Kızı 4 yıldır tanıyorum ama 8 aydır samimiyiz ilk başlarda ikimizdede hoşlanma yoktu ama zaman geçtikçe birbirimize ne kadar samimi oldukça ikimizde birbirimizden hoşlanmaya başladık hemde baya yakın arkadaştık ben kıza açıldım ve kız bir şey demedi ama bana kırılmıştı.
Birkaç gün bana soğuk davrandı baya bende ona çok samimi olmamaya çalıştım şimdi eskisi gibi çok değil ama yine samimi konuşuyoruz.
kız bana eski sevgilimden dolayı şahsi algılama ama kimseye güvenmiyorum dedi ve yakın arkadaşlarıda eski sevgilisinden dolayı kafası dağınık olduğunu söyledi.
Kızla samimi olduğumuz sürede onu seven 2 kişi vardı ve çocuklar kıza sevdiğini açıkladıklarında kız hemen kesti konuşmayı ama bana hala iyi davranıyor.
Sizce nasıl davranmalıyım kıza karşı ya da kız hala benden hoşlanıyormudur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer