Arkadaşlar ben kızım ve erkek arkadaşım sürekli benden biseyler bekliyor bu normal mi?

yani kendisi için biseyler boyle hediyeler almami onu dusunerek biseyler ki yapiyorum elimden geldigince ama bazen rol catismasi yasiyorum kendinin yapmasi gerekmiyo mu

Arkadaşlar ben kızım ve erkek arkadaşım sürekli benden biseyler bekliyor bu normal mi?
Cevapla