oluyorum ya mantıksız şeyleri dinleyemiyorum aceleyi Ben de sevmem de her şey yerinde güzel yani salmayı da sevmem bırakmayı elinden geleni yaparım her daim her türlü
- 1 yıl
dogru insanlar rahatlamak icin anlatiyor
- 1 yıl
Yani kolayı zor zoru kolay eden kişilerdir imkansız diye bir şey yoktur imkanları imkansızlaştıran insanlardır yardımcı olmayı seviyorum iyilik iyidir hatta Her sevdiğim şey Aşk sonra iyilik ama saçmalık çekemem ya canları cehenneme
Ilişkiye birlikte sahip çıkılıyorsa ona ilişki denir bence
19 Yorumla- 1 yıl
Evet abi katılıyorum bence de 😅 Gönlünce olsun
- 1 yıl
Bazen olmayınca olmuyor abi ben de çok çaba harcadım saçımı süpürge ettim 4 senemi çöpe
- 1 yıl
Çöp etti
- 1 yıl
Amin inşaAllah abi 🌸Allah razı olsun sağolasın 🌸 1 sene çalışmadım işi gücü bıraktım yeni yeni 3 hafta oldu olacak işe başlayalı
- 1 yıl
Sağ ol abim 🌸
Aşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı. kadınalra güven olmuyor o yuzden oyle demişler ((: haklılar da
11 Yorumla- 1 yıl
Hahhahah 😅 cinsiyet meselesi değil bence abi insanlara güven olmuyor 😅
İlişkiyi tek taraflı yaşıyorsa sıkıntı yok bence ama 2 kişlik se asıl o zmn sıkıntı iki kişinin sürdürmesi gerektiğine inananlardanım ben
15 Yorumla- 1 yıl
Bende öyle düşünüyorum, tek başına hiçbir şey olmaz yani Herkül değiliz dünyayı kucaklayalım 😅
- 1 yıl
Evet evet her türlü 😅seven sağ kanat sevilen sol kanat ikisi de sağlam olsun ki uçalım 😅
Uçacaksın uçacaksın demişti Gülben Ergen 😅
youtube.com/shorts/uUkDFUWT6_M?si=5s7qCuH8GGbdyYl8
😅
youtube.com/shorts/yi0O2KEo9Ks?si=g0spePjQIwv-OvCR - 1 yıl
Ben çok güzel uçurum ayak üstü hoş ederim 😅en güzel sarhoşluk aşk ile olur alkole ya da başka bir şeye gerek yok ki kullanmıyorum zaten ama herkes ne kullanıyorsun diyor çevremde 😅
Nasip kısmet şans kişinin kendisidir kader kulun çabasına bağlıdır 🌸
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılKadın karşılık vermediği sürece imkansız
11 Yorumla- 1 yıl
Bence de 😅 Gönlünüzce olsun
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılAslında doğru.
11 Yorumla- 1 yıl
Neye bakarak neye dayanarak ne alaka sjdjd
Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı. Aynen oyle dağ gibi dursun😇
11 Yorumla- 1 yıl
Bana dağ gibi kadın lazım 😂 sıra Dağlar olalım Yok öyle
1 yılhiçbir şey tek taraflı olamaz
11 Yorumla- 1 yıl
Evet evet evet 😅 Kesinlikle zaten irrite oluyorum böyle kalıplara yargılara inananlara 😅
1 yılErkek adam gibi adam olsun sahip çıksın ama kadında heykel gibi durmasın tabi
117 Yorumla- 1 yıl
Evet evet katılıyorum 😅 ama ben çocuk gibi saf ve masum severim adam gibi de korur kollar sahip çıkar yanında olurum
Lise de bile kendi kendime sevdiğim vardı uzaktan onu üzdü diye çocuğu ormana götürüp kafasını gözünü kırdım 😅
Annesi iş yerime geldi sevdiğim kıza kötü konuştu bir tane de yumruk çaktım annesine git dedim kocan gelsin çocukların gelsin
Anneme şikayet etmiş beni dedim ki anne sevdiğime kötü konuştu Yine olsa yine yaparım - 1 yıl
Vay ve bi bizim karşımıza çıkmadı öyle koruyan kollayan ben oldum hatta sevdiğim adamla adam bile dövdüm kendi usulümce😅
- 1 yıl
İlk kız arkadaşım için defalarca karakolluk oldum mahkemelik oldum içeride tehdit ettiler beni vazgeç dediler iş yerinden aldılar evden aldılar sokaktan aldılar ama dimdik durdum vazgeçmedim serenat yapardım ona her gün bağıra çağıra bir kere görüştük sadece bana ilanı Aşk ettiğinde sonra camdan cama ailesi çıkarmazdı dışarı bekle derdim babası döverdi onu koluna girdim götürdüm börekçiye yolda gördüm bak dedim işin gücüm bu yerim yurdum bu ailem bu niyetim ciddi kızını seviyorum kızını dövme babası da tehdit etti beni gel dedim gidelim ormana istediğini yap seviyorum ben kızını çocukları topladım 30-40 kişi asker yürüyüşü nakaratlar söylettim her şey senin için
Sana canım feda
Kolu komşu bakıyordu
Çocuklar bile biliyor Soner aslı'yı seviyor diye şarkı söylemiştik bir sürü kişi hep beraber o camdaydı ama ihanet etti saçlarını taşırdım üstümde mektup taşırdık mektup yazardı ağlar gülerdim o gelmişti hayatına girmek istemişti ama ben daha çok sevmiştim - 1 yıl
Vayy beeee adamsın haaa gel beni bul helal olsun yaşaa yaa😅
- 1 yıl
Sende mi hayatımı sevcen 😅 teşekkür ediyorum senin güzelliğin 😅
- 1 yıl
Heee senide severim belki bu zamanda adam kısıtlı prenses gibi geziyorlar😅
- 1 yıl
Sevenler hep hayatımı sevdi 😅ben kaldım 😅 beni sevsinler isterdim 😅
İş yeri soydum 4 ay maaşımı vermedi mekan bastım kardeşlerimin sevdiklerimin alacağı için 😅 çokça linç girişiminde bulunduk tersim pistir ama nefsim için kavga etmem insanlık için ederim 😅
Duygusal Prens derlerdi eskiden küçük prenste olmuştum 😅
Mario'da prensesi kurtardım ama gerçek hayatta bulamadım 😅 - 1 yıl
Hayatını ne edeyim adam olanı severim ben aşka aşığım çünkü zaten sevdiğim adamın topuğuna kadar severim o kadar yani😅
- 1 yıl
Helal olsun sana kahraman erkek seni nasıl yalnız bırakmışlar anasını satayım 😅
- 1 yıl
Bende aşka aşığım 😅aşka aşık severim daha çok severim 😅
Talip çok oldu da niyeti ciddi olmalı, ben yuva kurmak istiyorum en güzel aşk helal olan aşktır ve evlilik ile olur olmalı
Gelip geçici heves ve zevk peşinde istemiyorum ömürlük isterim 🌸
Ahiretimde de olsun hurilerin canı cehenneme 😅
Mahalleninde genç kızları geliyor ama çok küçükler 18 17 19 😅bir tanesi dedi ben seni üzmem falan filan 😅ama dedim yaşın küçük olmaz bu iş 😅eskiden çok vardı talip evlenecek imkanım yoktu maddi uzak durdum 😅 şimdiler de aşna fişna harici yok 😅
Benimde onda gözüm yok 😅 doğma büyüme İstanbul çocuğuyum ama henüz gezmedim hep eşimle gezerim diye hayal ettim 10 senedir sinemaya lunaparka gitmedim hiçbir kızla gitmedim 😅hep hayal kaldı sjdjd - 1 yıl
Vay bee tam benlik haaa adres vereyim mi ya da sen ver gelip alayım beraber dünyayı yakarız..
Bende helalimi isterim gerisinde gözüm yok 😅 - 1 yıl
Teşekkür ediyorum senin güzelliğin 😅 gönlünce olsun 😅
Şak diye olmaz ki 😅önce tanıma tanışma sohbet muhabbet olmalı 😅
Tanışmalı yani 😅 - 1 yıl
Yaaa bi an kendim gibi birini görünce gaza geldim haaa😅
Canım sıkıldı hesabı bi açtım ilk senin sorunu tavsiye etti vardır bir hayır 😅 - 1 yıl
Gaza gelmek iyidir benzin pahalı 😅
Hoş geldin 😅
İlk defa mı geldiniz buraya?
Aaa tavsiye mı etti nasıl yani? Bildirim filan mı geldi 😅 - 1 yıl
Üye oldum mesaj geldi ilk sorunu cevapla diye baktım sen😅
- 1 yıl
Benzin pahalı olsun anasını satayım istediğim için dünyaları sererim 😅
- 1 yıl
Bende sererim her türlü 😅
Zaten çalışma para kazanma nedenim sevdiğim sevdiğimin mutluluğu huzuru ona güzel şeyler almak ve güzel hayat sunmak 😅bu arada evlilik düşünüyorsan, niyetin ciddi ise, gel tanışalım 😅🌸😅
1 yılEvet katılıyorum
111 Yorumla- 1 yıl
Katılma ya yok öyle bir şey inanma tamamen saçmalık valla bak 😅
- 1 yıl
Valla ben gördüğümü söylerim erkek sevmeyince gram ileri gitmiyor ama eğer severse kadını da sevdiriyor
- 1 yıl
Ömrümden ömür gitti dört senem çöp oldu neler neler yaptım ben 😅
- 1 yıl
O halde bile sevmedi mii?
- 1 yıl
Sevseydi yanımda olurdu satmazdı beni ihanet etmezdi diye düşünüyorum 😅bugün bile soranlar oldu ne oodu evleniyordun filan ihanet etti abi dedim 😅sattti beni son anda
- 1 yıl
Hayal kırıklığı işte ne yaparsın
- 1 yıl
Ev hissemi satmıştım, hastaneye yakın ev tutalım dedi kabul ettim, son iki sene hep hastaydı hastaneye giderdi sürekli, bunun için yakın isterdi 😅
Ailem kızardı bu nasıl kız size ne ben seviyorum derdim doktor civanım derdi bana ilaç yazardım ilaçları bana sorardı fizik tedavi gösterdim kaç tane hep yanında oldum en saçma seylerinde bile ailesi ona temizlikçi ol diyordu ben izin vermiyordum destek oluyordum her istediğinde İstanbul'dan Sivas'a gittim 😅hatta ilk defa uzun yola çıktım 😅 başıma neler geldi 😅35 saat uykusuz kaldım 😅
Kaza etmiştim motor pert oldu araba al dedi aldım 😅sonra işe git gel için motosiklet istedi 😅 ben sana araba alırım dedim 😅bir tane sözümü havada bırakmadım ben
Şey derdi bana niye bu kadar çok seviyorsun derdi oysa daha çok sevecektim ben 😅
Sert ol derdi kız derdi bana 😅
Onun yüzünden bir sene çalışmadım yeni başladım çalışmaya daha 29. Gün bugün iş basının - 1 yıl
Bazı insanlar sevgiye layık değil vefasız nankörler kendi bile demiş baksana niye bu kadar seviyorsun beni diye çok şey yapmışsın onun için bidaha senin gibi birini bulamaz. Çok arar
- 1 yıl
İlk başlarda kendini iyi gösterdi tanıttı..
Her gün acıtır, ağlatırdı, öldürürdü ama yine de elimden geleni yapardım onun için, o acıtırken de öldürürken de güzeldi, var olması yeterliydi..
Yaptığım daha çok şey var emin ol çooooook.
Ben onun üçüncü o da benim üçüncü sevgilimdi, benden önce aldatılmış ağlatılmış, daha çok üstüne titredim gönlü olsun istedim içinde kalmasın istedim
Haklı olmak umrumda değildi haklıyken bile geri çekilir özür dilerdim 😅 canımız sağolsun mutlu olalım anasını satiym 😅
Hakkımı helal etmiyorum 😅Allah belasını versin 😅 - 1 yıl
Değişiksin 😂vardır olmadıysa bunda da bir hayır
- 1 yıl
Teşekkürler senin güzelliğin 😅 deli dolu çocuksu bir insanım aşka aşığım 😅
Hayatta en sevdiğim şey aşk sonra iyilik 😅
Aşk huzur ve mutluluğun başlangıcı sonsuz güç kuvvet kaynağı 😅
1 yılerkeğin daha fazla emek sarf etmesi lazım
13 Yorumla- 1 yıl
Yok ya 😅 canı cehenneme öyle kadının 😅
- 1 yıl
öyle erkeğinde canı cehenneme o zaman neden biz emek harcayalım hevesimizi alıp bırakırız değmez
- 1 yıl
Hahaah güzel oldu bu, parmaklarına sağlık. 😅
Ben karşılıklı seviyorum birlikte kimse arkada kalmasın el ele yürüyelim koşalım geride bırakmak yok 😅
Ayrı gayrı yok Ben sen yok biz
Gizli Üye(18-24)1 yılkatılıyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Neden?
1 yılEvet
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 