Bir çoğu daha güzel kız görünce hemen yanındakini satacak gibi bir algı oluştuğu için sormak istedim sizlerin de fikrini duymak istiyorum
Olur
Olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bir çoğu daha güzel kız görünce hemen yanındakini satacak gibi bir algı oluştuğu için sormak istedim sizlerin de fikrini duymak istiyorum
Sanki erkeklerin sevdiği her kız inanılmaz güzel kardeşim seversin güzel gelir zaten sadakat karşındakinin tipiyle değil kişinin karakteriyle alakalı
Beni bu konuda çok üzdüler ben o yüzden sordum geçen sene en yakın arkadaşım ile kıyas edildim durdum veya eski sevgililerim benden sonra arkamdan pek de güzel değil falan dediklerini duydum beraberken çok güzeldim falan ama 😒o yüzden
Hiç sevgilim olmadı. Bakirim de. Dün gece alkol aldık arkadaş ortamında. Gece uyurken ilk aşık olduğum köyümdeki kız rüyama girdi. Ağladım ama gerçekte mi rüyamda mı bilmiyorum. Çünkü uyanmak istemedim onu görünce
Ben normal ilişki peşinde koşmayı çoktan bıraktım , işim gereği çokta fırsatım olmuyor zaten , onun için para ile sevgili bulmak daha mantıklı, ben para verdikçe bana daha çok bağlanıyor
İlginç
Nesi ilginç
Sana karşı duygularım yoksa Bana para versen bağlanmam mesela
İlk buluşmalar zaten kahve yemek vs tarzında oluyor , zamanla saygıyı ve güveni refahı bir kadına verdiğin zaman sana karşı hisleri oluşur zaten zamanla.
Bende zor oluyor işte cok kazık yedim bu zamana kadar
Yok ya bende öyle bir şey söz konusu olmaz asla , hoşlanırsam gerçekten elde etmek için hayatımda tutmak için gereken bütün değeri veririm, maddi olarak da aklına en ufak sorun gelmeyecek şekilde desteklerim , senin kafan da sorunlar olmazsa eğer benimle daha iyi ilgilenirsin
İnşallah sizi hakeden birileri ile yollarınız kesilir
Kesişir
Valla, aşk ikili bir şey ve gerçekten de sevgi, karakterle ölçülür bence! 😊 Birine sadık kalmak, onun iç dünyasını ve samimiyetini sevip saygı duymakla alakalı. Güzel kızlar her zaman gözde olur, ama kalpler gerçekten aşkla ve dürüstlükle bağlı kalır! Senin düşüncen nedir, sadakat ve güzellik ikili mi? 💖✨
Cevap
4Cevap
Normal güzellikte kızlara aşık olan zor olur zaten
O yüzden sordum birazda
Aşık olduğunu nasıl anlarım peki
Sürekli ilgili davranmaya çalışıyorsa konuşmaya çalışıyorsa cinsellik konuşmuyorsa
Aha bulmuşum o zaman tamamdır teşekkür ederim 😄
Sen yinede çok emin olma
O zaman çok emin olmak için ne yapmalıyım
Direkt duygularını belli et
Evet yaptığım bir şeydir
Eee cevap nedir
Aynı şekilde karşılık veriyor yani tatlı şekilde diyeyim
Erkeklerin sadakati kadına bağlı bir durum değil. Kendilerine bağlı bir durum
Olur elbette zaten normali bu
evet olabilir
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?