Birinden nasıl vazgeçerim (biraz uzun oldu ama lütfen yardımcı olun)?

1 yıl oldu ayrılalı,1 ay sevgili olduk ama cok hızlı ilerledik 2. bulusmadan eve gittim ve ondan sonra hep oyle bulustk geliyordu beni alıyordu ve eve gidiyorduk, annesi ve babasıyla da tanısmıstım, birbirimizin annesine anneler gununde cicek, hediye almıstık. Simdi ciddi ilişkisi var bi ara baktıgımda biz ayrılalı 6 ay 2 gün olmuştu ve hayatındaki kızda 6. ayımız diye paylaşmıştı. Birlikte tatile bile gitmisler, oysaki biz gidicektik kız tiktokta bazı gonderileri tekrar paylasmıs birlikte uyuduk, evlenicez gibi hepsini bilmeme rağmen vazgeçemiyorum yaklsık 2 hafta once onu sarhosken aramısım lutfen bulusalım demisim yarın konusalım kendinde degilsin anlık soyluyorsun dedi ben de hayır aylardır boyle dedim. Sabah uyandıgımda ona yazıp ozur diledim bana iyi misin dedi ve uzme kendini, dikkat et falan dedi biz ayrıldıktan 1 ay snra dogum gunuydu ama o kızı bilmeme ragmen kutladım "tesekkur ederim unutmamıssın🥺🤍" dedi bizden olmayacagını biliyorum cunku bana geri donmesi imkansız ve donse bile bi ihtimal ona her baktıgımda aklıma o kıza dokundugu gelir ama vazgecemiyorum napabilirim?

Birinden nasıl vazgeçerim (biraz uzun oldu ama lütfen yardımcı olun)?
Cevapla